اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پلتفرم وام دهی NFT با نام Blend توسط BLUR راه‌اندازی شد

نویسنده : عارفه مدنی

270

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
NFTارزهای دیجیتالبلاکچین

12اردیبهشت1402|49:10

پلتفرم وام دهی NFT با نام blend توسط پروژه BLUR راه‌اندازی شد. این پروتکل به کاربران این امکان را می‌دهد که خرید خود را در زمان حال انجام داده و مبلغ آن را بعدا پرداخت کنند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند «ان اف تی» خود را به عنوان تضمین به Blend ارائه کنند و در عوضNFTهای دیگر را به صورت نقدی دریافت کنند. در ادامه خبر به بررسی این پروتکل و مزایا و معایب پآن می‌پردازیم

 

پلتفرم وام دهی NFT با نام blend راه‌اندازی شد

پروژه BLUR یکی از مارکت‌پلیس‌های معروف دنیای ان اف تی و یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های Opensea است که به تازگی پلتفرم وام دهی NFT با نام Blend را راه‌اندازی کرده است. در واکنش به این خبر سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و متخصصان نظرات و عقاید مختلفی داشتند. برخی از اعضا این اتفاق را دستاورد بزرگی برای فضای کریپتوکارنسی  دانستند، در حالی که برخی دیگر خواستار این شدند که سازمان SEC ایالات متحده آمریکا برای محافظت از کاربران در برابر تولید محصولاتی از این قبیل وارد عمل شود.

 

در تاریخ ۱۱ اردیبهشت Blur یک پلتفرم وام دهی NFT دائمی و همتا به همتا به نام Blend  را راه‌اندازی کرد، پلتفرمی که آن‌ها با کمک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Paradigm توسعه دادند. این پروتکل از وثیقه‌گذاری NFT پشتیبانی می‌‌کند و مدعی است که از وام دهندگان و وام گیرندگان کارمزد صفر دریافت می‌کند. یکی از اعضای انجمن، این حرکت جدید Blur را تحسین کرد و معتقد است که این حرکتی عظیم در این عرصه است و فعالیت‌های دنیای NFT را کارآمدتر می‌کند.

 

 

 

واکنش‌ها به خبر ایجاد پلتفرم وام دهی NFT با نام blend

خبر ایجاد پلتفرم وام دهی NFT با نام blend واکنش های مثبت و منفی‌ زیادی در میان کاربران و سرمایه‌گذاران دنیای NFT داشته است. ;یک کاربر در توییتر مطرح کرده است که طرح blend که توسعه جدیدی از سمت رقیب OpenSea است، می‌تواند نقش نوری در میان فضای منفی بازار NFT داشته باشد. طبق داده‌های برداشت شده از پلتفرم آنالیز NFTGo، در ماه اوریل تعداد فروشندگان در بازار NFT نسبت به خریداران آن بیشتر بوده است که این می‌تواند زنگ خطری برای این حوزه باشد.

در مقابل نکات منفی مطرح شده در مورد این خبر نیز زیاد است. در این راستای یکی از کاربران در توییتی به بررسی خطر عدم توانایی در پرداخت وام و از دست دادن سرمایه بیشتر برای کاربران پرداخته و به سرمایه‌گذارن هشدار داده است که تنها از پولی برای سرمایه‌گذاری در NFTها استفاده کنند که از دست دادن آن زندگی روزمره آن‌ها را مختل نکند. از نظر این کاربر پلتفرم وام دهی NFT با نام blend در نقطه مقابل این استراتژی قرار دارد.

 

 

 

 

در واکنش به طرح BLEND برای ایجاد پلتفرم وام دهی NFT، جسی هاینز، وکیل حوزه «وب۳»، در صفحه خود حساب توییتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار را تگ کرد و گفت که این طرح فعالیتی است که کمیسیون باید از سرمایه گذاران محافظت کند. به گفته هاینز ارائه این سبک از خرید و فروش قزضی می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

 

ایجاد پلتفرم وام دهی NFT نشانه دیگری از رقابت BLUR و Opensea

«بلور» (Blur) به ظور دائم به دنبال گسترش تسلط خود بر دنیای NFT از طریق سوق دادن کاربران از «اوپن سی» (OpenSea) به پلتفرم خود است.  ایجاد پلتفرم وام دهی NFT یک حرکت دیگر از Blur در این رقابت که به طور غیر رسمی از آن به عنوان “جنگ بازار NFT” یاد می‌کنند، است.  در مقال اپن سی نیز فعالیت‌هایی برای حفظ جایگاه خود انجام می‌دهد. در 18 فوریه، OpenSea برای بازگرداندن کاربران خود از Blur کارمزد صفر درصدی تراکنش‌ها اعمال کرد. «اوپن سی» (OpenSea) همچنین اخیراً در تلاشی دیگر بیک تجمیع‌کننده NFT راه‌اندازی کرده است.

با قرار گرفتن «بلور» (Blur) در فضای NFTها، OpenSea هم حضور خود را در بازار کریپتوکارنسی پر رنگ‌تر کرده است. ایجاد پلتفرم وام دهی NFT می‌توانند یک ابزار خوب برای Blur جهت پیشی گرفتن در این رقابت باشد اما رسیدن به این مهم نیاز به حمایت فعالان این حوزه دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا این مدل از پلتفرم وام دهی NFT برای کاربران جذابیت دارد یا نه.
منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود