آکادمی رابکس
سرمایه گذاری
شرکت های بزرگ ارز دیجیتال

معرفی شرکت های بزرگ ارز دیجیتال|برترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

  • مبتدی
  • 3دقیقه
  • 25 مرداد 1402
5
5

فهرست مطالب

  • شرکت های بزرگ ارز دیجیتال
  • شرکت BlockTower
  • شرکت Off The Chain
  • شرکت Grayscale Investment
  • شرکت Multicoin Capital
  • شرکت Bitwise
  • شرکت Digital Galaxy
  • شرکت Systematic Alpha
  • شرکت 10T Holding
  • شرکت Balancer
  • شرکت Square
  • شرکت Index Coop
  • شرکت Eaglebrooke Advisor
  • شرکت Asset Management ODIN88
  • شرکت Wave Finance
  • شرکت MircroStrategy
  • شرکت Tesla
  • صرافی Coinbase
  • صرافی Binanace
  • شرکت Voyager Digital
  • شرکت Marathon Digital
  • جمع‌بندی

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به امری فراگیر و مورد پسند افراد عادی شده است. همین مساله باعث شد تا شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری هم به فکر ارائه خدمات در راستای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال بیفتند. تقریبا از سال ۲۰۱۳ که بیت کوین آغاز به کار کرد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیز شروع به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال کردند. در این مقاله به بررسی ۲۰ مورد از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال می‌پردازیم. علاوه بر نام و وضعیت فعلی برترین شرکت‌های سرمایه گذاری ارز دیجیتال، به بررسی مدیران و محصولات این شرکت‌ها می‌پردازیم.

 

شرکت های بزرگ ارز دیجیتال

سرمایه‌گذازی روی ارزهای دیجیتال به یکی از مهمترین انواع سرمایه‌گذاری در کنار بورس و فارکس تبدیل شده است. به همین دلیل افراد و شرکت‌های زیادی علاقه پیدا کردند که با سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها در کنار ایجاد سود برای خودشان، با ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای افراد دیگر نیز سود ایجاد کنند. در میان این افراد و شرکت‌ها، نقش شرکت‌هایی که پیش از حهان‌گیر شدن ارز دیجیتال در زمینه مدیریت سرمایه افراد حقیقی و حقوقی نقش داشتند نیز پررنگ شد.

 

شرکت‌های سرمایه‌گذاری

برای درک عملکرد شرکت های بزرگ کریپتوکارنسی باید ابتدا بدانید این شرکت‌ها چه هستند و چگونه عمل می‌کنند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری با تمرکز بر بازارهاب پول‌ساز و جذب سرمایه‌ افراد حقیقی و حقوقی، با کمک تحلیلگران بازارهای مالی و مختصصان در حوزه اقتصاد، سرمایه‌های این سرمایه‌گذاران را رشد می‌دهند و چند برابر می‌کنند.

علاوه بر این افراد زیادی علاقه دارند تا پورتفولیوی سرمایه‌گذاری متنوعی داشته باشند و به زبان ساده‌تر روی چند دارایی مختلف سرمایه‌گذاری کنند. این دارایی‌ها می‌توانند املاک، بورس و سهم‌های مختلف از شرکت‌های در حال رشد یا ارزهای دجیتال باشند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری، دارایی‌های این افراد را برای ‌آن‌ها مدیریت می‌کنند و به افراد کمک می‌کنند سرمایه‌گذاری پرسود و کم خطری داشته باشند. در ادامه به بررسی بیست مورد از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال می‌پردازیم و نحوه عملکرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

شرکت BlockTower

«بلاک تاور» یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است که به کاربران خود خدمات متفاوتی در زمینه سرمایه‌گذاری روی بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. شرکت BlockTower در سال 2017 در استنفورد تاسیس شد. به صورت کلی هدف شرکت این است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد پورتفولیوی تجاری خود را مدیریت کنند.

 

صندوق سرمایه‌گذاری بلاک تاور کپیتال در ژانویه 2018 اعلام کرد صد و چهل میلیون دلار سرمایه برای ایجاد اولین صندوق سرمایه خود جذب می‌کند. بودجه‌ی این صندوق عمدتا از دفاتر خانوادگی و موسسات مالی تامین می‌شود. این شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری به صورت کلی روی پروتکل‌ها و استارت آپ‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

موسسان بلاک تاور «آری پال» (Ari Paul) و «متیو گوئتز» (Matthew Goetz) هستند و در سال 2017 این شرکت را تاسیس کردند. هم اکنون صدها تحلیلگر و اقتصاددان در شرکت بلاک تاور کار می‌کنند. این شرکت به افراد حقیقی و حقوقی کمک می‌کند سرمایه خود را در بلاک چین‌ها افزایش دهند. محصولات این کمپانی که جزو شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است شامل ایجاد پرتفولیوی متنوع برای کاربران و سرمایه‌گذاری کم خطر برای افراد مختلف می‌شود.

