آکادمی رابکس
تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت

آموزش تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت | آکادمی رابکس

  • 1دقیقه
  • 14 مرداد 1403
3
3

فهرست مطالب

  • تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت
  • آموزش تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت
  • جایگزین تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت
  • جمع‌بندی

با گسترش روزافزون فناوری بلاک چین و استفاده از ارزهای دیجیتال، نیاز به تبدیل ارزهای دیجیتال بین بلاک چین‌های مختلف اهمیت بیشتری پیدا کرده‌است. تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت یکی از فعالیت‌های مهم کاربران است که با استفاده از پل بلاک چین انجام می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای خود را بین دو شبکه مختلف منتقل کنند.

 

در این مقاله، به بررسی این می‌پردازیم که تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت به چه معناست و چه ارتباطی با آموزش فروش اتریوم در تراست ولت، دارد. سپس، آموزش مرحله به مرحله تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت را توضیح داده و محدودیت‌ها و مزیت‌های آن را بررسی می‌کنیم. 

 

تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت

تبدیل اتریوم به اسمارت چین به معنای سواپ (Swap) ارز دیجیتال اتریوم (ETH) به بایننس کوین (BNB) در شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) است. در این فرآیند، اتریوم  در بلاک چین اتریوم، از طریق قابلیت سواپ کراس چین در تراست ولت با بایننس کوین (BNB) در شبکه بایننس اسمارت چین مبادله می‌شود.

اتریوم پس از بیت کوین، بزرگترین بازار را میان ارزهای دیجیتال دارد و با قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) به شهرت رسیده است. رمز ارز ETH به عنوان رمز ارز بومی این بلاک چین ایجاد شده و برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها و تامین امنیت شبکه استفاده می‌شود. با وجود نقش پررنگ اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از کاربران برای انجام فعالیت‌های مختلف یا سرمایه‌گذاری، به سراغ اسمارت چین می‌روند.

 

بلاک چین بایننس اسمارت چین (BSC) یک شبکه مستقل است که توسط صرافی بایننس ایجاد شده است. این شبکه خدمات شبکه اتریوم را با هزینه کمتر و سرعت بالاتری به کاربران ارائه می‌دهد. رمز ارز بومی این شبکه BNB کاربردهای مشابه با اتریوم دارد و کاربران برای فعالیت در شبکه بایننس نیاز به تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت دارند. 

 

نکته مثبت تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت سرعت بالا است. به صورت کلی، انتقال دارایی از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر در واقع سواپ کراس چین است به معنی استفاده از پل‌های بلاک چینی است. کیف پول Trustwallet با استفاده از واسطه‌هایی مثل Thorchain امکان تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت را فراهم می‌کند که در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم.

 

تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت 2

 

آموزش تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت

تراست ولت به عنوان یکی از اولین و محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، به کاربران خدمات مختلفی از جمله خرید، فروش و سواپ ارائه می‌دهد. آموزش تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت برای کاربرانی که با فضای این اپلیکیشن آشنایی ندارند  با آپدیت‌های جدید آن فعالیتی نکرده‌اند، اهمیت زیادی دارد. در ادامه به بررسی آموزش تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت به صورت مرحله به مرحله می‌پردازیم.

پیش از شروع تبدیل اتریوم به اسمارت چین، باید برنامه تراست ولت را روی دستگاه خود نصب کنید. اگر با موبایل کار می‌کنید، می‌توانید تراست ولت را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. اگر با مرورگر فعالیت می‌کنید، می‌توانید افزونه کروم یا فایرفاکس آن را جستجو کرده و نصب کنید.

 

 

در صفحه خوش‌آمدگویی کیف پول تراست ولت، توضیحات و معرفی این کیف پول قرار گرفته‌است. در صفحه اول، دو گزینه ایجاد ولت جدید و ایمپورت ولت موجود به شما ارائه شده‌است. در صورتی که از پیش ولتی دارید، از گزینه ایمپورت استفاده کنید و کلید خصوصی یا عبارت بازیابی خود را وارد کنید. 

 

 

برای ساخت کیف پول روی گزینه “ایجاد ولت جدید” کلیک و نوع Multi-Coin Wallet را برای دسترسی به بلاک چین‌های مختلف انتخاب کنید. برنامه به شما یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای می‌دهد که باید آن را به دقت نگه‌داری کنید، زیرا تنها راه بازیابی ولت شما در صورت گم شدن یا تغییر دستگاه است.

 

ساخت کیف پول تراست ولت

 

اگر اتریوم را در داخل کیف پول تراست ولت خود نگهداری می‌کنید می‌توانید با انتخاب گزینه Swap کار تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت را آغاز کنید. اما اگر بخواهید دارایی خود را به تراست ولت منتقل کنید، ابتدا از فهرست ولت‌ها، اتریوم (ETH) را انتخاب کرده و گزینه Receive را بزنید. آدرس ولت برای شما به نمایش درخواهد آمد که می‌توانید آن را کپی کرده و از هر کیف پول یا صرافی دیگری، اتریوم به آن ارسال کنید.

با انتخاب گزینه Swap در تراست ولت دو گزینه Swap و Cross-chain Swap برای شما نمایش داده می‌شود که هر کدام را انتخاب کنید یک پنجره مشابه برای شما نمایش داده می‌شود. در این پنجره، شبکه و رمز ارز اتریوم را به عنوان مبدا و شبکه و ارز بایننس اسمارت چین (BSC) را به عنوان مقصد انتخاب کنید. سپس مقدار اتریوم مورد نظر برای تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت  را وارد کنید و بررسی کنید که شبکه صحیح را انتخاب کرده‌اید.

 

روی گزینه Continue کلیک کرده و مراحل بعدی را دنبال کنید تا تراکنس تایید شود. با تایید تراکنش مقدار اتریوم شما کم شده و به میزان مورد نظر از رمز ارز BNB در شبکه اسمارت چین بایننس به کیف پول شما اضافه می‌شود. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه کارمزد تراکنش با کوین شبکه مبدا (در اینجا اتریوم) است و حتما باید مقداری از این رمز ارز را در کیف پول خود نگهداری کنید. 

 

تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت

 

جایگزین تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت

با وجود اینکه تراست ولت یکی از سریع‌ترین و امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است، اما تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت نیازمند پرداخت هزینه کارمزد تراکنش کراس چین در شبکه اتریوم است که هزینه بالایی دارد. به همین دلیل پیدا کردن یک روش جایگزین با هزینه کم برای تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت اهمیت زیادی برای کاربران دارد که استفاده از صرافی ارز دیجیتال رابکس بهترین روش جایگزین است.

 

برای انجام این کار در رابکس کافی است وارد حساب کاربری خود در رابکس شده و از قسمت کیف پول و با استفاده از گزینه واریز اتریوم خود را به کیف پول رابکس انتقال دهید. پس از انتقال می‌توانید رمز ارز اتریوم خود را با استفاده از یکی از پلتفرم‌های تبدیل سریع یا معامله حرفه‌ای رابکس به اسمارت چین تبدیل کنید. دوباره و پس از تبدیل، می‌توانید بایننس کوین خود را به تراست ولت انتقال داده و از آن برای فعالیت‌های خود استفاده کنید. 

 

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی فرآیند تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت پرداختیم و اهمیت این تبدیل را برای کاربران دنیای ارزهای دیجیتال توضیح دادیم. در ابتدای تبدیل اتریوم به اسمارت چین در تراست ولت، با نصب و راه‌اندازی تراست ولت و ایجاد یا ایمپورت ولت جدید آشنا شدیم. سپس، به نحوه واریز دارایی‌های دیجیتال به تراست ولت پرداختیم و در نهایت، مراحل دقیق تبدیل اتریوم به اسمارت چین با استفاده از گزینه سواپ در تراست ولت را بررسی کردیم.

برچسب های مرتبط

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *