آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
آموزش سایت کوین گکو Coingecko

معرفی کامل سایت کوین گکو + 0 تا 100 آموزش کوین گکو CoinGecko

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 16 بهمن 1402
5
5

فهرست مطالب

  • آموزش سایت کوین گکو
  • بخش‌های مختلف سایت کوین گکو
  • ابزارهای کاربردی سایت کوین گکو
  • چرا از سایت کوین گکو استفاده کنیم؟
  • جمع‌بندی

سایت کوین گکو CoinGecko یکی از بهترین سایت‌ها برای دسترسی به اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال است. با استفاده از کوین گکو کاربران می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد ارزهای دیجیتال و صرافی‌های ارز دیجیتال به دست آورده و از این اطلاعات برای مقاصد سرمایه‌گذاری بهینه خود استفاده کنند.

 

در این مقاله، قصد داریم به عمق سایت CoinGecko به عنوان یک نمونه از بهترین سایت قیمت لحظه ای ارز دیجیتال | سایت بررسی قیمت تتر بپردازیم و ابزارها و محصولات موجود در آن را کشف کنیم. همچنین، برخی از ویژگی‌های مختلف این پلتفرم که به شما کمک می‌کند در بازار ارز دیجیتال به روز باشید را بررسی خواهیم کرد.

 

آموزش سایت کوین گکو

کوین گکو فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است و  در طی این سال‌ها به یکی از سایت‌های پربازدید برای مشاهده قیمت‌ لحظه ای ارزهای دیجیتال است. در کنار این ویژگی، CoinGecko با ارائه نکات آموزشی، محاسبات درآمدی و جوایز تعاملی، کاربران جدید ارزهای دیجیتال را به پلتفرم خود جذب کرده و یکی از رقبای اصلی کوین مارکت کپ به شمار می‌رود. زمانی که به سایت کوین گکو وارد می‌شوید، بیت‌کوین به عنوان ارز دیجیتال برتر با بیشترین ارزش بازار، به صورت یش‌فرض به شما نمایش داده می‌شود.

 

با این وجود، هزاران ارز دیگر نیز وجود دارد که می‌توان اطلاعات آن‌ها را از طریق سایت کوین گکو بررسی کرد. بدون وجود ابزارهای صحیح بررسی تعداد یشمار پروژه ارز دیجیتال می‌تواند خسته‌کننده باشد. به همین دلیل است که سایت CoinGecko تمام ویژگی‌های مختلف توکن‌ها را طبقه‌بندی کرده تا به کاربران اجازه دهد مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات مرتبط با بازارهای رمزارزی را به صورت یکجا در اختیار داشته باشند. در ادامه به بررسی بیشتر این وبسایت می‌پردازیم.

 

بخش های مختلف سایت کوین گکو

 

ویژگی‌های سایت CoinGecko

سایت کوین گکو یک وب‌سایت و اپلیکیشن تلفن همراه است که برای تجمیع اطلاعات درباره عملکرد اکثر رمزارزهای موجود در بازار استفاده می‌شود. با استفاده از جریان‌های داده به روز، CoinGecko اطلاعات قیمت، حجم معاملات و نوسانات قیمت را در بازه‌های زمانی از یک ساعت تا یک هفته و تا آخرین اطلاعات موجود نشان می‌دهد. همچنین، دارایی‌های کریپتو بر اساس ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شوند، به گونه‌ای که بزرگترین‌ها رتبه‌ی بالاتری دارند.

 

علاوه بر این، CoinGecko یکی از مفیدترین ابزارهای موجود برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو است. سایت کوین گکو به عنوان یک مرکز اطلاعات قابل اعتماد مربوط به بیش از ۶۰۰۰ دارایی کریپتو عمل می‌کند. مشابه یک چاقوی سوئیسی برای تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، CoinGecko پیوندهای مفیدی برای وب‌سایت‌های رسمی، پست‌های وبلاگ و حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی پروژه‌ها فراهم می‌کند.

 

همچنین، سایت کوین گکو آدرس‌های قرارداد هوشمند برای دارایی‌های کریپتویی را نمایش می‌دهد. زمانی که ارزهای ERC-20 را از صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی‌سواپ خریداری می‌کنید،این بسیار مفید است زیرا می‌توانید به سرعت آدرس قرارداد برای توکن‌های تازه خریداری شده را به کیف پول متاماسک وارد کنید. این همچنین به ایجاد اطمینان از استفاده از آدرس قرارداد صحیح هنگام خرید توکن‌های کمتر شناخته شده کمک می‌کند و از جعل‌ها جلوگیری می‌کند.

 

بسیاری از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای کمک به تصمیم‌گیری‌های معاملاتی، به CoinGecko اعتماد می‌کنند. همچنین، CoinGecko برای ردیابی آخرین توکن‌ها و داغ‌ترین روندها در جهان رمزارزها بسیار مفید است. این به این دلیل است که سایت کوین گکو رشد صنعت رمزارز و پروژه‌های مختلفی که در آن وجود دارند را نظارت می‌کند. علاوه بر این، CoinGecko معیارهای زنجیره‌ی بلوکی، توسعه کد منبع باز، و رویدادهای آینده را پیگیری می‌کند.

 

یک ویژگی بزرگ دیگر این است که سایت کوین گکو به شما امکان می‌دهد با استفاده از معیارهای مختلف، جستجوی خود را تصفیه و تنظیم کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به سرعت پیدا کنید. به عنوان مثال، با یک کلیک، می‌توانید رمز ارزهای با عملکرد برتر روز را مشاهده کنید. دوباره کلیک کنید، و بزرگترین بازنده‌ها را خواهید دید!

 

تاریخچه سایت Coingecko

شرکت CoinGecko که مستقر در سنگاپور است، در سال ۲۰۱۴ توسط TM Lee و Bobby Ong تأسیس شد. این تیم در کنفرانس‌های سراسر جهان سخنرانی کرده‌است و توسط سازمان دولتی مالزی (MaGIC) حمایت شده‌است. این دو نفر برای یادگیری از متخصصان آمریکایی، به مدت دو هفته توسط MaGIC حمایت شدند. به علاوه، سایت کوین گکو با دانشگاه هومبولت برلین و دانشگاه غربی کانادا همکاری کرده است تا در زمینه تحقیقات رمزارز فعالیت کند.

 

نتایج و یافته‌های این تیم در چندین کتاب از جمله در (کتابچه راهنمای ارزهای دیجیتال) و (کتابچه راهنمای زنجیره بلوکی، مالی دیجیتال و مقررات) منتشر شده‌اند. از زمان شروع فعالیت، CoinGecko تیمی شامل ۲۰ نفر را به خدمت گرفته است و مشاغل خالی فعلی برای توسعه تیم در دسترس است. به CoinGecko در مجلات معتبری مانند فوربز، وال‌استریت جورنال (WSJ)، CNBC، Decrypt، CoinDesk و CoinTelegraph و مجلات مهم دیگر اشاره شده است که نشان‌دهنده اعتبار بالای این وبسایت است.

 

بخش‌های مختلف سایت کوین گکو

صفحه نخست سایت کوین گکو فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال با عملکرد برتر را نشان می‌دهد. به طور پیش‌فرض، ارزهای دیجیتال در زیر پنجره “بازار” و به ترتیب ارزش بازار بزرگتر نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید قیمت‌ رمزارزها را به ترتیب تسلط بازار از طریق بخش “تاریخچه بالاترین” مشاهده کنید. یا مجموعه‌ای از آمارهای Github را در بخش “توسعه‌دهنده” مشاهده کنید.

 

همچنین در بالای سمت راست، بخش “اجتماعی” واقع شده است. این بخش تعداد لایک‌های فیس‌بوک، کاربران تلگرام یا مشترکین ردیت یک پروژه را نشان می‌دهد. به طور کلی، یک پروژه فعال اجتماعی، کمتر احتمال دارد که یک کلاهبرداری باشد. با این حال، این نباید تنها ابزاری برای اندازه‌گیری اعتبار یک پروژه باشد! در بالای هر صفحه، می‌توانید تعداد ارزها و صرافی‌های مختلف موجود را به همراه ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال مشاهده کنید. پس از این، حجم ۲۴ ساعته و درصد تسلط BTC و ETH یا دامیننس آن‌ها در بازار رمزارز نشان داده می‌شود.

 

ابزار دیگری که در بالای صفحه قرار دارد، قیمت گس ETH است. این به Gwei اندازه‌گیری می‌شود و نشان می‌دهد که شبکه Ethereum چقدر شلوغ است. بنابراین، یک راه سریع برای دانستن این است که آیا الان زمان مناسبی برای خرید است یا خیر. اگر به طور مداوم CoinGecko را نظارت کنید، به زودی متوجه خواهید شد که در چه زمانی از روز در منطقه زمانی شما قیمت گس اتریوم کمترین است و زمان ارزان‌تری برای انجام معاملات است.

 

قیمت بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال در کوین گکو در مقابل بیش از 40 ارز فیات مختلف مثل دلار و یورو ارائه می‌شود. همچنین، خود سایت CoinGecko هم می‌تواند به بیش از ۲۰ زبان مختلف نمایش داده شود. CoinGecko تجزیه و تحلیلی از صرافی‌های موجود را در دسته‌بندی‌های spot، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEXs) و مشتقات ارائه می‌دهد. به هر صرافی یک امتیاز اعتماد داده می‌شود که وضعیت اعتبار آن را به کاربران نشان می‌دهد که از این قسمت نیز می‌توان برای انتخاب صرافی‌های مناسب استفاده کرد.

 

ابزارهای سایت کوین گکو

 

مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال در سایت کوین گکو

برای مشاهده قیمت‌های رمزارزها یا پروژه‌هایی که در صفحه اصلی نشان داده نمی‌شوند، از نوار جستجو در بالای راست استفاده کنید. با جستجو بر اساس نام یا نماد دارایی مورد نظر، دارایی مربوطه را از منوی بازشو انتخاب کنید. با ورود به صفحه لندینگ پروژه، یک نمای کلی از اطلاعات مربوط به پروژه برای شما نمایش داده می‌شود. در سمت چپ، می‌توانید رتبه‌بندی پروژه، پیوندها به وب‌سایت و پلتفرم‌های اجتماعی جامعه را ببینید. علاوه بر این، می‌توانید آدرس قرارداد توکن، مرورگرهای بلاک چینی و کیف‌پول‌های سازگار را پیدا کنید.

 

در سمت راست، می‌توانید ارزش کنونی توکن و تغییر درصدی ارزش آن را (به عنوان ارزش پیش‌فرض در دلار آمریکا) و همچنین درصدهای ارزش آن به BTC و ETH ببینید. زیر قیمت، ارزش بازار پروژه، حجم معاملات ۲۴ ساعته و کمینه و بیشینه ارزشی که توکن در ۲۴ ساعت گذشته داشته است، نشان داده می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید عرضه در گردش و عرضه کلو عرضه نهایی توکن‌های پروژه را نیز در این قسمت ببینید. به طور پیش‌فرض، صفحه بر روی زبانه “بررسی کلی” قرار دارد که یک نمودار معاملات با بازه‌های زمانی از دید ۲۴ ساعت تا تاریخچه کامل لیست را نشان می‌دهد.

 

علاوه بر این، می‌توانید ارزش کنونی توکن را به BTC، ETH یا USD مشاهده کنید. جابجایی‌های اخیر قیمت و آمارهای بازار را در سمت راست مشاهده کنید. زیر نمودار معاملات، یک فهرست از صرافی‌ها که می‌توانید توکن‌ها را در آنها خریداری کنید، وجود دارد. در اینجا، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره صرافی‌ها پیدا کنید، یا پیوند به صرافی را دنبال کنید تا معامله انجام دهید. در آخرین بخش صفحه نیز، یک نمای کلی از پروژه و گاهی اوقات تیم وجود دارد. مقدار اطلاعات موجود بین پروژه‌ها متفاوت است، زیرا تیم‌ها داده‌های پروژه را به سایت کوین گکو ارائه می‌دهد.

 

بازارهای سایت CoinGecko

در زیر زبانه بازارها، می‌توانید ترتیب نمایش خود را براساس حرکت‌کنندگان بزرگ (ارزها با بالاترین رشد و سخت‌ترین ریزش) یا بیشترین حجم یا اضافه شده‌های اخیر انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید ارزهای دیفای، استیبل کوین‌ها و با ارزش بالاترین ارزهای دیفای، استیبل‌کوین‌های حجم بالا، یا استخرهای نقدینگی با عملکرد بالا را ببینید. علاوه بر این، در بخش Explore، می‌توانید جستجوهای پرطرفدار، پرآراء، پربازدید و رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال از نظر احساس مثبت کاربران را ببینید.

 

نیمه دوم زبانه بازارها به معاملات مشتقات رمزارز اختصاص دارد. این به زیر بخش‌های پرپچوال، فیوچرز، ETFها و صرافی‌ها تقسیم می‌شود. در اینجا، می‌توانید پیوندهای به صرافی‌ها برای معاملات مشتقات با مجموعه متنوعی از جفت توکن‌ها مشاهده کنید. قیمت دارایی، قیمت شاخص، حجم معاملات ۲۴ ساعته و اسپرد نیز نشان داده می‌شود. توجه داشته باشید که ممکن است قیمت یک رمز ارز و به طور کلی نمودار تغییرات آن در بازار مشتقات با نمودار اسپات تفاوت داشته باشد.

 

بخش اخبار سایت کوین گکو

بخش اخبار CoinGecko روشی آسان برای دسترسی به آخرین اخبار علاوه بر قیمت‌های رمزارز است! CoinGecko فید خبری جمع‌آوری شده از پست‌های وبلاگ از برترین منابع انتشار اخبار رمزارز و بلاکچین ارائه می‌دهد. این شامل وبسایت‌های معروف CoinTelegraph، CoinDesk، Blockchain News، Crypto Potato، AMBCrypto و بسیاری دیگر از سایت‌های معتبر است. از این قسمت میتوانید برای دسترسی به اخبار به روز استفاده کنید.

 

CoinGecko Beam

این بخش زیر عنوان اخبار، یک مجموعه از به‌روزرسانی‌های منتشر شده توسط پروژه‌ها، تیم‌ها و توسعه‌دهندگان را نشان می‌دهد. هر صفحه توکن یک بخش اختصاصی به‌روزرسانی‌های Beam دارد، با این حال، همه پروژه‌ها از این ابزار استفاده نمی‌کنند. پروژه‌های بزرگ‌تر و فعال‌تر از طریق CoinGecko Beam به اشتراک گذاری به‌روزرسانی‌ها می‌پردازند. سایت کوین گکو همچنین با پلتفرم‌های شریک برای به اشتراک‌گذاری و توزیع به‌روزرسانی‌های Beam همکاری می‌کند.

 

پادکست سایت CoinGecko

بابی اونگ و تی ام لی، بنیان‌گذاران CoinGecko، همچنین میزبانان پادکست CoinGecko هستند! به عنوان یک مکان جایگزین برای دستیابی به بینش‌های صنعت و به‌روزرسانی‌های بلاکچین، پادکست سایت کوین گکو مصاحبه‌ها با کارآفرینان موفق و رهبران در صنعت را برگزار می‌کند. تمامی پادکست‌های تاریخی به صورت رایگان در بخش پادکست CoinGecko زیر عنوان (اخبار) ذخیره و در دسترس قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها اطلاعات مفیدی در ارتباط با وضعیت بازار و فعالیت پروژه‌ها به دست آورید.

 

بررسی صرافی ها در سایت کوین گکو

 

بخش آموزش سایت کوین گکو

کتاب (چگونگی DeFi) سایت کوین گکو یک راهنمای عالی برای یادگیری همه آنچه برای معامله ایمن با دارایی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) نیاز دارید است. این کتاب به چهار بخش با ۱۵ فصل تقسیم شده است و CoinGecko یک ایبوک کامل و جامع گام به گام برای هر کسی که می‌خواهد اصول DeFi را یاد بگیرد، منتشر کرده است. شما می‌توانید با دنبال کردن بخش یادگیری سایت کوین گکو به یک نسخه از این کتاب دست پیدا کنید.

 

CoinGecko Buzz

CoinGecko Buzz را به عنوان مکانی برای گزارش‌های پروژه، پست‌های وبلاگ چگونه کردن، فهرست‌ها و راهنماها در مورد بیت‌کوین و سایر رمزارزها بررسی کنید. CoinGecko Buzz به طور معمول هر چند روز یکبار یا بیشتر فعال است. موضوعات به پاسخ به سوالات جامعه‌ای که برای آموزش کاربران جدید در موضوعاتی که برای آنها اهمیت دارد انتخاب می‌شوند.

 

واژه‌نامه سایت کوین گکو

هر چیز از A تا Z که در فضای رمزارزی معروف یا به آن اشاره شده است در واژه‌نامه سایت کوین گکو لیست شده است. این شامل عبارات محاوره‌ای رمزارزی مانند (To the moon)، (REKT) و (hodl)، تا اصطلاحات توسعه فنی و اختصارات متداول در بخش مالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اصول اساسی رمزارز، دوره Blockchain & Bitcoin 101 از دانشگاه Ivan on Tech را مشاهده کنید!

 

در اینجا، می‌توانید بیاموزید که فناوری بلاکچین چگونه عمل می‌کند و چگونه بیت‌کوین اساساً با اتریوم متفاوت است. این یک مکان عالی برای شروع است قبل از اینکه دوره Ethereum 101 ما را امتحان کنید، تا درک کنید که چگونه زیرساخت مالی غیرمتمرکز ایجاد شده است. با بیش از ۱۵٬۰۰۰ دانشجوی خوشحال، قدم بعدی خود را به سمت یک حرفه رمزارزی که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد، بگذارید!

 

ابزارهای کاربردی سایت کوین گکو

سایت کوین گکو ابزارهای مختلفی را فراهم می‌کند تا به شما کمک کند تا پورتفوی خود را کنترل کنید و سود‌های خود را تحت زبانه ابزارها محاسبه کنید. در اینجا، می‌توانید به دنبال بهترین قیمت‌های رمزارز برای staking، stacking sats و موارد دیگر بگردید!

 

کسب سود از طریق CoinGecko

از این ابزار فوق‌العاده برای محاسبه مقدار سودی که می‌توانید از طریق قرار دادن سکه‌های خود در پلتفرم‌های staking مختلف کسب کنید، استفاده کنید. به سادگی توکنی که می‌خواهید سودی از آن بگیرید را انتخاب کنید. سپس، مقداری که می‌خواهید staking کنید را انتخاب کنید. از منوی بازشو، پلتفرم‌های مختلف موجود را انتخاب کنید و ببینید چقدر می‌توانید کسب کنید! ابزار کسب سود سایت کوین گکو به تعیین محل‌های سودآورتر برای staking رمزارزتان در طی یک ماه، یک سال، پنج سال یا ۱۰ سال کمک می‌کند.

 

ابزار محاسبه انباشت بیت کوین

مشابه عملکرد Earn، ماشین حساب Stack Sats CoinGecko به شما امکان محاسبه این را می‌دهد که چقدر بیت‌کوین می‌توانید در طی زمان انباشت کنید. این از طریق مقدار انتخاب شده از موارد مالی و مدت زمان تعیین می‌شود. علاوه بر این، کاربر قیمت بیت‌کوین را برای آن دوره تخمین می‌زند، سپس تخمینی از مقدار بیت‌کوینی که می‌تواند به دست آورد نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، این صفحه پیوندی به یک مقاله نشان می‌دهد که خوانندگان را در مورد بهترین راه‌های کاهش هزینه‌های غیرضروری تشویق می‌کند. این کمک می‌کند تا بازی stacking sats را بیشترین حد ممکن شود.

 

ابزار مقایسه سایت کوین گکو

این زبانه به شما امکان مقایسه هر رمزارز موجود در سایت کوین گکو را به صورت کنار هم با همه اطلاعات موجود می‌دهد. به سادگی تیکر را در نوار جستجو وارد کنید و توکن‌هایی را که می‌خواهید مقایسه کنید انتخاب کنید. شما می‌توانید تعداد توکن‌های مختلفی را که دوست دارید مقایسه کنید و اطلاعات پروژه را از تامین توکن و الگوریتم‌های هش مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید تعداد جفت‌های معاملاتی یک پروژه را و تعداد صرافی‌های موجود برای خرید توکن مذکور را مشاهده کنید.

 

شمارش معکوس هاوینگ بیت کوین

سایت CoinGecko بخش اختصاصی‌ای به شمارش معکوس زنده برای رویداد بعدی هاوینگبیت کوین دارد. رویداد Bitcoin Halving هر 210،000 بلوک اتفاق می‌افتد (تقریبا هر چهار سال یکبار) که پاداش بیت‌کوین ماینرها به نصف می‌شود. سایت کوین گکو شماره بلوک فعلی بیت‌کوین و تعداد بلوک‌های باقیمانده تا وقوع رویداد را نشان می‌دهد. زیر این معیارها، توضیح کوتاهی از اینکه رویداد Bitcoin Halving چیست و چرا اینقدر مهم است، آورده شده است.

 

پاداش بازدید از سایت کوین گکو

هر روز که به سایت کوین گکو وارد می‌شوید، فرصتی برای دریافت شیرینی‌های رایگان دارید! هر چه روزهای متوالی‌تری وارد شوید، شیرینی‌های بیشتری دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، در روز اول شما ۱۰ شیرینی دریافت می‌کنید، در روز دوم ۲۰ شیرینی جمع‌آوری می‌کنید، و به همین ترتیب. در روز هفتم پاداش به ۱۰۰ شیرینی افزایش پیدا می‌کند، سپس فرایند از ابتدا با ۱۰ شیرینی دوباره شروع می‌شود.

 

چرا شیرینی‌های CoinGecko را جمع‌آوری کنید؟ اهدای رایگان و تخفیفات بر روی محصولات مرتبط با رمزارز، دلیلی است که کاربران CoinGecko را تشویق به  جمع‌آوری شیرینی‌های بیشتر می‌کند. CoinGecko اغلب جوایز نسخه محدودی را منتشر می‌کند که می‌توان با شیرینی‌ها خرید. این شامل توکن‌های غیر قابل معامله نسخه محدود (NFTs)، جوایز بسته راه‌اندازی توکن، تخفیف‌ها بر روی کیف‌های سخت‌افزاری، و اشتراکات رمزارزی است.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که شیرینی‌های خود را برای بسته نهایی CoinGecko Swag Pack با ۶۰۰۰ شیرینی صرف کنند. یا، کاربران می‌توانند فقط ۸۰۰ شیرینی را صرف کنند تا در فروشگاه CoinGecko Swag با تخفیف ۱۰ دلاری خرید کنند! این فروشگاه محصولاتی مانند دفترچه‌های یادداشت، تی‌شرت‌ها، بندهای گردن، و حتی ماسک‌های نسخه محدود را ارائه می‌دهد! در اینجا شما همچنین می‌توانید کتاب (چگونه به DeFi اقدام کنیم) را آنلاین خریداری کنید.

 

چرا از سایت کوین گکو استفاده کنیم؟

با استفاده از سایت کوین گکو می‌توانید قیمت‌های رمزارز را به صورت زنده مشاهده کنید و دسته‌بندی کنید. CoinGecko همچنین امکان سازماندهی و پیگیری پورتفوی خود را با استفاده از تب (ابزارها) و گزینه (مدیریت پورتفوی) فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از سایت کوین گکو برای کاوش در بازارها و صرافی‌های مختلف استفاده کنید. سایت کوین گکو به شما امکان مشاهده وشعیت کلی بازار، slippage، تفاوت‌های قیمت و فرصت‌های آربیتراژ از چندین دارایی رمزارز را در یک مکان قابل اعتماد فراهم می‌کند.

 

همچنین، امتیاز اعتماد صرافی‌ها یک راه فوق‌العاده برای هدایت کاربران رمزارز تازه‌کار از صرافی‌های ناامن است که ممکن است تمام موجودی آنها را بدزدند. علاوه بر این، این می‌تواند از افت قیمت شدید بر اثر نقدینگی کم جلوگیری کند. این اغلب یک اشتباه توسط کاربران تازه‌کار تجربه می‌شود. سایت کوین گکو همچنین راهی جذاب برای کسب هدایای رایگان است با جمع‌آوری شیرینی‌ها. علاوه بر این، منابع فراوانی در سایت کوین گکو وجود دارد از جمله API، خبرنامه‌ها و گزارش‌هایی درباره آخرین به‌روزرسانی‌ها از پروژه‌های رمزارزی. این روش عالی‌ای برای باز بودن با به‌روزرسانی‌های وب‌سایت CoinGecko است.

 

جمع‌بندی

سایت کوین گکو یک مکان یکپارچه برای تمام اطلاعات مربوط به قیمت‌های رمزارز، به‌روزرسانی‌های جدید، و موارد آموزشی رمزارزی است. وب‌سایت جمع‌کننده رمزارز می‌تواند به بسیاری از دسته‌بندها تقسیم شود تا به شما کمک کند تا از هزاران سکه در بازار سیب‌زمینی صافی کنید. علاوه بر این، سایت کوین گکو یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین وب‌سایت‌ها برای ارائه آدرس دقیق توکن و لینک خارجی معتبر به یک صرافی است.

 

همچنین، امتیاز اعتماد صرافی‌ها یک تجزیه و تحلیل کامل از امتیازات شامل نقدینگی، امنیت سایبری، حوادث ثبت شده که ممکن است بر امنیت کاربر تأثیر بگذارد، و شهرت تیم ارائه می‌کند. این عوامل به طور چشمگیری به کاربران رمزارز تازه‌کار کمک می‌کند تا درگیر کلاهبرداری یا دریافت اطلاعات نامشروع نشوند. علاوه بر این، سایت کوین گکو به کاربران دسترسی به تخفیفات بر روی محصولات و خدمات در فضای رمزارزی را می‌دهد!

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *