اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

آموزش انتقال تن کوین | انتقال ارزهای شبکه TON به صرافی رابکس

نویسنده : مهدی رضائیان

1720

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ایران

20خرداد1403|47:16

آموزش انتقال تن کوین به صرافی رابکس

انتقال تن کوین و انتقال ارزهای شبکه TON مثل نات کوین به صرافی ارز دیجیتال رابکس اندکی با بقیه رمز ارزها تفاوت دارد و کاربران برای این کار باید از ممو، تگ یا کامنت استفاده کنند. استفاده از ممو در انتقال تن کوین به صرافی رابکس باعث تفکیک ارزهای ارسال شده کاربران می‌شود و در صورت عدم استفاده از آن تراکنش انتقال ارزهای شبکه TON به صرافی رابکس، برگشت داده می‌شود. در ادامه به آموزش کامل انتقال تن کوین و سایر ارزهای شبکه TON به رابکس می‌پردازیم.

 

آموزش انتقال تن کوین به صرافی رابکس

ممکن است شما برای فروش تن کوین یا تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال بخواهید رمزارزهای خود را از کیف پول شخصی یا حساب کاربری خود در صرافی‌های خارجی به حساب کاربری خود در رابکس انتقال دهید. در این شرایط شما نیاز به طی کردن مراحلی خواهید داشت که اندکی با سایر ارزهای پشتیبانی شده در رابکس متفاوت است و نیازی به وارد کردن هش تراکنش از سمت شما ندارد.

 

شما باید ابتدا به حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال رابکس وارد شده و از بخش کیف پول گزینه واریز را انتخاب کنید. در این بخش رمز ارز TON را انتخاب کنید تا پنجره مربوط به انتقال تن کوین به رابکس برای شما نمایش داده شود. در این پنجره، در بخش انتخاب رمز ارز، ارز TON و در بخش انتخاب شبکه، تنها گزینه فعال موجود یعنی TON را انتخاب کنید.

 

با این کار در همین پنجره آدرس تن کوین رابکس و کد ممو یا تگ آن به شما نمایش داده می‌شود. آدرس حساب کاربری TON برای همه کاربران در رابکس یکسان اما کد ممو هر کاربر منحصربه‌فرد است. در همین پنجره حداقل واریز نیز نمایش داده شده است که باید مقدار انتقال تن کوین شما به صرافی از آن بیشتر باشد.

 

انتقال تن کوین از تن کیپر به صرافی

 

پس از مشاهده این دو داده، به کیف پول شخصی یا حساب کاربری خود در صرافی خارجی مراجعه کرده و کار انتقال تن کوین به صرافی رابکس را دنبال کنید. در کیف پول روی گزینه Send کلیک کنید. ما در این بخش از کیف پول Tonkeeper استفاده می‌کنیم اما در بقیه کیف‌پول‌ها نیز روند مشابه است.

 

انتقال تن کوین به صرافی رابکس

 

با کلیک بر روی گزینه Send در کیف پول‌‌، پنجره جدید باز می‌شود. در بخش Address آدرس حساب کاربری TON نمایش داده شده در حساب کاربری رابکس و در بخش Comment، ممو منحصربه‌فرد نشان داده شده در رابکس را وارد کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

در پنجره جدید مقدار ارزی که می‌خواهید انتقال دهید را وارد کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید. توجه داشته باشید که بخش Comment در کیف پول Tonkeeper مخصوص وارد کردن ممو یا تگ است. وارد کردن هرگونه داده یا اطلاعات دیگر در آن منجر به عدم تایید تراکنش و برگشت آن به آدرس مقصد خواهد شد.

 

آموزش انتقال تن کوین به صرافی رابکس

 

با انجام این کار، در یک پنجره جدید اطلاعات مربوط به تراکنش انتقال مورد نظر شما شامل اسم کیف پول، آدرس دریافت کننده، مقدار تن کوین، هزینه کارمزد تراکنش و کامنت یا همان ممو نمایش داده می‌شود. حتما چک کنید که در بخش‌های آدرس دریافت کننده و کامنت همان اطلاعات ارائه شده توسط رابکس وارد شده باشد و مقداری تن کوین نیز برای پوشش هزینه کارمزد تراکنش در کیف پول داشته باشید.

 

انتقال تن کوین به رابکس

 

در صورتی که اطلاعات ارائه شده درست بود روی گزینه Confirm and Send کلیک کرده، رمز کیف پول خود را وارد و تراکنش انتقال تن کوین به صرافی رابکس را تایید کنید. اندکی پس از تایید شما، تراکنش در بلاک چین TON تایید شده و به آدرس حساب کاربری شما در رابکس منتقل می‌شود و شما با مراجعه به کیف پول خود در صرافی رابکس می‌توانید مقدار رمز ارز دریافتی را مشاهده کنید.

 

آموزش نحوه انتقال تن کوین

 

آموزش انتقال ارزهای شبکه TON به صرافی رابکس

رمز ارز TON، کوین اصلی بلاک چین تن کوین است اما در این شبکه رمز ارزهای زیادی وجود دارند که به صورت توکن ایجاد شده‌اند. رابکس از برخی از این رمزارزها مثل نات کوین پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با انتقال ارزهای شبکه TON به صرافی رابکس آن را به فروش رسانده یا به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنند.

 

آموزش انتقال ارزهای شبکه TON به صرافی رابکس دقیقا مشابه با انتقال تن کوین است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش واریز ارز دیجیتال در حساب کاربری خود در رابکس، رمز ارز مورد نظر خود در شبکه TON مثل نات کوین را انتخاب و شبکه TON را به عنوان شبکه انتقال انتخاب کنید تا آدرس دریافت کننده و ممو یا تگ آن در رابکس برای شما نمایش داده شود.

 

آموزش انتقال نات کوین به رابکس

 

پس از مشاهده این اطلاعات، به کیف پول شخصی یا حساب کاربری خود مراجعه کرده و رمز ارز مورد نظر خود را در شبکه TON انتخاب کنید و دقیقا مشابه با آموزش بخش قبل، آدرس دریافت کننده را در قسمت Address و کد ممو یا تگ را در قسمت Comment وارد کنید. با تایید تراکنش در شبکه TON حساب کاربری شما در رابکس با مقدار ارزهای متقل شده شارژ خواهد شد.

منبع : rabex.ir

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • امیر عبادی 27 خرداد 1403

    من انتقال میخوام بدم ولی fee یا کارمزد رو برام نمیاره مشکل از کجاست؟

    • مهدی رضائیان 29 خرداد 1403

      سلام مراحل رو برید جلو باید بیاره. ممکنه از قابلیت باتری خود تن کیپر هم استفاده کرده باشه.

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام