آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ ونوم

ایردراپ ونوم | آموزش کامل شرکت در ایردراپ venom

  • متوسط
  • 3دقیقه
  • 06 تیر 1402
2.6
2.6

فهرست مطالب

  • آموزش کامل شرکت در ایردراپ ونوم
  • فعالیت در اکوسیستم ونوم و دریافت NFT
  • معرفی پروژه yield برای ایردراپ venom
  • معرفی پروژه Gravix برای ایردراپ venom
  • معرفی پروژه Qamon برای ایردراپ venom

پروژه Venom یک راه حل برای استفاده در برنامه‌های واقعی است که قابلیت مقیاس‌پذیری در تعداد بالای تراکنش‌ها را دارد. در کنار این ویژگی‌ها پروژه ونوم امنیت بالایی دارد که باعث می‌شود برای استفاده در برنامه‌های غیرمتمرکز و نیازمند اعتماد بالا، مناسب باشد. این پروژه هنوز در مرحله تست قرار دارد و تاکنون کوین آن ایجاد نشده است. به همین دلیل، احتمال ایردراپ ونوم برای افرادی که در مرحله تست این پروژه فعالیت می‌کنند، وجود دارد.

 

در این مقاله به طور کامل به بررسی مراحل مختلفی که برای شرکت در ایردراپ ونوم لازم است، می‌پردازیم و نحوه فعالیت در مرحله تست این شبکه را آموزش می‌دهیم. با توجه به اینکه این شبکه در حالت تست قرار دارد، شرکت در ایردراپ ونوم رایگان است و برای شما هیچ هزینه‌ای ندارد. بنابراین، توصیه می‌شود حتما شانس خود را برای دریافت ایردراپ Venom امتحان کنید.

 

آموزش کامل شرکت در ایردراپ ونوم

برای شرکت در ایردراپ ونوم ابتدا باید وارد سایت ونوم شده و کیف پول خود را آماده کنید. برای این کار از گزینه (install venom wallet) استفاده کرده و طبق مراحل نشان داده شده کیف پول خود را بسازید. کیف پول ونوم هم برای نسخه‌های اندروید و آی او اس موبایل و هم برای افزونه مرورگر اراپه شده است.

 

در این آموزش مراحل شرکت در ایردراپ ونوم با افزونه مرورگر ایجاد شده است. دقت داشته باشید که پس از نصب کیف پول عبارت‌ بازیابی که به صورت 12 کلمه انگلیسی در اختیار شما گذاشته شده است را در جایی امن نگهداری کنید تا امنیت کیف پول شما حفظ شود.

 

ایردراپ venom

 

تسک اول ایردراپ ونوم

پس از نصب کیف پول ونوم، اکانت خود را به حساب توییتر خود متصل کنید و یک پست از پروژه ونوم منتشر کنید. برای این کار کافی است بر روی گزینه (tweet about venom testnet) کلیک کرده و گزینه retweet را انتحاب کنید. پس از انجام این تسک گزینه claim را انتخاب کرده و 50 امتیاز دریافت کنید.

 

فعالیت در اکوسیستم ونوم و دریافت NFT

پروژه ونوم برای فعالیت کاربران در پروژه‌های خود هر یک از آن‌ها را به صورت یک برنامه مجزا تعریف کرده است که کاربران با مراجعه به هر یک از آن‌ها و انجام فعالیت‌های خواسته شده می‌توانند NFT مربوط به آن مرحله را مینت کرده و شانس خود را برای دریافت ایردراپ افزایش دهند. در ادامه به بررسی هر یک از برنامه‌های خواسته شده در پروژه می‌پردازیم.

 

ایردراپ ونوم

 

عضویت در شبکه‌های اجتماعی و دریافت ان اف تی venom

در مرحله اول از ایردراپ ونوم شما باید در کانال تلگرام و کانال یوتوب پروژه ونوم عضو شوید سپس گزینه mint nft را انتخاب کنید و صاحب اولین nft پروژه ونوم شوید.

 

ایردراپ ونوم

 

تبدیل ارز دیجیتال و دریافت ان اف تی web3.word

برای دریافت nft دوم در کانال تلگرام web3.word عضو شده و در قدم بعدی وارد سایت (testnet.web3.world/swap) شوید. در این صفحه توکن ونوم خود را به هر توکن دیگری که مایل هستید تبدیل کنید و مجددا به صفحه قبل برگشته، گزینه check را بزنید و  ان اف تی web3.word را mint کنید.

 

ایردراپ ونوم

 

شرکت در ایردراپ Venom با دریافت ان اف تی venom wallet

سومین مرحله فعالیت در اکوسیستم ونوم مربوط به ارسال ارز دیجیتال به یک آدرس مشخص با استفاده از کیف پول ونوم است. برای دریافت ان اف تی venom wallet، باید مقداری توکن ونوم از ولت venom خود به آدرس مشخص شده ارسال کنید و در انتها گزینه check را انتخاب کنید و ان اف تی venom wallet را دریافت کنید.

 

ایردراپ ونوم

 

 فعالیت در پل بلاک چین برای دریافت ایردراپ ونوم

برای انجام تسک venom bridg ابتدا باید در کانال معرفی شده عضو شوید و سپس از طریق (testnet.venombridge.com) هر توکن موجود را از زنجیره آزمایشی Venom به اتریوم، BSC یا Fantom منتقل کنید.  در قسمت from گزینه (venom testnet) را انتخاب کرده و در قست TO گزینه (binance smart chain) را اتخاب کرده و مقداری توکن ونوم به این شبکه انتقال دهید.

استیکینگ ارز دیجیتال برای شرکت در ایردراپ venom

یکی از فعالیت‌های تعریف شده برای ایردراپ ونوم استیکینگ ارز دیجیتال ونوم در شبکه تست است. برای انجام تسک venom stake باید مقداری توکن venom را در وبسایت استیکینگ پروژه (+) stake کنید. برای انجام این کار ابتدا به کیف پول venom خود متصل شوید و گزینه stake را انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه استیک شما می‌توانید این ان اف تی این بخش را mint کنید.

 

ایردراپ ونوم

 

فعالیت در مارکت پلیس oasis.gallery

خرید یک NFT از مارکت پلیس oasis.gallery یکی دیگر از روش‌های شرکت در ایردراپ venom است. برای انجام این کار ابتدا باید به وبسایت (testnet.oasis.gallery) مراجعه و کیف پول ونوم خود را به آن متصل کنید. پس از انجام این کار یکی از NFTهای موجود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.  پس از خرید ان اف تی دوباره به صفحه قبل برگشته و گزینه check را انتخاب کنید.

 

فعالیت بعدی این مرحله، فروش ان اف تی خریداری شده است. برای انجام این کار در صفحه oasis.gallery به بخش پروفایل مراجعه کرده و گزینه put on sale را انتخاب کنید. با تایید تراکنش می‌توانید به صفحه این مرحله برگرید و ان اف تی این تسک را دریافت کنید.

 

ایردراپ ونوم

فروش ان اف تی در oasis.gallery

 

معرفی VenomPad برای شرکت در ایردراپ ونوم

در این مرحله از فعالیت‌های مربوط به ایردراپ ونوم شما باید به معرفی پروژه VenomPad و دریافت ان اف تی آن بپردازید. برای انجام این کار وارد سایت (venom.network/tasks/venom-pad) شده و در توییتر خود venompad را فالو کنید سپس یک پست از venompad را در توییتر به اشتراک بگذارید. در اخر مانند تمامی مراحل دیگر گزینه check را کلیک کرده و ان اف تی venompad را mint کنید.

 

معرفی و فعالیت در پروژه snipa finance

برای دریافت ان اف تی snipa finance و شرکت در ایردراپ ونوم کافی است در حساب توییتر خود یک پست ازsnifa financr به اشتراک بگذارید و گزینه check را انتخاب کنید. در مرحله بعد شما باید به آدرس (venom.snipa.finance) مراجعه کنید و با کلیک بر روی گزینه (Join Venom Testnet) یک تراکنش انجام دهید. پس از انجام شدن تراکنش گزینه (join venom testnet) را انتخاب کنید. در انتها به صفحه قبل بازگشته و گزینه check را انتخاب کنید.

 

ایردراپ ونوم

 

معرفی پروژه numi برای شرکت در ایردراپ ونوم

برای انجام تسک numi و دریافت ایردراپ venom ابتدا باید در صفحه مشخص شده (venom.network/tasks/numi) یک ویدیو مشاهده کرده و یک پست در توییتر خود در مورد numi منتشر کنید. پیس از انجام این کار نیاز است که در سایت numi یک ان اف تی numi خریداری کنید. در نهایت گزینه check را انتخاب کرده و ان اف تی numi را دریافت کنید.

 

ایردارپ ونوم

 

معرفی پروژه yield برای ایردراپ venom

برای انجام تسک yield و دریافت ایردراپ venom کافی است در توییتر حساب yield را دنبال کنید و در نهایت گزینه check را کلیک کنید. پس از انجام این تسک، بر روی زنجیره on-chain پیام به اشتراک بگذارید. نهایت پس از انجام فعالیت‌ها می‌توانید ان اف تی این بخش را نیز مینت کنید.

 

 

معرفی پروژه Gravix برای ایردراپ venom

کیف پول ونوم خود را متصل کنید و پس از آن وارد تسک GRAVIX شده و مراحل را طبق توضیحات پیش ببرید. ابتدا حساب @Gravix_io را در پلتفرم توییتر یا x فالوو کنید و پس از آن گزینه check  را انتخاب کنید. پس از آن برای انجام تسک اول وارد این لینک شوید (+) و ونوم خود را به تتر(usdt)  تبدیل کنید. سپس وارد این لینک شده و پوزیشن long/short را باز کنید.

و پس از آن به مجددا به سایت اصلی ونوم بازگشته و گزینه check را انتخاب کنید. کمی صبر کنید و گزینه mint nft را انتخاب کنید.

 

معرفی پروژه Qamon برای ایردراپ venom

کیف پول ونوم خود را متصل کنید و پس از آن وارد تسک (GRAVIX) شده و مراحل را طبق توضیحات پیش ببرید. برای طی کردن اولین گام به حساب توییتر (Qamon) را فالو کنید. سپس از طریق app.qamon.io نامه زنجیره ای ارسال کنید. برای ارسال ایمیل به این آدرس مراجعه کرده و در قسمت (to) آدرس ونوم خود را جای گذاری کنید سپس گزینه send را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه (send) شما به کیف پول ونوم خود متصل می‌شوید که باید رمز خود را وارد کنید. پس از ‌آن به صفحه اصلی بازگشته و گزینه (check) را انتخاب کنید و پس از آن گزینه mint nft را انتخاب کنید.

 

 

اگر تمامی مراحل را طی کرده باشید ۱۵ ان اف تی را جمع آوری کرده‌اید. در آینده ممکن است تسک‌های جدیدی نیز به این وبسایت اضافه شود بنابراین هر از گاهی به صفحه تست نت ونوم مراجعه کنید و اگر پروژه جدیدی اضافه شده با انجام فعالتی‌های خواسته شده NFT آن را مینت کنید تا شانس شما برای دریافت ایردراپ بالا باشد.

 

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • امیرحسین یحیی زاده خطیر
    10 مهر 1402

    سلام
    با تشکر
    میشه آموزش آخرین مرحله ای که روی تست نت اومده رو بزارید؟؟ CTS mint

  • hesykvcnz
    29 مهر 1402

    میزنیم اما بعدیه چیزی گیرمون بیاد خیلی حس SUI رو میده

  • Dara Kaviyani
    27 آبان 1402

    درود به شما
    خانم مدنی، مقاله تون خیلی عالی و با بیان ساده ای عنوان شده
    فقط تسک ها آپدیت شدن، اگه ممکنه، در مورد تسک Venom Bridge هم مقاله بذارید.
    با سپاس