آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ هایپرلین

ایردراپ هایپرلین | آموزش مرحله به مرحله ایردراپ Hyperlane

  • متوسط
  • 2دقیقه
  • 13 مرداد 1403
5
5

فهرست مطالب

  • ایردراپ هایپرلین چیست؟
  • آموزش مرحله به مرحله ایردراپ هایپرلین
  • آیا ایردراپ هایپرلین قطعی است؟
  • ایردراپ هایپرلین کی توزیع می‌شود؟
  • جمع‌بندی

پروژه هایپرلین یک پروژه انتقال توکن بین زنجیره‌ای است که برای انتقال توکن بین بلاک چین‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایردراپ هایپرلین برای کاربران فعال این پروژه تقریبا قطعی شده است و ممکن است سود خوبی نصیب کاربران کند. در این مقاله ابتدا به بررسی مختصر پلتفرم Hyperlane و عملکرد آن می‌پردازیم و سپس نحوه فعالیت برای دریافت ایردراپ Hyperlane را بررسی می‌کنیم.

 

ایردراپ هایپرلین چیست؟

پروژه «هایپرلین» (Hyperlane) اولین لایه عمومی و بدون مجوز است که امکان ایجاد تعاملات میان بلاک چینی را در کنار پیاده‌سازی برنامه‌های زنجیره‌ای و رول‌آپ‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. این پروتکل با هدف افزایش تعامل و ارتباط بین زنجیره‌های مختلف طراحی شده است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از ماژول‌های امنیتی بین‌زنجیره‌ای، مدل امنیتی خود را مطابق نیازهای اپلیکیشن‌شان پیکربندی و سفارشی‌سازی کنند.

 

علاوه بر این، پروتکل Hyperlane امکان ایجاد و اجرای اپلیکیشن‌هایی که در چندین بلاک چین به صورت همزمان فعالیت می‌کنند را فراهم می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزارهای مختلف پلتفرم هایپرلین به عنوان پایه‌ای برای توسعه اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند. این قابلیت‌ها، هایپرلین را به ابزاری قدرتمند برای توسعه‌دهندگان بلاک چین تبدیل کرده است.

 

هایپرلین با ارائه خدمات شگفت‌انگیز، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته را به خود جلب کرده است و موفق به جمع‌آوری حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌هایی مانند گلکسی دیجیتال، کوین فاند، سرکل، فیگمنت، بلاک دامون، کراکن و NFX شده است. این سرمایه‌گذاری‌ها نشان‌دهنده اعتماد و امیدواری به آینده این پروتکل و نقش آن در ارتقای ارتباطات بین بلاک چینی است.

 

آموزش مرحله به مرحله ایردراپ هایپرلین

برای دریافت ایردراپ هایپرلین هیچ مسیر رسمی توسط تیم پروژه ارائه نشده است اما همانند دیگر پروژه‌ها ایردراپ Hyperlane نیز با فعالیت در اپلیکیشن‌های پروژه امکان‌پذیر خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده در منابع مختلف ایردراپ هایپرلین شامل چهار مرحله اصلی شامل فعالیت در پروژه مرکلی، تعامل با پروتکل Superform، استفاده از Nautilus و فعالیت در Injective می‌باشد. در ادامه، هر یک از مراحل ایردراپ ارز دیجیتال پروژه را به صورت مرحله به مرحله شرح خواهیم داد.

 

فعالیت در Minter.Merkly برای ایردراپ هایپرلین

پروژه مرکلی یکی از ابزارهای انتقال توکن میان بلاک چین‌های مختلف است که از پروتکل‌های لیرزیرو، zkbridge و هایپرلین برای این فعالیت استفاده می‌کند. برای مشارکت در ایردراپ هایپرلین به وبسایت پروژه (+) مراجعه کرده و تب Hyperlane را انتخاب کنید تا قابلیت‌های این پروژه برای شما نمایش داده شود.

 

در این بخش چهار گزینه وجود دارد که گزینه hNFT برای ایجاد ان اف تی و انتقال ان به بلاک چین دیگر و گزینه hFT برای ایجاد یک توکن قابل معاوضه بی ارزش و انتقال آن به شبکه‌های دیگر استفاده می‌شود. از آنجایی که هر دو نوع توکن ساخته شده در این بخش بی ارزش هستند، تراکنش‌های مربوط به این دو بخش ممکن است به کل مورد قبول واقع نشوند و حتی شما به عنوان ربات شناسایی شوید. بنابراین استفاده بیش از یکبار از این دو گزینه توصیه نمی‌شود.

 

بخش Token Bridge پروژه Hyperlane اصلی‌ترین قسمت برای انتقال توکن در بین بلاک چین‌های مختلف است که در حال حاضر تنها از انتقال رمز ارز اتریوم در بیش از 15 بلاک چین پشتیبانی می‌کند. با انتخاب این گزینه، در قسمت پایین بلاک چین مبدا و مقصد را انتخاب و میزان اتریومی که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب و روی گزینه Preview Transaction کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به هزینه تراکنش و زمان انتقال نمایش داده شود.

 

در صورت مناسب بودن شرایط گزینه Bridge را کلیک کرده و تراکنش را در کیف پول تایید کنید تا پس از مدت زمان کوتاهی تراکنش انتقال اتریوم از شبکه مبدا به مقصد نهایی شود. در نهایت گزینه چهارم با عنوان Refuel وجود دارد که برای انتقال مقادیر کم کوین‌های بومی شبکه‌های مختلف استفاده می‌شود.

 

به عنوان مثال شما می‌توانید مقداری اتریوم از شبکه آپتیمیزم را به رمز ارز BNB در شبکه زنجیره هوشمند بایننس تبدیل کنید. نحوه ثبت و تایید تراکنش نیز مثل بخش سوم است. حتما سعی داشته باشید گزینه سه و چهار این پلتفرم را در بازه‌های زمانی مختلف، با شبکه‌های مختلف و با ارزش دلاری مناسب تکرار کنید تا شانس بیشتری در ایردراپ هایپرلین داشته باشید.

 

شرکت در ایردراپ هایپرلین با فعالیت در Minter.Merkley

 

تعامل با پروتکل Superform برای ایردراپ Hyperlane

پروتکل Superform یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های ساخته شده با زیرساخت هایپرلین است که فعالیت در آن برای شرکت در ایردراپ هایپرلین موثر است. برای تعامل با پروتکل Superform، ابتدا به سایت Galxe مراجعه کرده و وظایف مشخص شده را انجام دهید. این تسک‌ها یا وظایف شامل دنبال کردن این پلتفرم در توییتر و کارهای مشابه است.بعد از انجام این تسک‌ها، به وبسایت اصلی پروژه (+) مراجعه و کیف پول خود را متصل کنید.

 

 

پس از اتصال کیف پول، توکن WETH را از شبکه آربیتروم به Vault در شبکه Base واریز کنید. پس از انجام شدن واریز، موجودی شبکه را برداشت کنید. بریا افزایش شانس خود در ایردراپ هایپرلین این کار را در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید تا حجم معاملات، تعداد تراکنش‌ها و هفته‌ها، ماه‌ها و روزهای فعالیت خود را افزایش دهید.

 

 

استفاده از Nautilus برای ایردراپ هایپرلین

این مرحله شامل استفاده از پلتفرم Nautilus و فعالیت در محیط این پلتفرم است. برای استفاده از قابلیت‌های هایپرلین در این پروژه به توکن ZBC نیاز خواهید داشت. بنابراین پیش از شروع فعالیت،ابتدا به صرافی غیرمتمرکز Jupiter (+) مراجعه کرده و توکن ZBC را خریداری کنید. توجه داشته باشید که ژوپیتر یکی از بهترین دکس های شبکه سولانا است و برای به دست آوردن ZBC باید روی این شبکه فعالیت داشته باشید. 

 

 

پس از خرید توکن‌های ZBC به وبسایت zebec مراجعه کرده و توکن‌های خود را به wZBC تبدیل کنید. 

 

 

پس از تبدیل، به وبسایت پروژه Nautilus (+) مراجعه کرده و مقدار $wZBC را به شبکه Nautilus بفرستید. فرایند انتقال از زنجیره ناتیلوس را چند بار تکرار کنید تا احتمال دریافت ایردراپ هایپرلین را افزایش دهید.

 

 

فعالیت در شبکه Injective برای ایردراپ هایپرلین

پروژه Injective قدم آخر جهت فعالیت در دریافت ایردراپ هایپرلین است که می‌تواند شانس شما را برای دریافت این ایردراپ تا حد زیادی افزایش دهد. قبل از شروع فعالیت در پلتفرم Injective، باید توکن این شبکه یعنی INJ را به کیف پول خود واریز کنید تا بتوانید هزینه‌های مربوط به کارمزد را بپردازید. برای خرید اینجکتیو می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید. 

 

پس از واریز توکن، به وبسایت بریج اینجکتیو (+) رفته و کیف پول‌های EVM/Solana و Cosmos خود را به این پلتفرم متصل کنید. سپس توکن‌های INJ را به شبکه inEVM ارسال کنید. مقدار انتقال را وارد کرده، کیف پول خود را مشخص کرده و بر روی “Continue” کلیک کنید و تراکنش را تأیید کنید. این انتقال رفت و برگشتی را در بازه‌های مزانی مختلف تکرار کنید تا شانس بیشتری در ایردراپ Hyperlane داشته باشید. 

 

 

آیا ایردراپ هایپرلین قطعی است؟

باتوجه به تعاملاتی که پروژه هایپرلین در شبکه‌های اجتماعی خود با کاربران داشته است، می‌توان ایردراپ هایپرلین را جزو ایردراپ‌های قطعی در نظر گرفت. با این حال نحوه توزیع ایردراپ و معیارهایی که با آن ایردراپ به کاربران تخصیص داده می‌شود هنوز برای هیچ کسی مشخص نیست و به همین دلیل بهتر است فعالیت‌های متنوع و در طول زمان برای دریافت ایردراپ هایپرلین صورت بگیرد.

 

ایردراپ هایپرلین کی توزیع می‌شود؟

در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای ایردراپ هایپرلین مشخص نشده و معلوم نیست که توکن‌های پروژه چه زمانی بین کاربران فعال توزیع خواهند شد. با توجه به لانچ پروژه در سال 2024 انتظار می‌رود ایردراپ هایپرلین در سال 2025 انجام شود و این فرصتی مناسب برای کاربران جدید جهت شروع و افزایش فعالیت خواهد بود.

 

جمع‌بندی

ایردراپ هایپرلین یکی از جدیدترین و بهترین پلتفرم‌های ارز دیجینال است که میان کاربران مختلف طرافداران زیادی دارد و با گسترش خبر ایردراپ هایپرلین، توجه فراوانی به خود جلب کرده است. در این مقاله بررسی کردیم ایردراپ هایپرلین چیست، چطور کار می‌کند و قدم‌های دریافت آن چیست. در نهایت هم تمام مراحل ایردراپ هایپرلین را آموزش دادیم تا کاربران پاداش آن را دریافت کنند.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *