آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
فروش تتر بدون احراز هویت

فروش تتر بدون احراز هویت | فروش USDT بدون KYC امکان‌پذیر است؟

  • مبتدی
  • کمتر از یک دقیقه
  • 02 اسفند 1402
5
5

فهرست مطالب

  • فروش تتر بدون احراز هویت
  • فروش تتر با آسانترین روش احراز هویت
  • جمع‌بندی

بسیاری از کاربران ارز دیجیتال در دنیا ممکن است به دنبال فروش تتر بدون احراز هویت باشند. این کار از این جهت اهمیت دارد که حریم خصوصی کاربران حفظ شده و با منطق غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال سازگار است. با این حال، به دلیل جلوگیری از مشکلاتی چون کلاهبرداری، فرار مالیاتی، پولشویی و تامین مالی تروریسم در بسیاری از کشورها امکان فروش تتر بدون احراز هویت و به صورت قانونی وجود ندارد.

 

برای فروش تتر بدون احراز هویت می‌توان از معاملات همتا به همتا استفاده کرد که در این حالت مساله اعتماد طرفین به یکدیگر مطرح است. روش دیگر فروش تتر بدون احراز هویت استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز است اما این روش برای تبدیل تتر به دیگر ارزهای دیجیتال کاربرد دارد. در ادامه این مقاله به بررسی نکات مهم در ارتباط با فروش تتر در ایران | فروش USDT با بهترین قیمت تتر در ایران می‌پردازیم و راه‌حل بهینه و امن فروش تتر را معرفی می‌کنیم.

 

فروش تتر بدون احراز هویت

تتر یک استیبل کوین با ارزش ثابت یک دلار است که برای راحتی فعالیت کاربران در بلاک چین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه بسیاری از کاربران تتر را به عنوان دلار دیجیتال می‌شناسند که علاوه بر فعالیت در دنیای بلا ک چین برای سرمایه‌گذاری روی دلار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانند خرید تتر که به صورت عمده در صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود برای فروش تتر نیز اصی‌ترین روش استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال است.

 

در گذشته فروش تتر بدون احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال امکان‌پذیر بود و کاربران به راحتی می‌توانستد با مراجعه به صرافی‌ها تتر خود را فروخته و معادل ارز فیاتی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنند. با گسترش بازار ارز دیجیتال، مشکلات زیادی از جمله کلاهبرداری، فرار مالیاتی و پولشویی مطرح شد که این مساله راه را برای ورود قانون‌گذاری به حوزه معاملات ارز دیجیتال باز کرد.

 

فروش تتر بدون احراز هویت

 

در حال حاضر امکان فروش تتر بدون احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال در سطح دنیا مثل Binance وجود ندارد و کاربران برای هرگونه معامله ارز دیجیتال در صرافی‌های متمرکز نیاز به احراز هویت حساب خود دارند. این مساله برای ایران نیز صادق بوده و امکان فروش تتر بدون احراز هویت در صرافی‌های ایرانی وجود ندارد.

 

در سال‌های گذشته طبق دستورالعمل‌های امنیتی و نظارتی صادر شده و برای جلوگیری از مشکلاتی چون پولشویی، فرار مالیاتی و کلاهبرداری‌های مالی فروش تتر بدون احراز هویت در صرافی‌های ایرانی ممنوع شده و همه صرافی‌ها موظف به ارحراز هویت کاربران خود شده‌اند. از آن‌جایی که تنها راه فروش تتر و تبدیل آن به تومان استفاده از صرافی‌های ایرانی است، بنابرانی در عمل و به صورت قانونی امکان فروش تتر بدون احراز هویت برای دریافت تومان وجود ندارد.

 

روش های فروش تتر بدون احراز هویت

در حال حاضر تقریبا تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی کاربران خود را مجبور به احراز هویت می‌کنند با این حال در برخی از صرافی‌ها امکان فعالیت بدون احراز هویت یا ارائه اطلاعات نادرست ممکن است. در نهایت کاربران ایرانی حتی اگر قابلیت استفاده از صرافی‌های بین‌المللی را پیدا کنند، امکان فروش تتر بدون احراز هویت و دریافت تومان برای آن‌ها وجود ندارد و برای دریافت میلغ به صورت دلار یا سایر ارزهای فیات نیز نیاز است که کاربر به حساب بانکی یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی دسترسی داشته باشد که این امر نیز برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

 

با این تفاسیر فروش تتر بدون احراز هویت و دریافت تومان در ازای آن تنها از طریق معاملات غیررسمی و همتا به همتا ممکن است. این کار مستلزم شناخت کاربران و اعتماد آن‌ها به یکدیگر است که می‌تواند خطرات زیادی برای طرفین داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است یکی از طرفین مفاد قرارداد را رعایت نکند یا از تترهای جعلی برای معامله استفاده شود.

 

به هر حال برای فروش تتر بدون احراز هویت و تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال کاربران می‌توانند از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کنند. برای فعالیت در صرافی‌های غیرمتمرکز نیازی به احراز هویت نیست و کاربران تنها با داشتن کیف پول ارز دیجیتال و رمز ارز می‌توانند به فروش تتر بدون احراز و دریافت سایر ارزهای دیجیتال در ازای آن بپردازند.

 

فروش تتر با آسانترین روش احراز هویت

با توجه به مطالب گفته شده مشخص می‌شود که امکان فروش تتر بدون احراز هویت در ایران وجود ندارد و به همین دلیل کاربران برای فروش تتر خود باید حتما احراز هویت خود را در یکی از صرافی‌های ایرانی تکمیل کنند. در میان صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی روش‌های مختلفی برای احراز هویت وجود دارد که در بین آن‌ها روش احراز هویت چند مرحله‌ای رابکس یک گزینه مناسب به جای فروش تتر بدون احراز هویت است.

 

منظور از احراز هویت در صرافی‌های ایرانی استفاده از اطلاعات هویتی، بانکی و تماس کاربران برای شناسایی کامل اطلاعات مربوط به تراکنش‌های آن‌ها است. در دنیای ارزهای دیجیتال کاربران با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال فعالیت‌های مختلفی مثل واریز و برداشت تومان، واریز و برداشت ارز دیجیتال و خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام می‌دهند. تمامی این فعالیت‌ها نیازمند یک سطح مشخص از احراز هویت نیستند و به همین دلیل روش احراز هویت چند مرحله‌ای برای فروش تتر بهترین گزینه است.

 

در صرافی ارز دیجیتال رابکس کاربران با وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره همراه به نام خود می‌توانند حساب کاربری خود را ایجاد کنند که انجام همین کار به منزله تکمیل مرحله اول احراز هویت کاربران است. با تکمیل کردن این مرحله کاربران امکان واریز رمزارزهای خود به صرافی و معامله آن‌ها با استفاده از پنل‌های حرفه‌ای رابکس را به دست می‌آورند. بنابراین، تنها با همین روش شما می‌توانید تترهای خود را به رابکس انتقال داده و در آن جا به فروش برسانید.

 

پس از فروش تتر شما نیاز به برداشت خروجی آن به صورت تومان در حساب بانکی دارید. برای فعال کردن گزینه برداشت و واریز تومان در صرافی نیاز است که مرحله بعدی احراز هویت تکمیل شود. در این مرحله کاربران باید یک کارت شناسایی، اطلاعات حساب بانکی و آدرس و کد پستی آن را در سایت بارگزاری کنند تا پس از آن امکان واریز و برداشت با حساب بانکی ثبت شده برای کابر به وجود بیاید.

 

با همین دو مرحله کار فروش تتر و دریافت معادل تومانی ان از طریق رابکس امکان‌پذیر است اما اگر می‌خواهید گزینه برداشت رمز ارزهای مختلف مثل تتر را نیز برای خود فعال کنید باید مرحله آخر احراز هویت را نیز تکمیل کنید. در این مرحله شما باید متن ارائه شده توسط صرافی را نوشته و تصویر سلفی خود به همراه متن و کارت شناسایی را در سایت بارگزاری کنید.

 

فروش تتر بدون احراز هویت در ایران

 

آیا فروش تتر بدون احراز هویت قانونی است؟

طبق دستورالعمل‌های ارائه شده توسط نهادهای امنیتی و نظارتی هیچ کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال نمی‌توانند فروش تتر بدون احراز هویت را برای کاربران خود فراهم کنند. بنابراین، در ایران فروش تتر بدون احراز هویت غیرقانونی است. بنابراین، تبلیغ این موضوع توسط اشخاص یا شرکت‌های مختلف ممکن است کلاهبرداری باشد و منجر به ضرر کاربران و عدم توانایی کاربران در پیگیری آن‌ها باشد.

 

بهترین صرافی فروش تتر بدون احراز هویت در ایران کدام است؟

در ایران هیچ کدام از صرافی‌ها امکان فروش تتر بدون احراز هویت را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهند. در این میان صرافی ارز دیجیتال رابکس با ارائه روش احراز هویت چند مرحله‌ای خود بهترین و سریعترین روش احراز هویت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند پس از احراز هویت سریع خود به فروش تتر از یکی از پنل‌های تبدیل سریع یا پنل معامله حرفه‌ای پرداخته و ارزش تومانی آن را در کمترین زمان ممکن در حساب بانکی خود دریافت کنند.

 

جمع‌بندی

در گذشته امکان فروش تتر بدون احراز هویت در صرافی‌های بین‌المللی و ایرانی وجود داشت اما با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال و استفاده از این بازار برای مقاصدی مثل پولشویی و کلاهبرداری احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال اجباری شد. در حال حاضر کاربران ایرانی نیز امکان فروش تتر بدون احراز هویت را ندارند اما می‌توانند در صرافی رابکس با ارحزا هویت مرحله‌ای به ساده‌ترین شکل ممکن به فروش تتر بپردازند.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *