آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
انتقال تتر trc20 از تراست ولت

انتقال تتر trc20 از تراست ولت | انتقال تتر ترون در تراست والت

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 13 اسفند 1402
3.3
3.3

فهرست مطالب

  • انتقال تتر trc20 از تراست ولت چگونه است؟
  • انتقال تتر trc20 از تراست ولت به رابکس چگونه است؟

انتقال تتر trc20 از تراست ولت چگونه است؟ با افزایش شهرت رمزارزها در دنیای مالی، تتر (USDT) به عنوان یک استیبل کوین پیشرو، نقش مهمی در تسهیل معاملات دیجیتال ایفا می‌کند. این ارز دیجیتال، که از استاندارد TRC20 برای انجام تراکنش‌ها بر روی شبکه TRON استفاده می‌کند، به دلیل هزینه‌های تراکنش ناچیز و سرعت انتقال فوق‌العاده، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

تراست ولت، به عنوان یک کیف پول دیجیتال امن و آسان، فرایندی روان و بی‌دردسر برای انتقال تتر (USDT) با استفاده از این استاندارد را ارائه می‌دهد.این دستورالعمل شما را با گام‌های لازم برای انجام این عملیات آشنا می‌سازد، تا شما بتوانید با خیال راحت تراکنش‌های خود را انجام دهید. دانستن چگونگی انتقال تتر trc20 از تراست ولت، چه برای فروش تتر در ایران و چه برای انتقال وجه بین کیف پول‌ها، می‌تواند کار با رمزارزها را برای شما ساده و دلپذیر سازد.

 

انتقال تتر trc20 از تراست ولت چگونه است؟

اگر قصد انتقال تتر trc20 از تراست ولت دارید باید بدانید که برای این کار شما میتوانید از ۲ طریق اقدام کنید. انتقال تتر trc20 از تراست ولت هم به کیف پول‌های داخلی هم به کیف پول های خارجی یا به آدرس‌های گوناگون  امکان پذیر است. انتقال تتر (USDT) با استفاده از شبکه TRC20 از کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) به نسبت ساده است.

 

تتر TRC20 یکی از استانداردهای توکن روی شبکه ترون (TRON) است که برای انجام تراکنش‌های سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا برنامه تراست ولت را در دستگاه خود باز کنید. به قسمت «Wallet» بروید و «Tether USDT» را جستجو کنید. مطمئن شوید که نسخه TRC20 را انتخاب می‌کنید، چرا که تتر می‌تواند در شبکه‌های مختلفی مانند ERC20 (اتریوم) و BEP2 (بایننس چین)، BEP20 (بایننساس اسمارت چین) نیز موجود باشد.

 

 انتقال تتر trc20 از تراست ولت

 

پس از انتخاب تتر TRC20، روی دکمه «Receive» یا (دریافت) کلیک کنید تا آدرس کیف پول TRC20 خود را مشاهده کنید. این آدرس را کپی کنید. در قدم بعدی اکنون برای انتقال تتر به آدرسی که قصد انتفال دارید، باید به کیف پول یا صرافی مبدأ بروید، جایی که تترهای TRC20 شما در حال حاضر نگهداری می‌شوند. در آنجا، به قسمت ارسال یا «Send» بروید.

 

سپس در قسمت «Address»، آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. دقت کنید آدرس مقصد نیز باید بر بستر شبکه ترون (TRC20) باشد؛ در غیر این صورت سرمایه از دست خواهد رفت. در بخش «Amount» نیز مبلغ مورد نظر را وارد کنید و سپس بر روی گزینه «Next» کلیک کنید. .همچنین باید مراقب هزینه‌های تراکنش باشید تا اطمینان حاصل کنید که مقدار کافی برای پوشش این هزینه‌ها را دارید.

 

با فعال‌سازی دکمه «Next» به مرحله پایانی اجرای معامله هدایت می‌شوید. در این بخش، میزان دارایی که تمایل به انتقال دارید، در قسمت بالایی صفحه ارائه می‌گردد. در قسمت مربوط به «Asset» نام توکن و شبکه‌ای که انتخاب کرده‌اید، آورده شده است. در ادامه، در بخش From، آدرس کیف پول فرستنده (شما) و در بخش To، آدرس کیف پول گیرنده را مشاهده می‌کنید.

 

در بخش پایانی قبل از تایید و گزینه‌ی «Network fee»، هزینه ناشی از انجام این تراکنش نمایان می‌شود. برای پرداخت کارمزد شبکه TRC-20، باید از ارز TRX استفاده نمایید و میزان کارمزد با همین واحد رمزنگاری شده بیان می‌گردد. علاوه بر این، کنار مقدار ترون، هزینه کارمزد به ارز دلار نیز ذکر شده است. برای پرداخت هزینه انتقال تتر trc20 از تراست ولت به کیف پول‌های دیگر‌ باید ارز ترون داشته باشید .

 

پس از بررسی و تایید اطلاعات، تراکنش را ارسال کنید. انتقال ممکن است بسته به شلوغی شبکه چند دقیقه یا بیشتر زمان ببرد. در نهایت پس از انجام تراکنش، می‌توانید در تراست ولت خود بررسی کنید که آیا تترهای ارسالی به کیف پول شما رسیده‌اند یا خیر؟

 

انتقال تتر trc20 از تراست ولت به رابکس چگونه است؟

در قسمت قبلی به طور کلی توضیح دادیم که نحوه انتقال انتقال تتر trc20 از تراست ولت به دیگر کیف پول‌ها چگونه است در این قسمت به انتقال تتر trc20 از تراست ولت به رابکس می‌پردازیم. برای انتقال تتر trc20 از تراست ولت به رابکس باید ابتدا در صرافی ارز دیجیتال رابکس ثبت نام کنید. تنها با ثبت شماره همراه خود می‌توانید انتقال تتر trc20 از تراست ولت را به رابکس انجام دهید. با انجام سطح دوم احراز هویت می‌توانید تتر مورد نظر خود را به تومان تبدیل کرده و تتر خود را برداشت کنید.

 

در قدم بعدی وارد Trustwallet شده به قسمت «Wallet» بروید و «Tether USDT» را جستجو کنید. اطمینان حاصل کنید که نسخه TRC20 را انتخاب می‌کنید، چرا که تتر می‌تواند در شبکه‌های مختلفی مانند ERC20 (اتریوم) و BEP2 (بایننس چین)، BEP20 (بایننساس اسمارت چین) نیز موجود باشد.

 

برای دسترسی به آدرس کیف پول پس از انتخاب تتر TRC20، روی دکمه «Receive» یا (دریافت) کلیک کنید تا آدرس کیف پول TRC20 خود را مشاهده کنید. این آدرس را کپی کنید. در قدم بعدی اکنون برای انتقال تتر به آدرسی که قصد انتفال دارید، باید به کیف پول یا صرافی مبدأ بروید، جایی که تترهای TRC20 شما در حال حاضر نگهداری می‌شوند. در آنجا، به قسمت ارسال یا «Send» بروید.

 

حال وارد کیف پول رابکس شوید و ارز تتر را انتخاب کنید و گزینه واریز را انتخاب کنید شبکه‌ای که می‌خواهید انتقال در آن انجام شود را انتخاب کنید و مقدار را انتخاب کنید (شبکه و مقدار هم باید در کیف پول مبدا و هم در کیف پول مقصد یکی باشد) در نهایت آدرس تتری رابکس خود را کپی کرده و وارد تراست ولت شوید سپس در قسمت «Address»، آدرس کیف پول رابکس را وارد کنید.  پس از تایید تراکنش حساب کاربری شما شارژ می‌شود. شما می‌توانید با انتقال تتر trc20 از تراست ولت به رابکس، تتر خود را به تومان تبدیل کنید و آن را برداشت کنید.

 

 

 انتقال تتر trc20 از تراست ولت

 

 

بهترین شبکه انتقال تتر trc20 از تراست ولت چیست؟

در تراست ولت شبکه‌های متفاوتی برای انتقال تتر در دسترس است،‌صرافی ارز دیجیتال رابکس برای انتقال تتر از ۱۰ شبکه پشتیبانی می‌کند. معمولاً از بین تمامی شبکه‌های trc20 شبکه ترون کمترین کارمزد ممکن را دارد و بهتر است از آن استفاده کنید. برای انتقال تتر (USDT) با استفاده از شبکه TRC20 از کیف پول تراست ولت، بهترین شبکه انتقال همان شبکه TRC20 است. شبکه TRC20 بر روی بلاک چین ترون (TRON) کار می‌کند و برای انتقال توکن‌های USDT محبوبیت زیادی دارد.

 

دلایل زیادی برای انتخاب این شبکه برای انتقال تتر وجود دارد. نسبت به سایر شبکه‌ها مانند ERC20 که بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند، TRC20 هزینه‌های بسیار کمتری برای انجام تراکنش‌ها دارد. تراکنش‌ها در شبکه TRC20 معمولاً بسیار سریع انجام می‌شوند، که این برای کاربرانی که به دنبال انتقال سریع وجه هستند بسیار مفید است. بسیاری از صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتال شبکه TRC20 را برای انتقال تتر پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی وجوه خود را به سایر کیف پول‌ها یا صرافی‌ها منتقل کنند.

 

هنگام انتقال تتر از طریق تراست ولت با استفاده از شبکه TRC20، مهم است که آدرس گیرنده را به دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از شبکه TRC20 پشتیبانی می‌کند. همچنین، قبل از انجام تراکنش، بررسی کنید که موجودی کافی برای پوشش هزینه‌های تراکنش را دارید یا خیر.

 

آیا امکان انتقال تتر از تراست ولت به صرافی‌های ایرانی وجود دارد؟

بله. اگر صرافی‌های ایرانی امکان ساخت کیف پول‌ اختصاصی برای انتقال تتر trc20 از تراست ولت را روی یکی از شبکه‌های اتریوم یا ترون داشته باشند، می‌توانید از آدرس آن‌ها برای انتقال تتر استفاده کنید. برای مثال صرافی رابکس امکان انتقال تتر trc20 از تراست ولت به رابکس را  در کنار ۱۰ شبکه بلاک چینی دیگر پشتیبانی می‌کند.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش تتر کجاست؟

برای پیدا کردن بهترین صرافی‌های ایرانی جهت خرید و فروش تتر باید به نکاتی مثل پرداخت کم‌ترین کارمزد، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان معامله ارزهای گوناگون توجه ‌کنید. البته در هنگام انتخاب صرافی دقت داشته باشید که این صرافی امکان واریز تتر از کیف پول‌های غیرمتمرکز را نیز داشته باشد.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *