آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
فروش تتر در ایران

فروش تتر در ایران | فروش USDT با بهترین قیمت تتر در ایران

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 29 بهمن 1402
5
5

فهرست مطالب

  • فروش تتر در ایران
  • آموزش روش فروش تتر در ایران
  • جمع‌بندی

تتر یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که توسط شرکت تتر راه‌اندازی شده و به عنوان دلار دیجیتال در فضای بلاک چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش تتر در ایران و تبدیل آن به تومان با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود اما در هر صرافی ارز دیجیتالی ممکن است نرخ فروش تتر متفاوت از دیگری باشد و کارمزدهای فروش تتر در ایران با استفاده از صرافی‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

 

فروش USDT با بهترین قیمت تتر در ایران با انتخاب یک صرافی معتبر امکان‌پذیر است. علاوه بر توجه به قیمت تتر برای فروش باید به نکاتی مثل کارمزد دریافتی و شبکه‌هایی که از انتقال تتر در صرافی پشتیبانی می‌شود توجه کرد. در ادامه این مقاله به بررسی نکات مهم فروش تتر در ایران و نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

 

فروش تتر در ایران

تتر یکی از اصلی‌ترین رمز ارزهای بازار ارز دیجیتال است که فعالیت کاربران در این بازار را بسیار ساده‌تر از گدشته کرده است. تتر امکان اضافه شدن یک رمز ارز با ارزش ثابت در فضای بلاک چین را فراهم کرده است تا کاربران هزینه مالی و زمانی کمتری را برای سرمایه‌گذاری یا ترید بر روی ارزهای دیجیتال پرنوسان تجربه کنند. همانطور که برای ورود به بسیاری از بازارهای مالی کاربران نیازمند خرید تتر هستند، برای خروج از این بازار و ذخیره سود نیز فروش USDT اهمیت زیادی دارد.

 

فروش تتر در ایران تفاوت چندانی با سایر کشورهای دنیا ندارد. برای فروش تتر در ایران کاربران باید تترهای خود را به حساب کاربری خود در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی انتقال دهند و با استفاده از پلتفرم‌های تبدیل سریع یا معامله حرفه‌ای آن‌ها به فروش USDT در ایران پرداخته و سرمایه خود را به صورت ریالی به حساب بانکی خود انتقال دهند.

 

بهترین روش فروش تتر در ایران

 

در این مسیر انتخاب یک صرافی مناسب برای فروش تتر در ایران بسیار لازم و ضروری است. برای انتخاب یک صرافی مناسب برای فروش تتر در ایران معیارهای متفاوتی را می‌توان در نظر گرفت که از مهمترین آن‌ها می‌توان به قیمت فروش USDT در ایران، کارمزد فروش تتر در ایران، شبکه‌های پشتیبانی شده برای انتقال تتر در صرافی، سرعت در فروش USDT و انتقال مبلغ مورد نظر به حساب بانکی و امکان فروش تتر در ایران با حجم نقدینگی بالا اشاره کرد.

 

  • قیمت فروش تتر در ایران با قیمت خرید آن متفاوت است و هنگام فروش بهتر است به قیمت فروش تتر در ایران به جای قیمت خرید توجه شود.
  • برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال کارمزد معامله را به طور مستقیم در معامله شما اعمال می‌کنند اما برخی کارمزد فروش تتر در ایران را علاوه بر قیمت نمایش داده شده محاسبه و از شما دریافت می‌کنند.
  • امکان انتقال تتر در همه شبکه‌های بلاک چینی به صرافی‌های مختلف برای فروش USDT در ایران وجود ندارد و به همین دلیل نیاز است که شبکه‌های پشتیبانی شده در صرافی را بررسی کنید.
  • سرعت فروش تتر که می‌تواند به پشتیبانی از پنل معامله سریع و حجم نقدینگی مرتبط باشد یکی دیگر از عوامل در انتخاب صرافی برای فروش تتر در ایران است.
  • امکان فروش USDT با حجم بالا دیگر معیار مهمی است که برای انجام معامله در صرافی باید به آن توجه داشت.

 

بهترین صرافی فروش تتر در ایران

باتوجه به معیارهایی که در بخش قبلی بررسی شد می‌توان صرافی ارز دیجیتال رابکس را به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای فروش تتر در ایران معرفی کرد. در صرافی رابکس برای فروش تتر در ایران شما می‌توانید از هر دو نوع پلتفرم تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای استفاده کنید که کارمزد ثبت تراکنش در هر دو این پلتفر‌ها قابل رقابت با سایر صرافی‌های ایرانی است.

 

پنل تبدیل سریع امکان فروش تتر در ایران را با حجم بالا و در سریعترین زمان ممکن برای کاربران فراهم می‌کند. شما علاوه بر فروش USDT و دریافت مبلغ آن به تومان در حساب بانکی خود می‌توانید از این پنل به طور مستقیم برای تبدیل تتر به سایر ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید.  در پنل تبدیل سریع قیمت فروش تتر با توجه به قیمت لحظه‌ای تتر محاسبه می‌شود.

 

پنل معامله حرفه‌ای امکان فروش تتر در ایران را با قیمت مورد نظر کاربران فراهم می‌کند. در این حالت شما می‌توانید با توجه به درخواست‌های خرید دیگر کاربران و قیمت مورد نظر خود، درخواست فروش USDT خود را ثبت کنید تا در صورت وجود درخواست خرید در قیمت مورد نظر شما معامله فروش تتر نهایی شده و مبلغ تومانی آن به حساب کاربری شما واریز شود.

 

علاوه بر این موارد، رابکس با پشتیبانی از واریز و برداشت تتر در 10 شبکه بلاک چینی مطرح بازار (اتریوم، بایننس، ترون، اومنی، پالیگان، آربییتروم، آپتیمیزم، سولانا، آواکس و ایاس) امکان انتقال ساده و سریع تتر را به حساب صرافی فراهم می‌کند.  علاوه بر سرعت انتقال، پشتیبانی از شبکه‌های مختلف می‌تواند در هزینه‌های انتقال تتر نیز موثر باشد. در ادامه به بررسی روش فروش تتر در ایران با استفاده از رابکس می‌پردازیم.

 

بهترین صرافی فروش تتر در ایران

 

آموزش روش فروش تتر در ایران

برای فروش تتر در ایران با استفاده از صرافی ارز دیجیتال رابکس نکته اول ایجاد حساب کاربری و احراز هویت آن است. اگر از قبل حساب کاربری در صرافی ندارید می‌توانید با مراجعه به وبسایت Rabex.ir حساب کاربری خود را ایجاد و مراحل احراز هویت مرحله‌ای را با ارائه اطلاعات مورد نیاز نهایی کنید تا به امکانات مختلفی مثل فروش تتر در ایران دسترسی داشته باشید.

 

در مرحله بعدی نیاز است که تترهای خود را به حساب کاربری خود در رابکس انتقال دهید. اگر رمز ارزهای خود را در رابکس نگهداری می‌کنید که می‌توانید پس از ورود به حساب کاربری از بخش کیف پول به تترهای خود دسترسی داشته باشید. در غیر اینصورت باید از قسمت واریز کیف پول تترهای خود را از کیف پول شخصی به کیف پول خود در رابکس انتقال دهید تا امکان فروش USDT در پنل‌های تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای را داشته باشید.

 

فروش تتر در پنل تبدیل سریع

برای فروش تتر در ایران با استفاده از پنل تبدیل سریع رابکس، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در رابکس شده و گزینه پنل تبدیل سریع را انتخاب کنید. در این پنل سه بخش، خرید، فروش و تبدیل وجود دارد. برای فروش تتر در ایران و تبدیل آن به تومان باید بخش فروش را انتخاب کرده و رمز ارز تتر و مقدار آن را انتخاب کنید.

 

با انجام این کار قیمت کل فروش تتر با توجه به قیمت‌های جهانی به همراه کارمزد تراکنش فروش تتر برای شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که تراکنش مورد نظر برای شما قابل قبول بود، تراکنش را تایید می‌کنید تا خروجی آن به صورت لحظه‌ای به حساب کاربری شما اضافه شود. حال می‌توانید با مراجعه به کیف پول و بخش برداشت، مقدار تومانی حاصل از فروش USDT در ایران را به حساب بانکی ثبت شده خود انتقال دهید.

 

فروش USDT در ایران

 

فروش تتر در پنل معامله حرفه ای

روش دیگر فروش تتر در ایران با استفاده از صرافی رابکس استفاده از پنل معامله حرفه‌ای است. پس از ورود به حساب کاربری خود در رابکس می‌توانید گزینه پنل معامله حرفه‌ای رابکس را انتخاب کنید تا پنل آن برای شما نمایش داده شود. در این پنل ابتدا باید گزینه جفت ارز تتر/تومان را انتخاب کنید تا وارد بخش معامله حرفه‌ای آن شوید.

 

برای فروش USDT در این پنل دو حالت لیمیت و مارکت وجود دارد. در حالت مارکت شما می‌توانید با انتخاب تعداد تترهای خود معامله را با بهترین درخواست‌های خرید موجود نهایی کنید. در حالت مارکت فروش تتر به سرعت انجام می‌شود اما ممکن است قیمت آن از قیمت بازار بدتر باشد. بنابراین، باید قبل از فروش تتر در ایران با روش مارکت به حجم و قیمت بهترین درخواست‌های خرید موجود توجه کرد.

 

حالت لیمیت روش دیگر فروش USDT در ایران با استفاده از پنل معامله حرفه‌ای است که در آن کاربران می‌توانند در خواست فروش تتر خود را با قیمت و حجم دلخواه به سیستم اضافه کنند. در این حالت معامله تنها زمانی نهایی خواهد شد که درخواست خرید در طرف مقابل با همان قیمت و به همان مقدار وجود داشته باشد. بنابراین، در این حالت هیچ قطعیتی برای فروش وجود ندارد اما قیمت فروش را خود کاربر تعیین می‌کند.

 

فروش تتر در ایران به صورت همتا به همتا

 

آیا فروش تتر در ایران بدون KYC امکان‌پذیر است؟

صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی طبق دستورالعمل‌های نهادهای امنیتی و قانونی ملزم به احراز هویت کاربران خود هستند و به همین دلیل امکان فروش تتر در ایران بدون احراز هویت وجود ندارد. در صرافی‌های غیرمتمرکز مثل Uniswap نیز به دلیل عدم پشتیبانی از ارزهای فیات امکان فروش تتر و دریافت تومان وجود ندارد و تنها می‌توان تتر را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

 

حداقل و حداکثر میزان فروش تتر در ایران چقدر است؟

حداقل و حداکثر میزان فروش تتر در ایران در صرافی‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در صرافی رابکس حداقل فروش تتر برابر با 2 توکن تتر است اما محدودیتی برای حداکثر میزان فروش تتر در آن تعریف نشده است. بنابراین، برای فروش تتر با حجم بالا صرافی رابکس یکی از بهترین گزینه‌ها است.

 

جمع‌بندی

فروش تتر در ایران همانند سایر نقاط دنیا با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود. صرافی رابکس به دلیل ویژگی‌های مهمی مثل قیمت و کارمزد مناسب، پشتیبانی از تتر در شبکه‌های مختلف، سرعت بالا و امکان فروش با حجم بالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای فروش تتر در ایران است که در این مقاله روش‌های فروش تتر در پنل‌های تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای آن آموزش داده شد.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *