آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
خرید تتر trc20

خرید تتر TRC20 | آموزش خرید تتر ترون و انتقال آن به دیگران

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 05 اسفند 1402
5
5

فهرست مطالب

  • خرید تتر TRC20
  • آموزش خرید تتر ترون
  • جمع‌بندی

رمز ارز تتر یک توکن با ارزش ثابت یک دلار است که توسط شرکت تتر و به پشتوانه دلار فیزیکی و سایر دارایی‌های سنتی ایجاد شده است. تتر به عنوان دلار دیجیتال در بسیاری از شبکه‌های بلاک چینی ایجاد شده است و منظور از خرید تتر TRC20 خرید تتری است که در شبکه ترون قابل انتقال است. ترون بزرگترین شبکه بلاک چینی نگهداری تتر است که بیش از 50 میلیارد دلار تتر در آن صادر شده است.

 

به دلیل هزینه‌های پایین و سرعت بالای انتقال بسیاری از کاربران در ایران از خرید تتر TRC20 برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌کنند. در این مقاله با بررسی مفاهیمی چون توکن و استیبل کوین مفهوم تتر در شبکه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم و سپس به بررسی نحوه خرید تتر در شبکه‌های مختلف به خصوص ترون و نحوه انتقال آن بین آدرس‌های بلاک چینی مختلف می‌پردازیم.

 

خرید تتر TRC20

بسیاری از کاربران فعال ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی بین‌المللی از تتر برای فعالیت سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌کنند. همچنین به دلیل ثابت بودن ارزش هر تتر با یک دلار آمریکا، خرید تتر TRC20 به عنوان یک روش ساده‌تر برای خرید و فروش دلار در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، آشنایی با رمز ارز تتر و نحوه انتقال آن برای شروع فعالیت در این بازار بسیار مهم است.

 

تتر یک توکن ارز دیجیتال است که توسط شرکت تتر ایجاد شده است. توکن نوعی رمز ارز است که با استفاده از قراردادهای هوشمند و با استانداردهای ساخت توکن‌های قابل معاوضه در پلتفرم‌های قرارداد هوشمند ساخته می‌شود. هر شخص یا گروهی می‌تواند قرارداد هوشمند مخصوص توکن خود را ایجاد کرده و در بلاک چین مورد نظر خود اجرایی کند و شرکت تتر نیز همین کار را برای توکن خود ایجاد کرده است.

 

خرید تتر trc20

 

تتر یک استیبل کوین متمرکز مبتنی بر دلار آمریکا است. این به این معنی است که شرکت تتر به ازای هر تتری که در شبکه‌های بلاک چینی مختلف منتشر می‌کند پشتوانه آن را به صورت دلار فیزیکی و اوراق قرضه در سیستم مالی و بانکی آمریکا نگهداری می‌کند و هر کاربری می‌تواند با ارائه توکن‌های تتر خود معادل دلار آن را از شرکت تتر دریافت کند.

 

در حال حاضر با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبسایت رسمی شرکت تتر توکن‌های این پروژه به صورت رسمی در شبکه‌های بلاک چینی ترون، اتریوم، سولانا، اومنی (بیت کوین)، آوالانچ، کازماس، تزوس، ایاس، لیکوئید، الگوراند، پولکادات، نییر، اس‌ال‌پی و کوزاما ایجاد شده است و در شبکه OKX نیز به صورت قفل و مینت تترها ایجاد شده‌اند. تتر موجود در شبکه بایننس در واقع توکن مربوط به شرکت تتر نیست و توسط خود بایننس و به پشتوانه دارایی‌های خود این صرافی ایجاد شده است.

 

خرید تتر TRC20 به معنی خرید تتر در شبکه ترون است. در حال حاضر بیش از 50 میلیارد تتر در شبکه ترون وجود دارد که بیش از تمامی بلاک چین‌های دیگر است. به دلیل سرعت بالا و هزینه کم در انتقال تتر بسیاری از کاربران شبکه ترون را برای انتقال تترهای خود انتخاب می‌کنند و این دلیل اصلی برای خرید تتر TRC20 است. البته فعالیت در پروژه‌های ساخته شده بر روی این بلاک چین نیز مستلزم استفاده از تتر ترونی است.

 

شاید برای شما سوال باشد که چرا به جای تتر ترونی از عبارت تتر TRC20 استفاده می‌شود. عبارت TRC20 در واقع نشان‌دهنده استاندارد ساخت توکن‌های قابل معاوضه در شبکه ترون است. هر توکن قابل معاوضه در شبکه ترون با این استاندارد شناخته می‌شود و معادل این استاندارد در تمامی شبکه‌های دیگر نیز وجود دارد که نشان‌دهنده استاندارد آن است. به عنوان مثال، تتر در شبکه اتریوم با استاندارد ERC20 و در شبکه بایننس با استاندارد BEP20 ساخته شده است.

 

دلایل خرید تتر TRC20

در بخش قبل با چیستی خرید تتر TRC20 آشنا شدیم. در این بخش می‌خواهیم دلایل خرید تتر ترون را بررسی کنیم. اگر شما به دنبال خرید تتر و نگهداری آن در صرافی ارز دیجیتال هستید، نوع تتر برای شما اهمیتی ندارد زیرا هر زمان که شما بخواهید تتر خود را به فروش برسانید، خود صرافی از دارایی‌های تتر خود در شبکه‌های مختلف استفاده کرده و معامله شما را براساس موجوی مدیریت می‌کند.

 

اما اگر به هر دلیلی شما بخواهید تترهای خود را به کیف پول شخصی یا سایر کیف پول‌ها انتقال دهید، در این صورت نوع تتر نیز برای شما اهمیت خواهد داشت زیرا هزینه انتقال و سرعت انتقال تتر در شبکه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمی‌توان تتر در یک شبکه خاص مثل اتریوم را به تتر در شبکه دیگری مثل ترون انتقال داد. خرید تتر TRC20 زمانی برای شما مهم است که شما بخواهید تترهای خود را در شبکه ترون به یک آدرس دیگر انتقال دهید.

 

دلایل زیادی برای خرید تتر ترون ممکن است وجود داشته باشد که اگر این شرایط برای شما صادق بود باید به دنبال خرید تتر TRC20 باشید. منظور از خرید تتر TRC20 نیز این است که صرافی مورد نظر شما از انتقال تتر در شبکه تروم پشتیبانی کند و گرنه تمامی صرافی‌ها تنها از یک جفت معاملاتی برای تتر استفاده می‌کنند و برای این کار تفاوتی بین تترهای موجود در شبکه‌های مختلف قائل نیستند. از جمله دلایل اصلی برای خرید تتر TRC20 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • زمانی که شما می‌خواهید به یک شخص یا صرافی دیگر تتر انتقال دهید و طرف مقابل آدرس تتر در شبکه ترون را در اختیار شما قرار داده است، تنها راه انتقال تتر به این ادرس خرید تتر TRC20 خواهد بود زیرا به هیچ عنوان امکان انتقال تتر از یک شبکه به شبکه دیگر به صورت مستقیم وجود ندارد.

 

  • ممکن است شما به دنبال نگهداری از تترهای خود در کیف پول شخصی باشید. در چنین شرایط شما با توجه به هزینه‌ها، سرعت و امنیت انتقال تتر در شبکه‌های مختلف می‌توانید یکی را انتخاب کنید. خرید تتر TRC20 از جهت هزینه پایین و سرعت انتقال بالا می‌تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاران باشد.

 

  • دلیل سوم برای خرید تتر TRC20 می‌تواند استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ساخته شده در شبکه ترون باشد. شما برای فعالیت در پروژه‌هایی مثل Justlend و Sunswap نیاز دارید که دارایی‌های خود را در شبکه ترون و در کیف پول شخصی خود داشته باشید که خرید تتر ترون و انتقال آن به کیف پول شخصی یک گزینه مناسب برای این کار خواهد بود.

 

آموزش خرید تتر ترون در ایران

 

آموزش خرید تتر ترون

برای خرید تتر TRC20 می‌توان از صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی و داخلی استفاده کرد. از آنجایی که خرید تتر TRC20 با استفاده از تومان تنها در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی امکان‌پذیر است بنابراین در آموزش خرید تتر TRC20 به بررسی نحوه انجام این کار در صرافی ارز دیجیتال رابکس به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های خرید تتر در ایران می‌پردازیم.

 

پس از ورود به مبحث نحوه خرید تتر TRC20 باید به این نکته اشاره شود که در صرافی‌های ارز دیجیتال تنها یک جفت معاملاتی برای خرید تتر وجود دارد و تتر در شبکه‌های مختلف به صورت جداگانه لیست نشده است. از آنجایی که تتر همواره و در هر شبکه بلاک چینی ارزش برابر یک دلار این مساله مشکلی ایجاد نمی‌کند اما اگر به دنبال انتقال تتر در شبکه ترون هستید باید مطمئن شوید که صرافی از خرید تتر ترون و انتقال آن پشتیبانی می‌کند.

 

صرافی ارز دیجیتال رابکس از خرید و فروش و انتقال تتر در 10 شبکه بلاک چینی مثل ترون، اتریوم، بایننس، پالیگان، آربیتروم و … پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید به راحیت با مراجعه به سایت صرافی و با استفاده از یکی از پلتفرم‌های تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای تتر را خریداری کرده و در شبکه مورد نظر خود انتقال دهید. در ادامه به بررسی مراحل مختلف خرید تتر TRC20 و انتقال آن با استفاده از صرافی رابکس می‌پردازیم.

 

مراحل خرید تتر TRC20 در رابکس

صرافی رابکس از دو پلتفرم تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای برای خرید تتر TRC20 پشتیبانی می‌کند. خرید تتر ترون در پنل تبدیل سریع به معنی خرید مستقیم از صرافی با قیمت جهاین و به مقدار نامحدود است. در این روش معامله خرید تتر TRC20 به سرعت نهایی می‌شود و امکان خرید با حجم بالا وجود دارد اما امکان تعیین قیمت خرید برای کاربران وجود ندارد.

 

روش دیگر خرید تتر TRC20 استفاده از پنل معامله حرفه‌ای است. در پنل معامله حرفه‌ای کاربران با یکدیگر به معامله می‌پردازند و صرافی نقش واسطه را دارد. در حالت لیمیت معامله حرفه‌ای کاربران می‌توانند میزان و قیمت خرید تتر TRC20 را مشخص کرده و درخواست خود را ثبت کنند تا در صورت وجود درخواست فروش با آن قیمت معامله نهایی شود. در صورتی که حجم کمتری درخواست فروش وجود داشته باشد تنها بخشی از معامله نهایی می‌شود و در صورت نبودن درخواست فروش ممکن است هیچ وقت درخواست کاربر نهایی نشود.

 

نحوه خرید تتر TRC20

 

نوع دیگر معامله حرفه‌ای روش مارکت است که در آن کاربر فقط میزان خرید خود را مشخص می‌کند و قیمت براساس بهترین درخواست‌های فروش ممکن نهای می‌شود. این روش سریعتر از حالت لیمیت است اما ممکن است قیمت خرید تتر TRC20 با این روش با قیمت جهانی متفاوت باشد. به هر حال با اسفاده از رابکس می‌توانید تتر خود را از هر دو این پلتفرم‌ها خریداری و در شبکه ترون به آدرس‌های مورد نظر خود انتقال دهید. صفر تا صد مراحل این کار به صورت زیر است.

 

  • در مرحله اول باید با مراجعه به وبسایت Rabex.ir حساب کاربری خود را ایجاد کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. تکمیل احراز هویت به شما امکاناتی مثل خرید و فروش ارز دیجیتال، واریز و برداشت ارز دیجیتال و واریز و برداشت تومان را ارائه می‌کند.
  • پس از احراز هویت با مراجعه به کیف پول رابکس و بخش واریز تومان، حساب خود را به مقدار دلخواه با استفاده از حساب بانکی خود شارژ کنید.
  • پس از شارژ حساب به یکی از پنل‌های تبدیل سریع یا معامله حرفه‌ای رابکس مراجعه کرده و معامله خرید تتر را با استفاده از تومان انجام دهید. ممکن است قیمت خرید تتر در این دو پلتفرم متفاوت باشد که می‌توانید پس از بررسی، مناسب‌ترین را انتخاب کنید.
  • پس از نهایی شدن معامله خرید تتر ترون تترها به کیف پول رابکس شما اضافه می‌شوند. شما می‌توانید برای انتقال تترهای خود در شبکه تروم از کیف پول خود وارد بخش برداشت شده و رمز ارز تتر را انتخاب کنید. حال با انتخاب شبکه ترون و وارد کردن آدرس گیرنده (حتما باید در شبکه ترون باشد) و مقدار تتر و تایید تراکنش، تترهای خود را به آدرس گیرنده ارسال کنید.

 

جمع‌بندی

منظور از خرید تتر TRC20 یا خرید تتر ترون این است که تتر را از صرافی ارز دیجیتالی خریداری کنید که امکان انتقال تتر در شبکه ترون و با استاندارد TRC20 را برای شما فراهم کند. در این مقاله، با بررسی مفاهیم تتر TRC20 به آموزش خرید تتر TRC20 در صرافی ارز دیجیتال و انتقال آن پرداخته شد.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *