آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ استارک نت ای دی

ایردراپ استارک نت ای دی، آموزش شرکت در ایردراپ starknet id

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 04 تیر 1402
3.6
3.6

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه starknet id
  • راهنمای شرکت در ایردراپ استارک نت ای دی
  • چرا باید در ایردراپ استارک نت ای دی شرکت کنیم؟
  • آیا شرکت در ایرداپ استارک نت ای دی رایگان است؟
  • آیا ایردراپ Starknet id قطعی است؟

بروزرسانی: با انجام شدن ایردراپ استراک نت، فروش استارکنت در رابکس فراهم شد. برای خرید می‌توانید به پنل وارد شوید یا صفحه خرید استارکنت را در این صفحه ببینید.

———————————————————————-

دامنه‌های NFT نوعی از NFTها هستند که می‌توانند به عنوان شناسه کاربر در دنیای وب 3 مورد استفاده قرار بگیرند. پروژه استارک نت ای دی پروژه ایجاد دامنه NFT در بلاک چین لایه دوم استارک نت است که هنوز توکن خود را ایجاد نکرده است و به همین دلیل احتمال ایردراپ استارک نت ای دی وجود دارد. در این مقاله به آموزش کامل شرکت در ایردراپ starknet id می‌پردازیم که می‌تواند شانس شما را برای دریافت ایرداپ استارک نت نیز افزایش دهد.

 

معرفی پروژه starknet id

پروتکل StarkNet ID تلاش می‌کند به عنوان یک پاسپورت همه کاره برای بلاک چین لایه دوم استارک نت عمل کند. استارک نت ای دی کاربران را قادر می‌سازد تا داده‌های مورد نظر خود را به طور یکپارچه در اکوسیستم StarkNet ذخیره کرده و به اشتراک بگذارند و در عین حال به پروتکل‌های مختلف اجازه می‌دهد تا به طور موثر به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند.

 

پروژه StarkNet ID هنوز توکن حاکمیتی مخصوص خود را ایجاد نکرده است اما تیم توسعه‌دهنده بارها اشاره کرده که این پروژه به کاربران اولیه خود پاداش خواهد داد. بنابراین، کاربرانی که دامنه‌ای را در شبکه اصلی و تست نت این پروژه ضرب کرده‌اند، در صورت راه‌اندازی توکن، مشمول ایردراپ استارک نت ای دی خواهند شد.

 

ایردراپ starknet id

 

راهنمای شرکت در ایردراپ استارک نت ای دی

برای شرکت در ایردراپ استارک نت ای دی نیاز است که شما یک دامنه NFT از این پروژه برای خود خریداری کنید. این کار مستلزم انجام فعالیت‌های مختلف است که در ادامه و به صورت مرحله‌ای این مراحل را بررسی کرده‌ایم. اگر از قبل برخی از مراحل را انجام داده‌اید نیازی به تکرار دوباره آن نیست.

 

مرحله اول: به وبسایت پروژه StarkNet ID (+) مراجعه کنید.

 

مرحله دوم:  کیف پول Argent X خود را به پلتفرم وصل کنید. در صورتی که این کیف پول را ندارید با مراجعه به وبسایت آرگنت (+) می‌توانید افزونه مرورگر یا موبایل آن را دانلود و نصب کنید. سپس حساب کاربری خود را در بلاک چین استارک نت با دریافت عبارت بازیابی دوازده کلمه‌ای ایجاد کنید.

 

مرحله سوم: برای خرید دامنه به مقداری ارز اتریوم (ETH) نیاز دارید. در مرحله اول نیاز است که با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال رابکس مقداری اتر خریداری کنید. این ارز در شبکه اتریوم است که در مراحل بعدی به بلاک چین استارک نت منتقل خواهد شد.

 

مرحله چهارم: با مراجعه به پل بلاک چین استارک نت (+)، اتریوم را از شبکه اصلی اتریوم به استارک نت ارسال کنید. این موضوع اگرچه هزینه کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم را دارد اما برای شرکت در ایرداپ استارک نت ای دی و خود استارک نت مهم است. اگر از قبل اتریوم را در شبکه استارک نت دارید نیازی به انجام این مراحل نیست.

 

مرحله پنجم: در صفحه اصلی پروژه یک دامنه به دلخواه خودتان جستجو کنید و در صورتی که موجود بود آن را خریداری کنید. دقت داشته باشید که هر چه تاریخ انقضا بیشتر باشد هزینه خرید دامنه استارک نت نیز بیشتر خواهد بود. پس از خرید دامنه حتما آن را برای کیف پول خود انتخاب کنید تا نام کیف پول به دامنه مورد نظر تغییر یابد.

 

مرحله ششم: می‌توانید چندین دامنه را با کیف پول‌ها و آدرس‌های مختلف خریداری کنید تا با استفاده از آن‌ها نیز شانس دریافت ایردراپ starknet id را داشته باشید.

 

مرحله هفتم: در کیف پول خود، شبکه تست نت را برای استارک نت انتخاب کرده و با مراجعه به وبسایت «+»، دامنه NFT تست استارک نت ای دی را نیز خریداری کنید. در صورتی که توکن تست ندارید، می‌توانید با استفاده از پل تست استارک نت (+) توکن‌های تست را از شبکه گوارلی اتریوم به تست نت استارک ارسال کنید.

 

ایردراپ starknet.id

 

چرا باید در ایردراپ استارک نت ای دی شرکت کنیم؟

پروژه Staarknet id هنوز توکن حاکمیتی خود همانند آن‌چه در پروژه ENS اتریوم وجود دارد را ایجاد نکرده است و به همین دلیل ممکن است با ایجاد این توکن آن را به فعالان پروژه خود ایردراپ کند. دلیل دیگری که برای شرکت در ایردراپ استارک نت ای دی وجود دارد این است که خرید NFT در این پروژه می‌تواند شانس شما را برای ایردراپ‌های استارک نت و کیف پول آرگنت افزایش دهد.

 

آیا شرکت در ایرداپ استارک نت ای دی رایگان است؟

برای شرکت در ایردراپ starknet id شما باید دامنه NFT را در شبکه مین نت و تست نت خریداری کنید. اگرچه انجام این کار در تست نت کاملا رایگان است اما برای خرید دامنه NFT در مین نت این پروژه شما باید هزینه خود NFT را به همراه کارمزد تراکنش به صورت رمز ارز اتریوم پرداخت کنید.

 

آیا ایردراپ Starknet id قطعی است؟

اگرچه تیم توسعه‌دهنده این پروژه بارها به پاداش‌دهی به کاربران فعال پروژه اشاره کرده‌اند اما مشخص نیست که این پروژه شامل چه چیزی و برای چه کسانی خواهد بود. بنابراین، توجه داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که آن‌ها ایردراپ استارک نت ای دی را  آنگونه که از سایر پروژه‌ها دیده‌ایم، انجام دهند. فعالیت‌های معرفی شده صرفا براساس حدس و گمان است.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *