اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

نویسنده : مهدی رضائیان

39888

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

17تیر1403|07:07

rockyrabbit telegram game

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

بازی راکی ربیت Rocky Rabbit به عنوان یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های بلاکچینی، توانسته است در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به بازی های کلیکی تلگرام پیدا کند. ربات Rocky Rabbit نه تنها تجربه‌ای سرگرم‌کننده و پرماجرا را برای بازیکنان فراهم می‌کند، بلکه با استفاده از سیستم پاداش‌دهی مبتنی بر ارز دیجیتال TONcoin، فرصتی برای درآمدزایی از بازی های کلیکی تلگرام نیز ارائه می‌دهد. در ادامه ، به بررسی کامل بازی راکی ربیت و نحوه شرکت در ایردراپ آن می‌پردازیم.

 

بازی راکی ربیت Rocky Rabbit

بازی Rocky Rabbit یک بازی جدید و هیجان‌انگیز در دنیای بازی‌های بلاکچینی است که به‌تازگی راه‌اندازی شده و توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتال و کریپتوکارنسی‌ها را به خود جلب کند. این بازی در سبک Play to Earn طراحی شده است و بازیکنان می‌توانند با شرکت در نبرد‌ها، ارتقاء کاراکتر‌ها و انجام فعالیت‌های مختلف، پاداش‌های کریپتویی کسب کنند.

بازی Rocky Rabbit با هدف ایجاد یک تجربه سرگرم‌کننده و در‌عین‌حال سودآور برای بازیکنان طراحی شده است. در این بازی، شما می‌توانید کاراکتر خود را ارتقاء دهید، در نبرد‌ها شرکت کنید و از طریق سیستم پاداش‌دهی موجود درآمد کسب کنید. در این بازی علاوه بر رمز ارز اصلی پروژه RabBitcoin از هدایای دیگری مثل خود ارز دیجیتال تون کوین نیز برای فعالیت استفاده می‌شود.

 

بخش‌های مختلف بازی راکی ربیت

صفحه اول بازی راکی ربیت شباهت زیادی به همستر کامبت دارد. یک سکه بزرگ وسط صفحه است که با کلیک روی آن سکه بازی را دریافت می‌کنید. منو و دکمه‌هایی هم اطراف این سکه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کارکرد خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف بازی راکی ربیت توضیح داده شده است.

 

بازی راکی ربیت

 

گزینه Sponsor: با زدن گزینه Sponsor می‌توانید یکی از مجموعه‌هایی که با ربات راکی ربیت همکاری دارند را به‌عنوان اسپانسر خرگوش خود انتخاب کنید. این بخش فعلا کارکرد خاصی در بازی ندارد و صرفا شبیه انتخاب صرافی در بازی همستر کامبت است و هویت بازیکن را مشخص می‌کند.

 

بخش Hourly+: در بخش Hourly+ سود ساعتی یا همان پرافیت شما نمایش داده می‌شود. این عدد نشان می‌دهد در هر یک ساعت چه مقدار سکه از طریق کارت‌هایی که در اختیار دارید دریافت می‌کنید. برای اینکه سکه‌های حاصل از کارت‌های بازی را دریافت کنید باید هر ٣ ساعت یک بار به ربات سر بزنید. اگر زمان دوری شما از بازی بیشتر از ٣ ساعت باشد، تا مراجعه بعدی سود جدیدی دریافت نخواهید کرد.

 

بخش Total Earned: در این بخش مجموع سکه‌هایی که به روش‌های مختلف، از طریق ضربه‌ زدن روی صفحه، پرافیت یا دعوت دوستان به‌دست آورده‌اید نمایش داده می‌شود و طبیعی است که از موجودی فعلی شما بیشتر باشد.

 

بخش Boost: با زدن روی دکمه Boost پایین سمت راست صفحه یا آیکون انرژی پایین سمت چپ صفحه، بوستر‌های بازی به شما نمایش داده می‌شود که شامل Full Energy (انرژی کامل برای ضربه‌زدن روی صفحه)، Multitap (افزایش سکه دریافتی به ازای هر ضربه روی صفحه) و Energy Limit (افزایش ظرفیت انرژی) است. Full Energy یک بوستر رایگان است که در هر ٢٤ ساعت ۵ عدد از آن در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و دو بوستر دیگر با پرداخت سکه قابل خریداری هستند.

 

بازی کلکی تلگرام راکی ربیت

 

دریافت سکه‌های بیشتر از بخش Earn: با ورود به بخش Earn تسک‌ها یا ماموریت‌هایی را مشاهده می‌کنید که در ازای انجام آن مقداری سکه به شما پاداش داده می‌شود. این تسک‌ها از جنس عضویت در شبکه‌های اجتماعی بازی راکی ربیت و دعوت بازیکنان جدید به بازی است.

 

دزامدزایی از بازی راکی ربیت

 

خرید کارت و افزایش پرافیت از بخش Mine: با زدن روی دکمه Mine در منو پایین صفحه وارد بخش کارت‌های بازی می‌شوید. هر کارت نماد یکی از چیز‌هایی مانند تمرین، تغذیه، مکمل و مواردی از‌این‌دست است که برای یک ورزشکار اهمیت دارد. کارت‌ها به سه دسته کلی Fighter (مربوط به مبارز)، Coach (مربوط به مربی) و Tournaments یا مسابقات تقسیم می‌شود. در بخش Coach و Fighter دسته‌ای به اسم Claim هم وجود دارد که شامل کارت‌های رایگان بازی است. این کارت‌ها را می‌توانید هر ٢٤ ساعت یک بار دریافت و از سکه‌های رایگان آن استفاده کنید.

 

ربات راکی ربیت

 

رقابت با سایر بازیکنان از بخش Battle: بخشی تحت‌عنوان Battle در راکی ربیت وجود دارد که هنوز فعال نشده است. اما به نظر می‌رسد در آینده بتوانید در این قسمت با سایر بازیکنان رقابت کرده و به‌نوعی وارد مبارزه شوید.

 

دعوت دوستان از بخش Friends: با ورود به بخش Friends در بازی راکی ربیت می‌توانید لینک ریفرال خود را دریافت و دوستان خود را به بازی دعوت کنید. طبق توضیحات بازی، با دعوت هر یک نفر کاربر عادی ۵٬٠٠٠ سکه به‌علاوه ٠. ٠٠١ تون کوین و با دعوت هر کاربر دارای اشتراک پرمیوم تلگرام، ٢۵٬٠٠٠ سکه به‌علاوه ٠. ٠٠٢ تون کوین دریافت می‌کنید. طرف مقابل هم به‌اندازه شما سکه دریافت خواهد کرد، اما پاداشی که در قالب تون کوین داده می‌شود مختص شما خواهد بود. این تون کوین‌ها ظاهرا هنوز قابل برداشت نیست.

 

ربات rocky rabbit

 

بخش Airdrop: در بخش ایردراپ ارز دیجیتال راکی ربیت اطلاعاتی درباره نقشه راه بازی، شامل ایردراپ توکن آن و لیست‌شدن در صرافی‌ها دیده می‌شود. بخش‌هایی هم برای نمایش موجودی تون کوین، موجودی ربیت کوین (RabBitcoin) و وصل‌کردن کیف پول به بازی وجود دارد که فعلا فعال نشده‌اند و برای دریافت ایردراپ نهایی فعال خواهند شد.

 

آموزش فعالیت در ربات Rocky Rabbit

برای شرکت در ایردراپ بازی راکی ربیت، ابتدا باید ربات بازی را از لینک بازی در تلگرام خود اجرا کنید. پس از اجرای ربات، وارد بازی شوید و مشخصات خود را وارد کنید. پس از وارد کردن مشخصات، باید کاراکتر خود را ایجاد کنید. در این مرحله می‌توانید جنسیت کاراکتر خود را انتخاب کنید و زبان بازی را تعیین کنید. با انجام این کارها آماده شروع فعالیت در ربات Rocky Rabbit هستید.

 

پس از ورود به بازی نوبت ارتقا سطح کاربری است. برای ارتقاء سطح خود باید وظایف خاصی را انجام دهید. با ورود به بخش Mine، می‌توانید کاراکتر‌های خود را برای جمع‌آوری سکه‌ها به‌کار ببرید. سپس وارد بخش Fighter شوید و تمامی کارت‌ها را از بالا به پایین آپگرید کنید. همچنین وارد بخش Coach شوید و همین کار را تکرار کنید.

 

در مرحله بعدی باید جوایز روزانه خود را با زدن گزینه Claim جمع‌آوری کنید. این جوایز هر ٢٤ ساعت قابل جمع‌آوری هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید با تکمیل ماموریت‌ها و فعالیت‌های روزانه در بازی، جوایز بیشتری کسب کنید. با ارتقاء کارت‌ها در بخش‌های Fighter و Coach، می‌توانید به تورنمنت‌های بالا‌تر دست یابید و جوایز بیشتری کسب کنید. در هر تورنمنت ١٠ سطح وجود دارد که باید آن‌ها را آپگرید کنید تا به تورنمنت بعدی بروید.

 

یک راه دیگر برای افزایش سکه‌ها در بازی راکی ربیت دعوت از دوستان به فعالیت در ربات Rocky Rabbit است. با استفاده از لینک دعوت خود، می‌توانید دوستان و آشنایان را به بازی دعوت کنید. به ازای هر دعوت،  مقدار 0.001 تن کوین به همراه 5000 توکن بازی دریافت خواهید کرد و اگر دوستان شما عضو Telegram Premium باشند، این پاداش به 0.002 تن کوین و 25000 توکن بازی افزایش می‌یابد.

 

آموزش بازی راکی ربیت

 

آيا پروژه راکی ربیت معتبر است؟

بازی راکی ربیت یکی دیگز از بازی های کلیکی تلگرام است که با الگو گرفتن از بازی همستر کامبت ایجاد شده و گیم پلی مشابه آن دارد. اطلاعات زیادی از تیم، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهنده‌های بازی راکی ربیت در دست نیست و به همین دلیل نمی‌توان اعتبار آن را به طور کامل بررسی کرد اما تا به امروز گزارشی مبنی بر کلاهبرداری بودن این پروژه منتشر نشده است.

 

ارز دیجیتال راکی ربیت کی لیست خواهد شد؟

پروژه راکی ربیت در برنامه خود از ایردراپ ارز دیجیتال خود با نماد RabBitcoin به کاربران بازی خبر داده و بخش Airdrop درون بازی نیز اطلاعاتی در مورد برنامه‌های آتی آن ارائه کرده است. با این حال هنوز هیچ زمان دقیقی برای لیست شدن ارز دیجیتال راکی ربیت مشخص نشده است و معلوم نیست که توکن‌های درون بازی چه زمانی به توکن واقعی تبدیل می‌شوند.

 

قیمت ارز دیجیتال راکی ربیت چقدر است؟

در حال حاضر سکه‌های بازی راکی ربیت تنها در محیط بازی به صورت مجازی برای کاربران نمایش داده می‌شوند و به صورت رسمی توکنی در شبکه بلاک چین TON برای این پروژه ایجاد نشده است. بنابراین، در نبود توکن، امکان خرید ارز دیجیتال یا فروش راکی ربیت نیز وجود نداشته و قیمت آن نیز مشخص نیست. برای تخمین قیمت راکی ربیت نیز نیاز به اطلاعات توکنومیکس پروژه است که فعلا در دسترس نیست.

 

جمع‌بندی

بازی Rocky Rabbit به‌عنوان یک تجربه هیجان‌انگیز و پرسود برای علاقه‌مندان به بازی‌های بلاکچینی و کریپتوکارنسی‌ها طراحی شده است. این بازی با ارائه امکان ارتقاء کاراکتر‌ها، شرکت در تورنمنت‌ها و دریافت پاداش‌های کریپتویی، به بازیکنان فرصتی برای کسب درآمد فراهم می‌کند. شرکت در ایردراپ Rocky Rabbit یک فرصت عالی برای افرادی است که به‌دنبال ترکیب سرگرمی و کسب درآمد از ارز‌ دیجیتال هستند.

 

با پیروی از مراحل ساده و دقیقی که در این آموزش ارائه شد، می‌توانید به‌راحتی وارد دنیای هیجان‌انگیز رراکی ربیت شوید و از فرصت‌های بی‌نظیر این ایردراپ بهره‌مند شوید. این برنامه ایردراپ به شما امکان می‌دهد با دعوت از دوستان و آشنایان خود به بازی، پاداش‌های ارز دیجیتال TONcoin کسب کنید و به‌سرعت موجودی خود را افزایش دهید. همچنین، با ارتقاء کاراکتر‌ها و شرکت در تورنمنت‌ها، می‌توانید به سطح‌های بالا‌تر دست یابید و جوایز بیشتری دریافت کنید.

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • رستم 25 تیر 1403

    بازی باحالیه

  • گوهر 23 تیر 1403

    ممنون از مقاله کاملتون

  • مهدی 23 تیر 1403

    بازی بسیار خوبیه و مطمئنا لیست میشه میتونید از لینک زیر واردش بشید

  • پدرام 19 تیر 1403

    شروع بازی که پر قدرت بوده.
    کسایی که وارد نشدن هنوز…. با لینک زیر وارد تلگرام شید تا 50k سکه بهتون تعلق بگیره.

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پیش بینی قیمت همستر در اینده 5 سال بعد؛ HMSTR به 0.2 دلار می‌‌‌رسد!

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای

لیست شدن پای نتورک در هوبی | آیا امکان فروش توکن PI وجود دارد؟