اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تحلیل ارز دیجیتال BONK | بررسی روند قیمت بونک 8 اردیبهشت

نویسنده : مهدی رضائیان

68

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

08اردیبهشت1403|43:11

تحلیل ارز دیجیتال BONK

ارز دیجیتال BONK اولین سکه با مضمون سگ در شبکه سولانا با شعار «برای مردم، توسط مردم» است که 50 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال خود را به جامعه سولانا اهدا کرده است. در این خبر به تحلیل ارز دیجیتال BONK در تایم فریم روزانه پرداخته و روند قیمتی آن را بررسی می‌کنیم. برای خرید BONK و سرمایه‌گذاری روی آن می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید.

 

تحلیل ارز دیجیتال BONK

رمز ارز BONK شباهت بسیار زیادی به رمز ارزهای دوج کوین و شیبا اینو دارد. این رمز ارز در 25 دسامبر 2022 راه اندازی شد و با وایرال شدن در شبکه‌های اجتماعی به رشد 34 درصدی قیمت  خرید سولانا در 48 ساعت کمک کرد. معاملات رسمی این رمز ارز در 30 دسامبر 2022 آغاز شد و از آن زمان جزو میم‌کوین‌های برتر بازار ارز دیجیتال شناخته شد.

 

هدف اصلی این پروژه بازگرداندن نقدینگی به صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا است. ایده توسعه دهندگان این بود که یک میم کوین کامل و جامع ایجاد کنند که در تمام dApp های ساخته شده بر روی Solana استفاده شود و به هر کاربری فرصت اضافه شدن به اکوسیستم سولانا را بدهد. بونک تا مدت‌ها برترین میم کوین اکوسیستم سولانا بوده و اخیرا پروژه‌های جدیدتری مثل خرید WIF و ‌MEW به عنوان رقبای جد آن مطرح شده‌اند.

 

بخش زیادی از رمز ارز BONK به طور تصادفی بین کلکسیونرها، توسعه‌دهندگان و هنرمندان NFT در شبکه سولانا توزیع شد، اما سایر جزئیات مربوط به ایردراپ آن همچنان مخفی مانده است. در حال حاضر، این پروژه به جز یک حساب کاربری فعال توییتر، ردپای دیجیتالی کوچکی در اینترنت دارد و عملا فعالیت اجتماعی زیادی روی آن انجام نمی‌شود.

 

تحلیل ارز دیجیتال BONK در تایم فریم روزانه

برای تحلیل ارز دیجیتال BONK از تایم فریم روزانه استفاده می‌کنیم. برای دتسرسی به نمودار تحلیل ارز دیجیتال BONK می‌توانید عبارت BONKUSDT را در سایت Tradingview جستجو کرده و پس از انتخاب نمودار مربوط به صرافی مورد نظر تایم فریم روزانه را برای آن انتخاب کنید. برای تحلیل خطوط روند، سطوح حمایت و مقاومت، والیوم پروفایل و فیبوناچی را روی نمودار تحلیل ارز دیجیتال BONK اعمال می‌کنیم.

 

تحلیل ارز دیجیتال BONK

 

ارز دیجیتال BONK ریزش قیمت 75 درصدی را از قیمت 0.000048 تا 0.000012 را تجربه کرد و در این قیمت توسط خط POC مربوط به ولیوم پروفایل و سطح حمایتی استاتیک حمایت شد. پس از این ریزش قیمت با رشد بیش از 140 درصدی در طی کمتر از 12 روز توانست به قیمت 0.0000297 در سطح 50 درصد فیبوناچی و سطح مقاومت استاتیک برسد.

 

علی‌رغم گارد صعودی شدید قیمت نتوانست از این سطح مقاومتی عبور کند و همین مساله منجر به شروع روند ریزشی قیمت آن در روزهای گذشته شد. قیمت هم‌اکنون در سطح 0.0000235 قرار دارد و می‌تواند تا محدوده 0.000020 نیز ریزش را تجربه کند. در صورت ادامه دار بودن ریزش سطح 0.000014 می‌تواند سطح مناسب برای خرید مجدد تلقی شود.

 

در صورتی که قیمت از محدوده فعلی قیمت یا از محدوده 0.00002 بخواهد دوباره به روند صعودی خود ادامه دهد، اهداف قیمت به ترتیب برابر 0.000030 و 0.000035 و 0.00004 و 0.000048 خواهد بود. روند قیمت BONK نیز همانند سایر ارزهای دیجیتال تا حدود زیادی تحت تاثیر قیمت خرید بیت کوین است و برای انتخاب سناریو محتمل‌تر حتما باید نمودار بیت کوین را نیز بررسی کنید.

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