آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ Meld

ایردراپ Meld | آموزش کامل شرکت در ایردراپ Meld

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 14 مرداد 1402
5
5

فهرست مطالب

  • آموزش کامل شرکت در ایردراپ Meld
  • آیا ایردراپ Meld قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Meld رایگان است؟

پروژه MELD یک پروتکل وام دهی غیرمتمرکز است که با استفاده از قراردادهای هوشمند، بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است و توسط توکن MELD اداره می‌شود. کاربران فعال در این پروژه می‌توانند ایردراپ MELD را به صورت مستقیم دریافت کنند. برای خرید کاردانو و بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر به رابکس مراجعه کنید.

 

آموزش کامل شرکت در ایردراپ Meld

پروژه MELD یک پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز در شبکه کاردانو است. این پروتکل، مجموعه ای سریع، ایمن و شفاف از ابزارهای دیفای را برای کاربران فراهم می‌کند تا از ارزهای دیجیتال و فیات برای دریافت و پرداخت وام استفاده کنند.

 

این پروژه توکن‌های MELD را به کاربرانی که در پروژه ثبت‌نام می‌کنند و مجموعه ای از کارهای ساده را انجام می‌دهند، پاداش می‌دهد. بنابراین، ایردراپ Meld از نوع نسیه نیست و کاربران با فعالیت در این پروژه مقدار مشخصی از رمز ارز MELD را به دست می‌آورند.

 

برای شرکت در ایردراپ MELD نیاز است که یک حساب کاربری و کیف پول در MELD ایجاد کنید و با ارسال یک دلار ارز دیجیتال به یک حساب دیگر 100 توکن MELD به دست آورید. برای دریافت توکن‌های بیشتر نیز می‌توانید فعالیت‌های درون‌زنجیره‌ای و برون‌زنجیره‌ای بیشتری انجام دهید.

 

علاوه بر این، اضافه شدن هر یک نفر به این پروژه با کد معرفی شما امکان دریافت توکن‌های بیشتر از ایردراپ را برای شما فراهم می‌کند. در نهایت نیز یک کاربر خوش شانس با قرعه‌کشی 1,000,000 دلار MELD برنده خواهد شد. در ادامه به بررسی مراحل شرکت در ایردراپ MELD می‌پردازیم.

 

نحوه شرکت در ایردراپ meld

 

مراحل شرکت در ایرداپ MELD

برای شروع ایردراپ MELD یک حساب کاربری در وبسایت MELD.FI (+) ایجاد کنید. برای این کار نیاز است که ایمیل خود را وارد کنید. در قسمت شماره تلفن یک کشور رندوم با شماره رندوم بنویسید و تایید کنید. در قسمت بعد هم هدف از شرکت در این پروژه را بنویسید و نیازی به وارد کردن ایمیل دیگران نیست.

 

پس از تایید ارسال اطلاعات یک ایمیل به شما ارسال می‌شود تا با کلیک بر روی آن دسترسی خود را تایید کنید. پس از انجام این کار یک ایمیل دیگر با کد دسترسی و لینک دریافت کیف پول برای شما ارسال می‌شود که برای مراحل اصلی ایردراپ MELD به آن‌ها نیاز ‌خواهید داشت.

 

مرحله اول: با استفاده از لینک موجود در ایمیل یک کیف پول MELDApp (+) بسازید. حتما کلید بازیابی 24 کلمه‌ای خود را در یک جای امن ذخیره کنید.

 

مرحله  دوم: در صفحه کیف پول روی قسمت Neobank Early Access کلیک کنید و کد دسترسی خود را د رپنجره باز شده وارد و تایید کنید. پس از تایید کیف پول متامسک خود را از پنجره باز شده وصل کنید و به اندازه یک دلار اتر، آواکس یا USDC به شبکه واریز کنید.

 

مرحله  سوم: پس از تایید تراکنش واریز، شما 100 توکن MELD را در کیف پول پروژه دریافت خواهید گرفت.

 

آموزش شرکت در ایردراپ meld ملد

 

مرحله چهارم: با انجام فعالیت‌های زنجیره‌ای و خارج از زنجیره بیشتر مثل ارسال ارزهای دیجیتال، می‌توانید توکن‌های بیشتری را به دست آورید. همچنین می‌توانید فعالیت‌های Zealy (+) را تکمیل کنید تا سهم خود را از ایردراپ MELD افزایش دهید.

 

مرحله  پنجم: در مرحله آخر، با معرفی دوستان خود MELD بیشتری کسب کنید.

 

آیا ایردراپ Meld قطعی است؟

پروژه MELD به همه کاربرانی که کیف پول این پروژه را راه‌اندازی کرده و به ارزش یک دلار ارزهای اتر، آواکس یا USDC به آن انتقال دهند 100 توکن MELD ایردراپ می‌دهد. با فعالیت بیشتر آنچین وآفچین در این پروژه می‌توان توکن‌های بیشتری نیز به دست آورد. بنابراین ایردراپ Meld قطعی و آنی است.

 

آیا شرکت در ایردراپ Meld رایگان است؟

برای شرکت در ایردراپ Meld کاربران باید یکی از توکن‌های اتر، آواکس یا USDC را به ارزش یک دلار در اختیار پروژه قرار دهند و با انجام این کار 100 واحد توکن MELD به دست آورند. تنها هزینه شرکت در ایردراپ MELD همین یک دلار به اضافه هزینه ثبت تراکنش است.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *