آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
بهترین سایت خرید و فروش تتر

بهترین سایت خرید و فروش تتر | صرافی خرید و فروش USDT ایران

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 30 بهمن 1402
5
5

فهرست مطالب

  • بهترین سایت خرید و فروش تتر
  • چرا رابکس بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران است؟
  • جمع‌بندی

امروزه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازارهای مالی از خرید و فروش تتر برای ورود به بازارهای جهای مثل فارکس و ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. سایت‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی برای خرید و فروش تتر با استفاده از تومان مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر از میان تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد زیرا این کار می‌تواند منجر به افزایش امنیت اطلاعات و دارایی‌های کاربران و همچنین کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری شود.

 

برای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر می‌توان از معیارهای مختلفی مثل قیمت خرید و فروش تتر، کارمزد سایت، پشتیبانی از انتقال تتر در شبکه‌های مختلف، حجم معامله، امنیت بالای سایت، سادگی کار با پلتفرم و واریز و برداشت ساده و سریع تتر و تومان اشاره کرد. در این مقاله با بررسی این معیارها بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران را معرفی کرده و به نحوه خرید و فروش تتر می‌پردازیم.

 

بهترین سایت خرید و فروش تتر

تتر یک استیبل کوین معادل دلار آمریکا است که برای سادگی انجام معاملات در فضای بلا ک چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه استفاده از تتر به قدری گشترش پیدا کرده است که بسیاری از کاربران به جای خرید و فروش دلار از تتر استفاده می‌کنند. تتر با پشتوانه ارائه شده توسط شرکت تتر ایجاد شده و با استفاده از قراردادهای هوشمند مختلف در فضای بلاک چین بین کاربران مختلف توزیع می‌شود. در حجم بالا و جهانی بهترین سایت خرید و فروش تتر سایت خود شرکت تتر است که وظیفه ایجاد و سوزاندن توکن را نیز برعهده دارد.

 

معامله تتر در سطح جهانی در بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی با استفاده از دلار و یورو و سایر ارزهای فیات معتبر انجام می‌شود. بنابراین، صرافی‌های بزرگ و بین‌المللی مثل Binance برای کاربرانی که به بانکهای جهانی دسترسی دارند به عنوان بهترین سایت خرید و فروش تتر معرفی می‌شوند که معمولا از نظر کارمزد، قیمت و هزینه زمانی خرید و انتقال نیز بسیار به صرفه هستند. کاربران ایرانی به دلیل عدم دسترسی به سیستم‌های مالی جهانی و عدم پشتیبانی این صرافی‌ها از تومان تنها قادر به خرید و فروش تتر با استفاده از صرافی‌های داخلی هستند.

 

امروزه تعداد زیادی سایت خرید و فروش تتر و ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می‌کنند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها به خرید و فروش تتر بپردازند. انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران برای انجام معامله می‌تواند از نظر هزینه‌های مالی و زمانی برای کاربران مفید باشد و امنیت اطلاعات و دارایی‌های آن‌ها را تصمین کند. در ادامه مهمترین معیارهای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر را بررسی کرده و پس از انتخاب بهترین سایت، نحوه خرید و فروش تتر در آن را آموزش می‌دهیم.

 

بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران

 

معیارهای قیمت و کارمزد در انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر

یکی از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر توجه به قیمت تتر برای خرید و فروش و همچنین کارمزد تعریف شده از طرف صرافی برای این کار است. از آن‌جایی که تتر یک استیبل کوین معادل دلار است، قیمت آن همواره باید یک دلار آمریکا باشد با این حال در اثر عرضه و تقاضا قیمت دلاری تتر می‌تواند اندکی از 1 دلار فاصله داشته باشد. بر این اساس قیمت تومانی تتر نیز همواره باید نزدیک به قیمت دلار به تومان باشد با این حال نوسانات عرضه و تقاضا برای تتر در صرافی‌های داخلی و اسپردهای اعمال شده بر روی معامله تتر باعث می‌شود قیمت آن همواره برابر با قیمت دلار به تومان نباشد.

 

در مجموع قیمت خرید و فروش USDT در صرافی‌های ایرانی نزدیک به هم بوده و اندکی با قیمت دلار به تومان متفاوت است. توجه به این نکته لازم است که قیمت خرید با قیمت فروش تتر در صرافی‌های ایرانی یکسان نیست و ممکن است قیمت خرید در یک صرافی نسبت به بقیه مناسب باشد اما قیمت فروش به آن در وضعیت خوبی قرار نگیرد. به هر حال علاوه بر قیمت، کارمزد نیز نقش مهمی در قیمت نهایی خرید و فروش و انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر ایفا می‌‌کند.

 

معمولا کارمزد خرید و فروش به صورت درصدی از کل معامله کاربر در نظر گرفته می‌شود. در بسیاری از صرافی‌ها کارمزد معامله تتر به نسبت سایر رمز ارزها پایین‌تر  و معمولا زیر نیم درصد است. برای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر توجه همزمان به قیمت و کارمزد اهمیت زیادی دارد زیرا نتیجه نهایی معامله براساس این دو تعیین می‌شود و ممکن است قیمت بسیار پایین در یک صرافی یک راه تبلیغاتی برای جذب کاربران به یک صرافی باشد که کارمزد آن بالای یک درصد است که در نهایت منجر به هزینه بیشتر معامله نسبت به دیگر صرافی‌ها می‌شود.

 

معیار پشتیبانی از شبکه‌های بلاک چینی متعدد برای انتقال تتر

بسیاری از کاربرانی که تتر می‌خرند به دنبال استفاده از آن در پلتفرم‌های مختلف ارز دیجیتال یا فارکس هستند و این کار مستلزم انتقال تتر به سایر پلتفرم‌ها است. حتی برای کاربرانی که به طور مستقیم روی تتر سرمایه‌گذاری می‌کنند نیز انتقال تتر به کیف پول شخصی امنتر به نظر می‌رسد. بنابراین، پشتیبانی سایت از انتقال تتر در شبکه‌های مختلف با هزینه‌های کم و سرعت بالا می‌تواند یک معیار مناسب برای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران باشد.

 

هزینه انتقال تتر در شبکه‌های بلاک چینی مختلف با یکدیگر متفاوت است و براساس شلوغی هر شبکه نیز ممکن است متفاوت باشد. با این حال امنیت و کاربردهای این شبکه‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است و شما ممکن است نیاز داشته باشید که تتر را در یک شبکه پرهزینه مثل اتریوم به کیف پول شخصی یا یک پلتفرم انتقال دهید. به هر حال هر چه تعداد شبکه‌های پشتیبانی شده برای انتقال تتر در یک صرافی بیشتر باشد می‌توان ان را در جای بالاتری از لیست بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران قرار داد.

 

بهترین سایت خرید و فروش تتر ایران

 

معیار حجم معامله در انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر

بسیاری از سایت‌های خرید و فروش تتر برای معاملات تتر خود با تومان حداقل و حداکثر قائل هستند. معمولا حداقل خرید و فروش تتر در سایت‌های ایرانی 100 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که معیار خوبی برای جلوگیری از اسپم سایت است اما در مورد حجم خرید بالا صرافی‌ها رویکردهای متفاوتی دارند. در برخی از سایت‌ها امکان خرید و فروش تتر بیش از یک مقدار خاص در روز وجود ندارد. در بیشتر پلتفرم‌های معامله همتا به همتا نیز اگرچه محدودیتی برای خرید و فروش وجود ندارد اما عمق کم بازار خرید تتر با حجم بالا در یک قیمت ثابت را امکان‌پذیر نمی‌کند.

 

برای خرید و فروش تتر در حجم بالا پلتفرم‌های تبدیل سریع بدون سقف می‌توانند بهترین گزینه باشند زیرا کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند در یک قیمت مشخص مقدار زیادی تتر معامله کنند و از نوسانات حاصل از حجم معامله خود در امان باشند. به هر حال به دلیل قیمت مناسب در حجم‌های پایین استفاده از پلتفرمهای معامله حرفه‌ای نیز مزیت‌های زیادی برای کاربران دارد و بهترین سایت خرید و فروش تتر سایتی است که همزمان هر دو این پلتفرم‌ها را به کاربران ارائه کند.

 

معیارهای امنیت، کارایی و سادگی پلتفرم خرید و فروش تتر

برای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران می‌توان معیارهای امنیت، کارایی و زیبایی را نیز بررسی کرد. مفهوم امنیت را می‌توان در حفاظت از اطلاعات کاربران، انتقال تتر واقعی در صرافی و مهمتر از آن در امنیت کیف پول و وبسایت صرافی تعریف کرد. در کنار این، کارایی وبسایت و سادگی استفاده از آن برای فعالیت‌های مختلفی چون خرید و فروش و انتقال تتر به خصوص برای کاربران مبتدی از همیت زیادی برخوردار است. ارائه امکانات مختلف مثل خرید مستقیم، خرید همتا به همتا، خرید با قیمت مشخص به شرط سادگی درک و استفاده از آن‌ها می‌تواند یک معیار مناسب برای انتخبا بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران تلقی شود.

 

معیارهای احراز هویت و واریز و برداشت در انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر

از نکات مهم دیگر در انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران می‌توان به سادگی و سرعت احراز هویت و واریز و برداشت تومان و ارز دیجیتال اشاره کرد. احراز هویت کاربران در تمامی سایت‌های خرید و فروش ایرانی اجباری است. بنابراین، استفاده از سایت‌هایی که احراز هویت ندارند می‌تواند خطرات امنیتی و کلاهبرداری به دنبال داشته باشد و به هیچ وچه توصیه نمی‌شود. در این بین صرافی‌ها از روشهای مختلف برای احراز هویت استفاده می‌کنند که روش‌های کاملا آنلاین و چند مرحله‌ای می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای کاربران باشند.

 

سقف واریز مستقیم اینرنتی به سایت صرافی‌ها در ایران به 25 میلیون محدود شده است اما برخی از سایت‌ها امکان واریز از طریق سیستم بانکی را برای مبالغ بالا در نظر گرفته‌اند که برای سرمایه‌گذاران با حجم نقدینگی بالا مناسب هستند. در صورتی که برخی از سایت‌ها برداشت تومان و ارز دیجیتال را برای کاربران حتی چند روز بعد انجام می‌دهند، سایت‌‌هایی نیز وجود دارند که در کمترین زمان ممکن این کار را انجام می‌دهند و بهترین سایت خرید و فروش تتر از این منظر هستند.

 

آیا خرید و فروش تتر جرم است در ایران

 

چرا رابکس بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران است؟

صرافی ارز دیجیتال رابکس از دو نوع پلتفرم تبدیل سریع و پلتفرم معامله حرفه‌ای برای خرید و فروش تتر استفاده می‌کند که پلتفرم اول برای معامله با حجم بالا و پلتفرم دوم برای معامله با قیمت پایین مناسب است. کارمزد خرید و فروش تتر در رابکس 0.25 درصد است و با افزایش حج معامله کاربران این عدد به 0.12 درصد نیز کاهش پیدا می‌کند و در میان صرافی‌های ایرانی بسیار رقابتی است. در رابکس انتقال تتر در 10 شبک بلاک چینی انجام می‌شود و با بالاترین سرعت ممکن انجام می‌شود.

 

در کنار این معیارها پلتفرم‌های معامله رابکس رابط کاربرپسند با ویژگی‌های کاربردی برای کاربران ارائه می‌دهند و امنیت دارایی‌های کاربران نیز با استفاده از کیف پول سرد تامین می‌شود. رابکس از بیش از 1000 ارز دیجیتال در پلتفرم تبدیل سریع و از بیش از 200 جفت ارز معاملاتی در پلتفرم معامله حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند که این امر نشان می‌دهد رابکس نه تنها بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران بلکه بهترین سایت برای خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال است.

 

برای خرید و فروش تتر در صرافی رابکس کافی است با مراجعه به سایت Rabex.ir حساب کاربری خود را ایجاد و احرا هویت خود را تکمیل کنید. پس از تایید اطلاعات، شما می‌توانید از بخش واریز کیف پول رابکس از حساب بانکی خود ریال واریز کرده و از پلتفرم‌های معامله رابکس تتر خریداری کنید. برای فروش تتر نیز به راحتی میتوانید از بخش واریز رمز ارز تتر خود را به حساب کاربری خود در رابکس انتقال داده و از طریق پلتفر‌ها آن را فروخته و به ریال تبدیل کنید.

 

جمع‌بندی

برای انتخاب بهترین سایت خرید و فروش تتر می‌توان معیارهای متعددی مثل قیمت، کارمزد، شبه‌های انتقال، امنیت و سادگی را در نظر گرفت. در میان صرافی‌های ایرانی، رابکس با داشتن همه این ویژگی‌ها به عنوان بهترین سایت خرید و فروش تتر مطرح می‌شود که کاربران می‌توانند در آن با بهترین قیمت، کمترین کارمزد و با امنیت بالا به خرید و فروش تتر در ایران بپردازند.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *