آکادمی رابکس
ایردراپ
شرکت در ایردراپ سدرو فایننس

ایردراپ سدرو فایننس، آموزش کامل شرکت در ایردراپ Cedro Finance

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 10 تیر 1402
4.2
4.2

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه سدرو فایننس Cedro Finance
  • آموزش شرکت در ایردراپ سدرو فایننس
  • آیا ایردراپ سدرو فایننس قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Cedro Finance رایگان است؟
  • جمع‌بندی

پروژه سدرو فایننس یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز و چند زنجیره‌ای است که از آن برای دریافت وام با وثیقه گذاری ارزهای دیجیتال در بین بلاک چین‌های مختلف استفاده می‌شود. این پروژه تایید کرده که توکن خود را در آینده ایجاد خواهد کرد. بنابراین، می‌توان با فعالیت در پروژه شانس دریافت ایردراپ سدرو فایننس را به دست آورد. در ادامه این مقاله به آموزش کامل شرکت در ایردراپ cedro finance می‌پردازیم.

 

معرفی پروژه سدرو فایننس Cedro Finance

امروزه پروتکل‌های نقدینگی غیرمتمرکز و چند زنجیره‌ای نقش مهمی در تعامل بلاک چین‌ها باهم ایفا می‌کنند. سدرو فایننس (Cedro Finance) یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز است که به شکل چند زنجیره‌ای کار می‌کند و در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های فهرست‌شده را در چندین زنجیره با کارمزد تراکنش به‌صرفه وام دهند و یا قرض بگیرند.

 

سدرو فایننس یک پروتکل دیفای در حوزه دریافت و پرداخت وام است. در این پروتکل کسانی که وام می‌دهند می توانند دارایی های خود را برای کمک به نقدینگی پلتفرم سپرده گذاری کنند و کسانی که وام می‌گیرند می‌توانند همان نقدینگی را با وثیقه‌گذاری بیش از حد وام بگیرند.

 

سدرو فایننس تایید کرده است که توکنی به نام CED را در آینده راه‌اندازی خواهد کرد. کاربران اولیه ای که اقدامات شبکه آزمایشی را انجام داده‌اند ممکن است هنگام راه اندازی توکن، ایردراپ سدرو فایننس را دریافت کنند. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی نحوه شرکت در این ایردراپ می‌پردازیم.

 

پروژه cedro finance

 

آموزش شرکت در ایردراپ سدرو فایننس

پروژه سدرو فایننس در حال حاضر در شبکه تست نت فعال است و کاربران می‌توانند با دریافت توکن تست پروژه، فرآیند وام گیری و وام‌دهی چند زنجیره‌ای آن را تست کنند. انجام این کار شانس دریافت ایردراپ سدرو فایننس را برای کاربران ایجاد می‌کند. در ادامه این بخش به طور کامل و مرحله به مرحله نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم.

 

مرحله اول: برای شروع ابتدا به صفحه تست نت سدرو فایننس مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: با انتخاب گزینه ی connect wallet کیف پول خود را به سایت وصل کنید.

 

مرحله ی سوم: شبکه را به هر یک از زنجیره‌های تست نت موجود تغییر دهید. در حال حاضر زنجیره‌های تست شبکه‌های بایننس، فانتوم، آوالانچ، پالیگان، آربیتروم و گوارلی اتریوم برای این پروژه فعال هستند. در صورتی که شبکه تست نت این پروژه‌ها را به کیف پول خود اضافه نکرده‌اید می‌توانید با کلیک بر روی آن‌ها و تایید در کیف پول این کار را انجام دهید.

 

مرحله چهارم: اکنون بر روی «Get test token» کلیک کنید و توکن های شبکه آزمایشی را برای زنجیره خود درخواست کنید. در ابتدا باید کوین‌های اصلی هر کدام از شبکه‌ها را از فاست ارز دیجیتال معرفی شده دریافت کنید و سپس توکن‌های موجود را درخواست کنید. آدرس دریافت هر دو نوع رمز ارزها در این صفحه موجود است.

 

مرحله پنجم: به قسمت «بازار» (Market) مراجعه کرده و یکی از توکن‌های نشان داده شده را که در کیف پول خود نیز از آن موجودی دارید، انتخاب کنید و با انتخاب گزینه View Deatails به صفحه آن مراجعه کنید.

 

مرحله ششم: در صفحه باز شده با استفاده از گزینه Supply بخشی از ارزهای خود را وثیقه‌گذاری کرده و با استفاده از گزینه Borrow وام دریافت کنید. انجام هر دو این کارها مستلزم تایید تراکنش در کیف پول متامسک و پرداخت هزینه کارمزد تراکنش است.

 

ایردراپ cedro finance

 

مرحله هفتم: سعی کنید دارایی ها را در چندین زنجیره و با توکن‌های مختلف تامین کنید و وام بگیرید. تعداد بیشتر معاملات و تعداد بیشتر شبکه‌ها و توکن‌ها شانس شما را برای دریافت ایردراپ افزایش می‌دهد.

 

مرحله هشتم: در مرحله آخر با مراجعه به قسمت داشبورد، تعدادی از توکن‌های وثیقه‌گذاری شده را با استفاده از گزینه withdraw به کیف پول خود منتقل کنید.

 

آیا ایردراپ سدرو فایننس قطعی است؟

تیم توسعه‌دهنده سدرو فایننس تأیید کرده‌ است که در آینده توکن خود را با نماد CED راه‌اندازی خواهد کرد. بنابراین، کاربران اولیه‌ای که اقدامات شبکه آزمایشی را انجام داده‌اند ممکن است هنگام راه اندازی توکن، ایردراپ سدرو فایننس را دریافت کنند. با این حال قطعیتی در مورد افراد انتخاب شده و میزان ایردراپ وجود ندارد.

 

آیا شرکت در ایردراپ Cedro Finance رایگان است؟

پروژه سدرو فایننس در حال حاضر در نسخه تست نت خود فعال است و تمامی فعالیت‌های ذکر شده برای شرکت در ایرداپ Cedro Finance در تست نت انجام می‌شود. بنابراین، شرکت در این ایردراپ برای کاربران کاملا رایگان است.

 

جمع‌بندی

پروژه سدرو فایننس یک پلتفرم وام‌دهی و وام‌گیری چند زنجیره‌ای بر روی بلاک چین‌های معروفی مثل اتریوم، بایننس، آوالانچ و فانتوم است که امکان دریافت وام را با وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال برای کاربران فراهم می‌کند. در این مقاله به آموزش نحوه شرکت در ایردراپ سدرو فایننس پرداختیم و مراحل مختلف آن را توضیح دادیم.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *