آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ Tsunami Finance

ایردراپ Tsunami Finance | آموزش شرکت در ایردراپ تسونامی فایننس

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 02 مرداد 1402
3.3
3.3

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه Tsunami Finance
  • راهنمای شرکت در ایردراپ Tsunami Finance
  • آیا ایردراپ Tsunami Finance قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ تسونامی فایننس رایگان است؟

«تسونامی فایننس» (Tsunami Finance) یک پلتفرم برای ترید و معامله مارجین و اسپات است که با استفاده از پل‌های بلاک چینی لیرزیرو و ورم هول امکان بریج ارزهای دیجیتال را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. این پروژه توکن خود را با نماد NAMI راه‌اندازی خواهد کرد و به همین دلیل احتمال ایردراپ Tsunami Finance برای کاربران اولیه شبکه وجود دارد.

 

معرفی پروژه Tsunami Finance

پروژه Tsunami Finance یک صرافی اسپات و یک پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال است. از جمله ویژگی‌های پلتفرم سونامی فایننس می‌توان به انجام معامله با تغییر قیمت صفر درصد، نقدینگی خروجی مشخص، کارمزدهای پایین، اسپرد کم و وثیقه‌ای که در طول زمان ارزش آن افزایش می‌یابد، اشاره کرد.

 

سونامی فایننس یک توکن تامین نقدینگی ادغام شده (TLP) ارائه می‌کند که ضرر ناپایدار محتمل را از طریق تنوع رمزارز‌ها و استیبل‌کوین‌ها به حداقل می‌رساند. این در حالی است که تسونامی فایننس با اضافه کردن کارمزد معاملات اهرمی بر روی کارمزد تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، پاداش‌ فعالان پروژه را به حداکثر می‌رساند.

 

با استفاده از پلتفرم سونامی فایننس کاربران می‌توانند توکن‌های ارز دیجیتال خود را به یکدیگر تبدیل کنند، وارد معامله خرید و فروش ارزهای دیجیتال با اهرم‌های مختلف شوند، در استخرهای نقدینگی سرمایه‌گذاری کنند و توکن‌های خود را بین شبکه‌های بلاک چینی مختلف جابجا کنند.

 

برای استفاده از سونامی فایننس می‌توان از کیف پول‌های «Pontem» و «Petra» شبکه ارز دیجیتال آپتوس به همراه چند کیف پول دیگر استفاده کرد. تسونامی فاینانس ۱.۳ میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذارانی مانند Pontem و ZetaMarkets جذب کرده است.

 

تیم پروژه تایید کرده است که در آینده توکن خود را با نماد «NAMI» راه‌اندازی خواهد کرد. کاربران اولیه‌ای که به طور فعال بر روی پلتفرم ترید می‌کنند یا بریج انجام می‌دهند، ممکن است مشمول دریافت ایرداپ Tsunami Finance شوند. در ادامه این مطلب به آموزش مرحله به مرحله شرکت در ایردراپ تسونامی فایننس می‌پردازیم.

 

آموزش شرکت در ایردراپ Tsunami Finance

 

راهنمای شرکت در ایردراپ Tsunami Finance

برای شرکت در ایردراپ تسونامی فایننس ابتدا باید مقداری ارز دیجیتال در کیف پول‌های مورد قبول این پروژه که بیشتر آن‌ها بر روی شبکه آپتوس فعال هستند، داشته باشید که بهترین گزینه برای این کار خرید آپتوس و استفاده از رمز ارز APT است.

 

در حال حاضر فصل صفر فعالیت در نسخه این پروژه در حال برگزاری است که برای ثبت معامله حداقل ارزش دارایی باید 10 دلار باشد و هر ترید به شما شانس کسب پاداش را می‌دهد. پس از فراهم کردن ارز مورد نیاز در کیف پول خود، مراحل زیر را برای شرکت در ایردراپ Tsunami Finance دنبال کنید.

 

مرحله اول: برای شروع فعالیت در ایرداپ Tsunami Finance به وب سایت تسونامی فاینانس (+) مراجعه و کیف پول Aptos خود را به آن وصل کنید.

 

مرحله دوم: به قسمت Trade مراجعه کرده و از منوی Swap پنجره سمت چپ به تبدیل ارزهای دیجیتال خود به ارزهای دیگر بپردازید.

 

مرحله سوم: در قسمت Trade با استفاده از گزینه‌های Long و Short معاملات اهرمی خود را با اهرم‌های متفاوت ثبت کنید. همه این معاملات به صورت مارکت و لیمیت قابل انجام هستند.

 

مرحله چهارم: به منوی Pool رفته و در قسمت Provide یکی از ارزهای دیجیتال موجود را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید و با تایید تراکنش توکن‌های تامین نقدینگی آن را دریافت کنید. می‌توانید با مراجعه به قسمت Withdraw ارزهای خود را از این استخرها خارج کنید.

 

مرحله پنجم: به منوی Bridge رفته و با استفاده از پروتکل‌های Layerzero و Wormhole ارزهای خود را ببین شبکه‌های مختلف جابجا کنید. این کار می‌تواند شانس دریافت ایردراپ Layerzero را نیز برای شما افزایش دهد.

 

شرکت در ایردراپ سونامی فایننس

 

آیا ایردراپ Tsunami Finance قطعی است؟

راه‌اندازی توکن NAMI برای این پروژه از طرف تیم توسعه‌دهنده تایید شده و همچنین کمپین‌های فعالیت در پروژه و دریافت امتیاز نیز در وبسایت فعال است که نشان می‌دهد کاربران براساس میزان فعالیت خود مشمول دریافت ایردراپ Tsunami Finance خواهند بود و انجام ایردراپ تسونامی فایننس قطعی است.

 

آیا شرکت در ایردراپ تسونامی فایننس رایگان است؟

برای شرکت در ایردراپ تسونامی فایننس کاربران باید از امکانات مختلف این پروژه مثل ترید، تبدیل ارزهای دیجیتال، بریج و سرمایه‌گذاری در استخرهای نقدینگی استفاده کنند. همه این‌ها در مین نت و با ارزهای دیجیتال واقعی انجام می‌شود و به همین دلیل شرکت در ایردراپ Tsunami Finance رایگان نیست.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *