آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
آموزش خرید تتر bep20

خرید تتر BEP20 | خرید تتر در شبکه بایننس اسمارت چین BSC

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 02 اسفند 1402
3.3
3.3

فهرست مطالب

  • تتر Bep20 چیست؟
  • خرید تتر BEP20
  • آموزش خرید تتر BEP20 یا تتر در شبکه بایننس اسمارت چین
  • جمع‌بندی

بسیاری از کاربرانی که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند، با مفاهیم اولیه توکن‌ها و نحوه خرید و انتقال آن‌ها آشنا نیستند و عبارت‌های مانند خرید تتر BEP20 یا خرید تتر در شبکه بایننس اسمارت چین برای آن‌ها ناآشنا است. این در حالی است که آشنایی با مفهوم توکن‌ها به خصوص تتر و نحوه انتقال آن‌ها در شبکه‌های مختلف امری بسیار ضروری است زیرا اشتباه در آن ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه کاربران شود.

 

تتر BEP20 یا تتر در شبکه بایننس اسمارت چین به توکن تتری گفته می‌شود که در شبکه BNB Smartchain ایجاد شده و در بستر آن قابل دسترسی و انتقال است. به دلیل هزینه‌های پایین انتقال در این شبکه و استفاده از تتر در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ساخته شده در آن بسیاری به دنبال خرید تتر BEP20 هستند که ما در این مقاله نحوه خرید تتر | خرید تتر با بهترین قیمت تتر و کمترین کارمزد را با بررسی مفاهیم اولیه مهم و نکات امنیتی برای BEP20 آموزش خواهیم داد.

 

تتر Bep20 چیست؟

پیش از وارد شدن به مبحث خرید تتر BEP20 ابتدا باید مشخص کنیم که منظور از تتر BEP20 چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. رمز ارز تتر با نماد USDT یک استیبل کوین متمرکز با پشتوانه دلار آمریکا است که توسط شرکت تتر و در بلاک چین‌های مختلف راه‌اندازی شده و انجام معامله‌های آنچین را در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال ممکن می‌کند. تتر اولین استیبل کوین بازار است که ابتدا با پروتکل Omni در شبکه بیت کوین ایجاد شد و با گسترش پلتفرم‌های قرارداد هوشمند در بسیاری از بلاک چین‌ها مثل اتریوم، ترون، آوالانچ و ایاس راه اندازی شد.

 

تتر در هر شبکه بلاک چینی یک توکن قابل معاوضه است که با استفاده از استانداردهای ساخت توکن قابل معاوضه آن شبکه ایجاد شده و در داخل آن شبکه قابل انتقال است. به عنوان مثال، در شبکه اتریوم استاندارد ERC20 و در شبکه زنجیره هوشمند بایننس استاندارد BEP20 برای ساخت توکن قابل معاوضه استفاده می‌شود. بنابراین منظور از خرید تتر BEP20 خرید تتری است که روی زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده و درون این بلاک چین قابل استفاده است.

 

خرید تتر Bep20

 

اگرچه توکن تتر در هر شبکه بلاک چینی ارزش برابر با یک دلار دارد و استیبل کوین است اما این توکن‌ها از جهت انتقال و نگهداری باهم فرق می‌کنند. اگر هر بلاک چین را یک بانک در نظر بگیریم، توکن های تتر موجود در هر شبکه را می توانیم به عنوان سپرده‌های شرکت تتر یا دیگر کاربران در آن بانک‌ها در نظر بگیرم. همانطور که انتقال پول از یک حساب بانکی تنها با استفاده از کارت همان بانک امکان پذیر است، انتقال تتر هر شبکه نیز تنها با استفاده از ساختارهای فنی همان شبکه امکان‌پذیر است و به عنوان نمونه نمی‌توان تتر BEP20 را به طور مستقیم به آدرس کاربر دیگر در شبکه اتریوم ارسال کرد.

 

نکته مهم دیگری که در ارتباط با خرید تتر BEP20 وجود دارد این است که طبق اطلاعات رسمی موجود در سایت تتر، این شرکت هیچ رمز ارزی را در شبکه بایننس راه اندازی نکرده است و توکن تتر موجود در شبکه بایننس اسمارت چین توسط این شرکت پشتیبانی نمی‌شود. در واقعی توکنی که به نام تتر در شبکه بایننس اسمارت چین و با استاندارد BEP20 ایجاد شده، یک استیبل کوین ساخته شده توسط صرافی Binance است که نام اصلی آن Binance-Peg BSC-USD است. طبق ادعای بایننس این توکن‌ها به پشتوانه صندوق‌های توکنی قابل بررسی در آدرس‌های عمومی بایننس ایجاد شده‌اند هر چند مشخصا معلوم نیست چه ارزهایی و چه مقدار از آن‌ها پشتوانه تترهای BEP20 است.

 

خرید تتر BEP20

حال که با توکن تتر BEP20 آشنا شدید، می‌‌توانیم به بررسی خرید تتر BEP20 بپردازیم. اگر شما به دنبال خرید تتر BEP20 و نگهداری از آن در یک صرافی ارز دیجیتال و بعدا فروش آن در همان صرافی هستید، نوع تتر برای شما فرقی نمی‌کند. در واقع نوع تتر زمانی برای شما مهم خواهد بود که بخواهید تتر خود را به دلایل مختلفی از جمله نگهداری شخصی با امنیت بالا، استفاده از آن در صرافی‌ها یا بروکرهای بین‌المللی یا استفاده از آن در پلتفرم‌‌های غیرمتمرکز شبکه‌های بلاک چینی یه یک آدرس دیگر انتقال دهید. در چنین شرایطی شبکه‌ای که از آن استفاده می‌کنید برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

 

خرید تتر BEP20 زمانی برای شما مهم است که به دنبال فعالیت یا انتقال در شبکه بایننس باشید. دلایل زیادی ممکن است برای استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین برای انتقال تتر وجود داشته باشد. اگر این دلایل برای شما صادق بودند باید به دنبال خرید تتر BEP20 باشید که این نیز به این معنی است که از صرافی ارز دیجیتالی خرید کنید که از انتقال تتر در شبکه بایننس و با استاندارد BEP20 پشتیبانی کند. از جمله مهمترین دلایل خرید تتر BEP20 می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • زمانی که شما می خواهید به شخص یا صرافی دیگری تتر انتقال دهید و شخص یا صرافی مقابل، آدرس تتر در شبکه بایننس با استاندارد BEP20 را در اختیار شما قرار داده است، تنها راه انجام این کار خرید تتر BEP20 و انتقال آن در این شبکه به آدرس مقصد است. به هیچ عنوان امکان انتقال تتر از سایر شبکه‌ها به شبکه بایننس وجود ندارد و با انجام این کار کلیه توکن‌های شما ممکن است از بین بروند.

 

  • اگر به دنبال نگهداری تترهای خود در کیف پول شخصی هستید می ‌توانید انتخاب کنید که از کدام شبکه برای این کار استفاده کنید. شبکه زنجیره هوشمند بایننس یکی از کم‌هزینه‌ترین و سریعترین بلاک چین‌ها برای انتقال تتر است. بنابراین، می‌توانید برای کاهش هزینه مالی و زمانی به خرید تتر BEP20 پرداخته و توکن‌های خود را در زنجیره هوشمند بایننس به کیف پول خود انتقال دهید. برای انجام درست این کار حتما توجه داشته باشید که در کیف پول شخصی آدرس درست را برای توکن تتر در شبکه بایننس انتخاب کنید.

 

  • حالت دیگری که شما به خرید تتر BEP20 نیاز دارید زمانی است که می‌خواهید در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ایجاد شده در شبکه بایننس فعالیت کنید. به عنوان مثال، برای استفاده از خدمات صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ در شبکه بایننس و با استفاده از تتر شما نیازمند خرید تتر BEP20 هستید.

 

خرید تتر bep20

 

آموزش خرید تتر BEP20 یا تتر در شبکه بایننس اسمارت چین

حال که فهمیدیم تتر BEP20 چیست و چرا باید به خرید تتر BEP20 بپردازیم، می‌توانیم به بررسی آموزش خرید تتر BEP20 در صرافی‌های ایرانی بپردازیم. مهمترین نکته در ارتباط با آموزش خرید تتر BEP20 این است که در صرافی‌های ارز دیجیتال جفت‌ارزهای متفاوتی برای تترهای موجود در شبکه‌های مختلف طراحی نشده است و اصولا در همه صرافی‌ها خرید تتر یک گزینه ثابت است که در آن کاربر با پرداخت مقدار تومانی، در حساب کاربری خود در صرافی تتر دریافت می‌کند.

 

تترهای موجود در حساب صرافی شبکه خاصی ندارند و شبکه آن‌ها زمانی مهم می‌شود که شما به دنبال انتقال تتر از سایت صرافی به کیف پول خود باشید.بنابراین، وقتی به دنبال خرید تتر BEP20 هستید در واقع باید به دنبال صرافی ارز دیجیتالی باشید که از انتقال تتر در شبکه بایننس پشتیبانی می‌کند. صرافی‌ها دارایی‌های تتر خود را در شبکه‌های مختلفی نگهداری می‌کنند.

 

زمانی که شما بخواهید تتر را در شبکه بایننس انتقال دهید آن‌ها از تترهای موجود در این شبکه برای انتقال دارایی‌های شما استفاده می‌کنند. این روند برای بقیه شبکه‌ها نیز صادق است و صرافی هر از گاهی موجود نهایی خود در شبکه‌های مختلف را بررسی می‌کند تا مشکلی از بابت انتقال در آن شبکه خاص را نداشته باشد. توجه داشته باشید که هر صرافی این کار را تنها برای چند شبکه ممکن است انجام بدهد و شما باید قبل از خرید تتر در صرافی‌ از شبکه‌های پشتیبانی شده مطمئن شوید.

 

صرافی ارز دیجیتال رابکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی برای خرید تتر BEP20 است که علاوه بر شبکه بایننس از 9 شبکه دیگر برای انتقال تتر و در کل از 90 شبکه بلاک چینی برای انتقال بیش از 1000 ارز دیجیتال استفاده می‌کند. رابکس از هر دو نوع پلتفرم تبدیل سریع و پلتفرم معامله حرفه‌ای برای خرید و فروش تتر استفاده می‌کند که امکان خرید و فروش تتر با حجم بالا و قیمت مناسب را برای کاربران فراهم می‌کند. برای خرید تتر BEP20 در صرافی رابکس نیاز است که مراحل زیر را دنبال کنید.

 

  • با مراجعه به وبسایت Rabex.ir از قسمت ثبت نام حساب کاربری خود را ایجاد کرده و احراز هویت آن را به ارائه اطلاعات هویتی تکمیل کنید. با تکمیل فرایند احراز هویت شما قادر به استفاده از خدمات مختلف از جمله خرید تتر BEP20 و فروش آن خواهید بود.
  • پس از احراز هویت حساب خود وارد بخش واریز در کیف پول صرافی شده و گزینه تومان را انتخاب کنید. با طی کردن مراحل می‌توانید به طور مستقیم و از طریق حساب بانکی، کیف پول رابکس خود را برای خرید تتر BEP20 با تومان شارژ کنید.
  • پس از شارژ حساب می ‌توانید از پنل تبدیل سریع و در بخش خرید گزینه تتر USDT را انتخاب کرده و با قیمت جهانی و به مقدار دلخواه خود تتر خریداری کنید. خرید تتر BEP20 در رابکس با استفاده از پنل معامله حرفه‌ای نیز امکان‌پذیر است که در آن شما می‌توانید با قیمت دلخواه خود و با توجه به درخواست‌های دیگر کاربران به خرید تتر BEP20 بپردازید.
  • در نهایت پس از خرید تتر BEP20، تترهای شما به کیف پول حساب کاربری اضافه می‌شود . شما می‌توانید با مراجعه به بخش برداشت رمز ارز در کیف پول رابکس، رمز ارز تتر و شبکه بایننس را انتخاب کنید و با وارد کردن آدرس مقصد، میزان تتر و تایید تراکنش، تترهای خود را در شبکه بایننس اسمارت چین به آدرس مقصد انتقال دهید.

 

خرید تتر bep20

 

جمع‌بندی

منظور از خرید تتر BEP20 خرید تتری است که قایلیت انتقال در شبکه زنجیره هوشمند بایننس را داشته باشد. در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش تتر بدون توجه به شبکه انتقال انجام می‌شود اما هر صرافی امکان انتقال تتر در برخی از شبکه‌ها را برای کاربران خود ارائه می‌کند. بنابراین، خرید تتر BEP20 به معنی خرید تتر از صرافی ارز دیجیتالی است که از انتقال تتر در شبکه بایننس اسمارت چین کند. رابکس از انتقال تتر در 10 شبکه بلاک چینی پشتیبانی می‌کند و بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی از این حیث است.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *