اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

معیارهای ایردراپ لیرزیرو | چه کسانی مشمول ایردراپ می‌شوند؟

نویسنده : رابکس

169

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ایران

22خرداد1403|09:07

معیارهای ایردراپ لیرزیرو

طبق آخرین توییت برایان پلگرینو – هم بنیان‌گذار و مدیرعامل لیرزیرو لبز – معیارهای ایردراپ لیرزیرو مشخص شده است و کاربرانی که با معیارهای تعریف شده مشمول ایردراپ می‌شوند تا آخر این ماه میلادی ایردراپ خود را دریافت خواهند کرد. طبق این خبر، تعداد تراکنش‌ها و هزینه فی پرداختی برای لیرزیرو اهمیت بالایی دارند و حجم کل تراکنش‌ها از معیارهای ایردراپ لیرزیرو حذف شده است. برای خرید لیرزیرو یا فروش آن پس از توزیع توکن، حساب کاربری خود را در رابکس ایجاد کنید.

 

معیارهای ایردراپ لیرزیرو

برایان پلگرینو در آخرین توییت خود از نزدیک شدن به مراحل نهایی ایردراپ لیرزیرو خبر داده است. در این توییت معیارهای ایردراپ لیرزیرو مطرح شده و به نظر می‌رسد این معیارها نیز پس از حذف سیبل‌ها مودر قبول اکثریت کاربران قرار بگیرد. طبق ادعای برایان تمرکز به وضوح بر روی کاربران واقعی و توزیع عادلانه و گسترده‌ برای کاربران با تطابق بالا و دوام بیشتر است.

 

طبق گفته برایان این معیارها نهایی نیست و معیارهای ایردراپ لیرزیرو نهایی شده توسط صفحه خود پروژه Layerzero منتشر خواهد شد. با این حال به نظر نمی‌رسد تفاوت چندانی در این معیارها صورت بگیرد. طبق اطلاعات موجود، پروژه لیرزیرو بیش از 6 میلیون کاربر دارد و برای پاسخ به سوال چه کسانی مشمول ایردراپ لیرزیرو می‌شوند نیاز است که این کاربران با معیارهای متعدد فیلتر شوند.

 

طبق ادعای برایان 3 میلیون کاربر شبکه در طول فعالیت خود کمتر از 5 تراکنش داشته‌اند و می‌توان معیار اول را تعداد تراکنش بیشتر از 5 در نظر گرفت که در این صورت حداقل سه میلیون کاربر حذف خواهند شد. قبلا برایان در مورد هزینه فی پرداختی به لیرزیرو نیز گفته بود که تنها 1.4 میلیون کاربر بیشتر از 10 دلار به عنوان هزینه تراکنش به لیرزیرو پرداخت کرده‌اند و به نظر می‌‌رسد این معیار نیز یکی از معیارهای اصلی فیلتر کاربران باشد.

 

با همین دو معیار تعداد کاربران مشمول ایردراپ Layerzero به کمتر از 1.4 میلیون می‌رسد. در نظر داشته باشید که هزینه تراکنش لیرزیرو با هزینه پرداختی برای شبکه‌های بلاک چینی درگیر تراکنش یکی نیست. برای کاربرانی که از روزهای ابتدایی فعالیت پروژه در آن فعالیت داشته‌اند نیز ضریب در نظر گرفته خواهد شد که فعلا در مورد نحوه تعیین آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

 

معیارهای ایردراپ لیرزیرو مشخص شد

 

بازخورد تراکنش های پلتفر Merkly در معیارهای ایردراپ لیرزیرو

طبق ادعای برایان بسیاری از سیبل‌های فعال در پروتکل اقدام به ثبت تراکنش‌های انتقال NFTهای بی‌ارزش یا تراکنش‌های با ارزش کمتر از یک دلار در پروژه کرده‌اند و به نظر می‌رسد این معیارها باید برای سایر کاربران شبکه نیز مهم تلقی شوند. برایان برای حذف اثر این نوع تراکنش‌ها، وزن آن‌ها را در تعداد تراکنش‌های نهایی به یک پنجم کاهش داده است. بنابراین، تمام تراکنش‌های با ارزش کمتر از 1 دلار و تمام تراکنش‌های مرتبط با NFTهای بی‌ارزش یک پنجم یک تراکنش واقعی در نظر گرفته خواهند شد.

 

در این مورد، NFT بی‌ارزش به معنای داشتن ارزش بازار کمتر از 0.00001 ETH یا کمترین حجم معاملات در طول عمر تعریف می‌شود. برایان ادعا می‌کند که این دو معیار به تنهایی با بیشتر تراکنش‌های غیر واقعی که بیشتر آن‌ها پس از اسنپ شات از بین رفته‌اند را حذف می‌کند. نکته مهم در ارتباط با تراکنش‌های زیر یک دلار استثنا قائل شدن برای تراکنش‌های Gas reful است که در بسیاری از شبکه‌ها ارزش آن‌ها کمتر از یک دلار است.

 

مراحل تعیین کاربران نهایی مشمول ایردراپ لیرزیرو

پس از تعیین نهایی تراکنش‌های کاربران، تراکنش‌ها براساس هزینه‌های پرداختی به پروتکل (نه شبکه‌های مبدا و مقصد) نرمالایز می‌شود و معیارهای ایردراپ لیرزیرو برای حداقل و حداکثر براساس آن تعیین می‌شود. حداقل ارزش در این معیار واجد شرایط بودن کاربران را نشان خواهد داد و یک حداکثر ارزش نیز برای توزیع عادلانه‌تر در نظر گرفته می‌شود.

 

برای معیارهای دیگر مانند حجم، تعداد روزهای فعالیت و شبکه‌های مختلف هیچ تفاوتی در معیارهای ایردراپ لیرزیرو وجود ندارد و این معیارها در پاداش‌های مربوط به پروژه‌های فعال شیکه مثل Stargate در نظر گرفته خواهد شد. برای تعیین ضریب‌های افزایش کاربران اولیه معیارهایی مانند بازی کردن با پاداش بلاک‌های در نظر گرفته شده بود که به خاطر پیچیدگی رد شد و هنوز معلوم نیست معیارهای نهایی برای تعیین این ضرایب چه خواهد بود. نکته مثبت این است که پاداش مربوط به پروژه‌های فعال شبکه نیز همزمان با پروژه اصلی لیرزیرو توزیع خواهد شد.

 

با این توضیحات فرایند نهایی کردن کاربران مشمول ایردراپ به این صورت است: حذف سیبل‌ها، تعدیل تراکنش‌های بی‌ارزش، نرمالایز کردن تراکنش‌ها براساس فی پرداختی به پروتکل، رتبه‌بندی کاربران به صورت نیمه‌خطی با تعیین سقف، پاداش به کاربران اولیه، پاداش به کاربران با استمرار بالا، در نظر گرفتن پاداش فعالیت در پروژه‌های اکوسیستم براساس معیارهای هر پروژه و درنهایت تمرکز بر عادلانه‌ترین و بهینه‌ترین شکل توزیع ایردراپ به کاربران.

منبع : x

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای

لیست شدن پای نتورک در هوبی | آیا امکان فروش توکن PI وجود دارد؟

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

پیش بینی قیمت همستر در اینده 5 سال بعد؛ HMSTR به 0.2 دلار می‌‌‌رسد!