آکادمی رابکس
ایردراپ
آموزش شرکت در ایردراپ zksync id

ایردراپ zksync id | آموزش شرکت در ایردراپ zksync id

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 26 تیر 1402
5
5

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه zksync id
  • آموزش شرکت در ایردراپ zksync id
  • آیا شرکت در ایردراپ zksync id رایگان است؟

هدف zkSync id ارائه یک هویت دیجیتال غیرمتمرکز و سیستم ورود امن است که از مزایای رول آپ دانش صفر برای ارائه تراکنش‌های ایمن، مقیاس‌پذیر و کارآمد استفاده می‌کند. پلتفرم زی کی سینک ای دی بر روی لایه دوم zksync era راه‌اندازی شده است و احتمال ایرداپ zksync id برای کاربران اولیه وجود دارد. در ادامه مراحل مختلف شرکت در ایردراپ zkSync id را بررسی می‌کنیم.

 

معرفی پروژه zksync id

پروژه zkSync id یک پروژه دامنه بلاک چینی بر بستر zksync است که دامنه‌های بدون تاریخ انقضا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به احتمال زیاد کاربرانی که دامنه‌ای را بر روی پلتفرم ایجاد می‌کنند، واجد شرایط دریافت ایردراپ zkSync id و همچین ایردراپ zksync خواهند بود.

 

اگر علاوه بر zkSync id، دامنه‌های دیگری در شبکه zksync ایجاد کنید می‌توانید شانس بیشتری داشته باشید. توجه داشته باشید که سرویس دامنه رسمی که در وبسایت zksync  ارائه شده باشد شامل دو پروژه «zns domain» و «zkSync Name Service» است و پروژه zkSync id توسط کامیونیتی راه‌اندازی شده است. بنابراین اولویت با ایجاد دامنه در این دو پروژه خواهد بود.

 

پروژه zkSync id با راه‌اندازی بازار داخلی خود امکان تبادل دامنه‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دلیل دائمی بودن این دامنه‌ها هزینه آن‌ها نیز بالا است اما می‌توانید با کد تخفیف ارائه شده آن را با قیمت پایین خریداری کنید. در ادامه این مقاله به بررسی مرحله به مرحله شرکت در ایردراپ zksync id خواهیم پرداخت.

 

آموزش شرکت در ایردراپ zksync id

در حال حاضر برای شرکت در ایردراپ zksync id کاربران باید یک دامنه بلاک چینی ساخته شده بر روی این پلتفرم را خریداری کنند که قیمت آن براساس تعداد حروف دامنه تغییر می‌کند و بین 20 تا 80 دلار است. با استفاده از کد تخفیف هفتاد درصد این مبلغ کم می‌شود. اما به هر حال حتما قبل از شرکت در این ایردراپ براساس سرمایه‌ای که دارید ریسک انجام این فعالیت را بررسی کنید.

 

مرحله اول: به وب سایت zkSync id مراجعه کرده (+) و از طریق Connect Wallet کیف پول خود را در شبکه zksync era به آن وصل کنید.

 

مرحله دوم : اگر در شبکه zksync اتریوم ندارید ابتدا با مراجعه به صرافی رابکس و با پرداخت ریالی به خرید اتریوم بپردازید و سپس با استفاده از پل zkSync اتریوم خود را به شبکه zksync انتقال دهید. این کار شانش شما را برای دریافت ایردراپ zksync نیز افزایش می‌دهد اما مستلزم پرداخت کارمزد شبکه اتریوم می‌باشد.

 

مرحله  سوم: با داشتن اتریوم می‌توانید دامنه مورد نظر خود را در وبسایت پروژه جستجو کرده و در صورت موجود بودن با انتخاب گزینه Mint و پرداخت هزینه آن را به دست آورید. برای دریافت 70% تخفیف می توانید از کد تخفیف “ZKSYNCID70” استفاده کنید.

 

شرکت در ایردراپ zksync id

 

مرحله چهارم: کاربرانی که یک دامنه NFT را با استفاده از این پروژه ایجاد می‌کنند، یک ایردراپ ZKID رایگان دریافت می کنند.

 

آیا شرکت در ایردراپ zksync id رایگان است؟

شرکت در ایرداپ zksync id  رایگان نیست و بسته به دامنه انتخابی شما و اعمال کد تخفیف می‌تواند هزینه‌ای بین 10 تا 30 دلاری برای شما داشته باشد. با توجه به عدم لیست شدن این پروژه در اکوسیستم zksync و هزینه بالای آن توصیه می‌شود تنها در صورت اجازه دادن مدیریت سرمایه در این ایردراپ شرکت کنید.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *