این برند نمادین پوشاک ورزشی اخیراً با سه عضو برجسته فضای NFT: Bored Ape Yacht Club، GMoney و PUNKS Comics برای پیشبرد متاورس همکاری کرده است. آدیداس اورجینال از راهاندازی آتی مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود با عنوان Into the Metaverse خبر داد.
اگرچه جزئیات در مورد عرضه در حال حاضر پراکنده است دسترسی انحصاری دارندگان را به کالاهای آینده، محصولات فیزیکی و دیجیتالی و خدمات، و پاداش در قطعه زمین تازه به دست آمده در Sandbox، و بیشتر فراهم شده است.
فروش مجموعه از طریق وب سایت رسمی شرکت با قیمت 0.2 ETH، معادل تقریباً 810 دلار در زمان نگارش آغاز خواهد شد.کوین تلگراف با اینفلوئنسر NFT GMoney صحبت کرد تا در مورد انتظارات او برای ظهور آدیداس در بازار NFT صحبت کند:
آدیداس اورجینالز با همکاری با Bored Ape Yacht Club، GMoney و PUNKS Comic، ورود خود به متاورژن را اعلام کرد و بیان کرد که جهان های دیجیتالی که متاورس را تشکیل می دهند مکانی خواهد بود که هرکسی می تواند اصلی ترین ایده های خود را بیان کند .
جی مانی در مورد نقش خود در حمایت از ورود برندها گفت:
من از ماه آوریل (فروردین) با آنها صحبت میکنم و به آنها کمک میکنم تا در استراتژی خود راهنمایی کنند، در مورد ایده ها بازخورد ارائه دهند تا مطمئن شوند که آنها به شیوه ای واقعی وارد فضا میشوند. و من فکر میکنم که ما اکنون شاهد این بازی هستیم، زیرا آدیداس معتبرترین ورود را داشته است.”
طی چند ماه گذشته، تعدادی از شرکتهای معتبر، افراد مشهور و تأثیرگذاران فرهنگی قصد خود را برای توسعه یا مشارکت در فضای NFT و metaverse با آشکار شدن فرصتهای Web3 اعلام کردهاند.
در 14 دسامبر(23 آذر)، برند پوشاک ورزشی و رقیب مستقیم نایک با خرید برند کتانی مجازی RTKFT از حضور خود در فضای متاورس پرده برداری کرد.