 

شرکت های بزرگ ارز دیجیتال

 

شرکت Off The Chain

شرکت «آف د چین» (off the chain)، یک صندوق سرمایه‌گذاری است که در سال 2016 ایجاد شد و به مدت پنج سال اول به عنوان رتبه اول در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شناخته شد. ویژگی خاص این کمپانی، این است که به کاربران اجازه می‌دهد پورتفولیوی خود را متنوع‌تر و گسترده‌تر کنند. این شرکت مالی به شما مشاوره تخصصی  می‌دهد تا وضعیت پورتفولیوی سرمایه‌گذاری خود را بهبود دهید.

 

اگر قصد داشته باشید دارایی‌های پورتفولیوی خود را تغییر دهید، این شرکت یکی از مهم‌ترین شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است. این شرکت سرمایه‌گذاری به شما کمک می‌کند دارایی‌هایی فعلی خود را با دارایی‌های موردنظرتان عوض کنید. موسس شرکت off the chain شخصی به نام «برایان استس» (Brian Estes) است که در سرمایه‌گذاری و اقتصاد تخصص دارد.

 

او با این هدف کمپانی آف د چین را تاسیس کرد تا بتواند رقابت خوبی با سرمایه‌گذاری بر  خرید بیت کوین ایجاد کند. او توانست در سال‌های گذشته سرمایه بسیار زیادی برای شرکت خود جذب کند. این شرکت محصولات مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و البته بلاک چین‌های مختف و مشاوره برای تغییر سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.

 

آف د چین شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال

 

شرکت Grayscale Investment

با ظهور و تکامل بازار ارزهای دیجیتال، کمپانی «گری‌اسکیل» (Grayscale Investment) به یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. گری‌اسکیل به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۲۱ حدود ۴۵.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کند. گری‌اسکیل روی ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند و سود آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

با در نظر داشتن اهمیت شرکت گری‌اسکیل باید گفت، این شرکت به صورت عمده روی ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، زی‌کش و استلار سرمایه‌گذاری می‌کند و یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است. مدیر عامل گری‌اسکیل «میشل سونن شاین»(Michael Sonnenshein) است که یکی از مهمترین افراد در زمینه سرمایه‌گذاری است. میشل سونن شاین توانست گری‌اسکیل را به یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کرد. هم اکنون بیش از سیصد نفر در این کمپانی فعالیت می‌کنند، محصولات این شرکت شامل بسته‌های سرمایه‌گذاری مختلف در ارزهای دیجیتال است.

 

grayscale

 

شرکت Multicoin Capital

یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال «مالتی کوین کپیتال»(Multicoin Capital) است. این کمپانی سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. این شرکت از آغاز کار خود به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت در سه نقطه مختلف در جهان دفتر دارد. این نقاط شامل آستن، نیویورک و پکن هستند.

 

مالتی کوین کپیتال درک بسیار دقیق و درستی از تکنولوژی و جهان کریپتوکارنسی دارد. این شرکت در حال حاضر، سرمایه‌های افراد و شرکت‌های مختلف را مدیریت می‌کند. دارایی‌های تحت مدیریت این کمپانی در حال حاضر به سه میلیارد دلار رسیده است. مدیر عامل شرکت مولتی کپیتال «کایل سامانی» (Kyle Samani) یکی از معروف‌ترین افراد در جهان ارزهای دیجیتال و از تحلیلگران برتر ارز دیجیتال است.

 

او توانسته است در چند سال گذشته مالتی کوین کپیتال را به یکی از مطرح‌ترین شرکت های بزرگ ارز دیجیتال تبدیل کرد. محصولات این کمپانی، انواع مشاوره برای سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت پورتفولیو هستند. کارمندان دقیق، سرمایه‌ی شرکت و سایر ویژگی‌های مثبت کمپانی باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال تبدیل شود.

 

Globally Renowned Investors Invest With Multicoin Capital to Double-Down on Thesis-Driven Crypto Investing | Business Wire

 

شرکت Bitwise

یک شرکت سرمایه‌گذاری در سان فرانسیسکو که در انجام سرمایه‌گذاری‌های رمز ارز تخصص دارد. شرکت «بیت وایز» (Bitwise) یکی از مهمترین شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است که به طرز شگفت‌انگیزی در مدت کوتاهی توانسته سرمایه بسیار زیادی جذب کند. با اینکه این شرکت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است، حدود یک میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

 

این شرکت همچنین اولین صندوف ارز دیجیتال را در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد و از آن زمان سیزده صندوق ارز دیجیتال، ۲۰ دارایی دیجیتال و ده مجموعه توکن غیرقابل معاوضه یا NFT ایجاد کرده است. مدیر عامل بیت وایز «هانتر هورسلی» (Hunter Horsley) توانست در چند سال گذشته این شرکت را به طرز شگفت‌انگیزی بیت وایز را به یکی از بهترین شرکت‌های جهان تبدیل کرد. این شرکت هم اکنون به یکی از شرکت های ارز دیجیتال تبدیل شده است.

 

 

شرکت Digital Galaxy

یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری است که در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال تخصص دارد. شرکت «دیجیتال گلکسی»(Digital Galaxy) خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل مدیریت تخصصی تمام دارایی‌های دیجیتال است. شما می‌توانید با دریافت خدمات این شرکت، روی بلاک چین‌ها و دارایی‌های دیجیتال مختلف سرمایه‌گذاری کنید.

 

علاوه بر این دیجیتال گلکسی به شما اجازه می‌دهد برای استخراج ارز دیجیتال و تامین نیازهای آن نیز سرمایه‌گذاری کنید. این نکات باعث شده دیجیتال گلکسی یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال باشد. موسس این شرکت ارزهای دیجیتال «مایک نووگراتز»(Mike Novogratz) یکی از افرادی است که در جهان ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. محصولات این کمپانی شامل مشاوره، افزایش تنوع پورتفولیوی سبد ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های دیجیتالی مختلف با کمترین ریسک است.

 

شرکت Systematic Alpha

این کمپانی یک شرکت مدیریت دارایی برنده جایزه است که در میامی آمریکا مستقر است. شرکت «سیستماتیک آلفا» (Systematic Alpha) دو نوع محصول کاملا متفاوت ارائه می‌دهد. الف ایکس و سیستماتیک آلفا دو محصول کلی این کمپانی هستند. این شرکت نرم افزارهای مدیریت دارایی و سرمایه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند.

 

تیم این کمپانی شامل چندین متخصص هوش مصنوعی و چندین تحلیلگر اقتصاددان است که به کمک یکدیگر محصولات مخلتف نرم افزاری در اختیار شما قرار می‌دهند. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است.مدیر عامل سیستماتیک آلفا «پیتر لمبوکین»(Peter Lembokin) یکی از موثرترین افراد در بازار ارزهای دیجیتال است و در مدت کوتاهی توانست سرمایه بسیار زیادی برای سیستماتیک آلفا ایجاد کند. او در حال حاضر مدیر بخش سرمایه‌گذاری شرکت است و بر عملیات‌های تجاری، فعالیت‌های بازاریابی و تحقیقات شرکتی را نظارت می‌کند.

 

 

شرکت 10T Holding

کمپانی «تن‌تی هولدینگ» (10T Holdings) در سال ۲۰۲۰ تاسیس شد و یک صندوق سرمایه‌گذاری رشد سرمایه است. دفتر مرکزی این کمپانی در کانتیکت واقع شده است و یکی از سریع‌ترین شرکت‌های مدیریت دارایی دیجیتال است که بیش از یک میلیارد دلار AUM را مدیریت می‌کند. این شرکت یکی از معدود شرکت‌های خصوصی فعال در اکوسیستم دارایی‌های ارز دیجیتال است که در مرحله رشد است.

 

سبد سرمایه‌گذاری گسترده تن‌تی هولدینگ شامل چندین ارز دیجیتال و بلاک چین مختلف است. این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است. مدیر عامل این کمپانی «دن تپیرو»(Dan Tapiero) است که توانسته به خوبی این شرکت را به جمع شرکت های بزرگ ارز دیجیتال تبدیل کند.

 

شرکت Balancer

کمپانی «بالانسر»(Balancer) یک شرکت مدیریت پورتفولیوی اتوماتیک (خودکار) است. بالانسر برای کاربران معاملات را به صورت خودکار غیرمتمرکز با قیمت‌گذاری هوشمند انجام می‌دهد. در نهایت بالانسر برای سازندگانی که به دنبال ساخت ساختارهای دیفای خود هستند، مناسب است. در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه دیفای مثل آوه، المنت و اوشن بر روی پروتکل این کمپانی فعال هستند.

 

balancer

 

شرکت Square

شرکت «اسکور»(Square) یک شرکت سرمایه‌گذاری و اقتصادی است که در سال‌های گذشته توانسته به خوبی سرمایه‌های خود را در بازار ارزهای دیجیتال مدیریت کند. این کمپانی هم اکنون هم به کاربران خود خدمات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این شرکت در دو سال گذشته توانست سرمایه و منابع خود را با سرمایه‌کذاری روی ارزهای دیجیتال چندین برابر کند. هم اکنون هم شما می‌توانید به راحتی در این کمپانی روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. این کمپانی نیز یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است.

 

شرکت Index Coop

پروتکل «ایندکس کوپ»(Index Coop) یک پروتکل غیرمتمرکز است که به دارندگان توکن ایندکس، امکان این را می‌دهد که پورتفولیوی خود را ارتقا دهند. این شرکت که یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است، دارای محصولات سرمایه‌گذاری و ابزارهایی که وثیقه می‌شوند. مانند ETH ترکیبی سود، شاخص پالس دیفای، شاخص متاورس و شاخص نوآوری دیفای است. به عنوان یک کاربر و سرمایه‌گذار ایندکس کوپ نیز دسترسی خواهید داشت که دارایی برنامه‌ها و خدمات مانند کیف پول کوین‌بیس و جیمینای است که شما می‌توانید در کناد محصولات ایندکس کوپ از آن‌ها استفاده کنید.

 

 

شرکت Eaglebrooke Advisor

یک شرکت مستفر در میامی است که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد. این شرکت مبتنی بر فناوری است و روی ارزهای دیجیتال و بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کند. مدیریت سرمایه‌ها در این کمپانی به سه شکل مختلف انجام می‌شود.

 

  • مدیریت سرمایه‌های تک دارایی(حساب تک کاربره)
  • حساب تک کاربره چند دارایی
  • حساب تک کاربره فعال

 

این شرکت به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ مشاور مالی دارد که این حساب‌ها را مدیریت دارایی را بررسی می‌کند. تخصص این کمپانی سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال است و یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است. این شرکت نقدینگی زیادی دارد و به صورت روزانه برای کاربران در دسترس است.

 

شرکت Asset Management ODIN88

شرکت «اودین»(ODIN88) محصولات مختلفی در زمینه سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است که به کاربران خود اجازه می‌دهد نیازهای خود را در زمینه ارزهای دیجیتال برطرف کنید. مدیر عامل «وینسنت پاول اوردونو»(Vincent Paul Ordonneau) یکی از افرادی است که از آغاز بیت کوین نقش ویژه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال داشته است.

 

شرکت Wave Finance

کمپانی «ویو فایننس» (Wave Finance) یک شرکت مدیریت دارایی ارز دیجیتال است که در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد و در ایالات متحده است که بیش از یک میلیارد دلار سرمایه در صندوق‌های خود دارد. این شرکت با تمرکز بر دارایی‌های دیجیتال توانسته است طیف متنوعی از سبدهای سرمایه‌گذاری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. مدیرعامل این شرکت «زهیر خوجا»(Zahir Khoja) است که در حال حاضر مسئولیت شرابط مالی این کمپانی را به عهده دارد.

 

wave finanace

 

شرکت MircroStrategy

شرکت «میکرواستراتژی» (MircroStrategy) یکی دیگر از کمپانی‌های بزرگی است که در کنار سایر دارایی‌ها، ارزهای دیجیتال مشتریان خود را نیز برای آن‌ها مدیریت می‌کند. این شرکت تمرکز ویژه‌ای بر پروژه‌های مختلف در بازار ارزهای دیجیتال دارد و به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا از میان ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مختلف انتخاب کنند و براساس نیاز مشتریان پورتفولیوی آن‌ها را برایشان مدیریت می‌کند.

 

این کمپانی نیز به دلیل محبوبیت و عملکرد شگفت انگیز خود در بازار ارزهای دیجیتال در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. «فانگ لی»(Phong Le) مدیرعامل کنونی مایکرواستراتژی است و مدیریت تمام مسائل اجرایی شرکت را به عهده دارد. میکرواستراتژی در کنار ارائه خدماتی از قبیل کمک به ایجاد پورتفولیو برای کاربران خود به آن‌ها نرم‌افرازهایی ارائه می‌دهد که از طریق‌ آن‌ها می‌توانند انواع سرمایه‌گذاری‌های مختلف را انجام دهند.

 

محصولات این شرکت در مقیاس جهانی به عنوان یکی از مهمترین و بهترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شوند. در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال این شرکت می‌توانذ محل بسیار خوبی برای آغاز سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال باشد. معمولا بررسی پورتفولیو این شرکت برای کاربران عادی نیز می‌تواند مفید و موثر باشد.

 

شرکت Tesla

در میان شرکت‌هایی که تاکنون نام بردیم به احتمال زیاد این شرکت برای شما از همه آشناتر است. کمپانی که توسط ایلان ماسک تاسیس شده تا خودروهای الکتریکی قابل استفاده ایجاد کند. ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل این شرکت، علاقه بسیار زیادی به ارزهای دیجیتال دارد و یکی از روش‌هایی که او دارایی‌های خود را سرمایه‌گذاری می‌کند ارزهای دیجیتال است. البته که بر خلاف سایر شرکت‌های نام برده شده تسلا، سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از خدمات یا محصولات خود ارائه نمی‌دهد.

 

با این حال با بررسی توییتر ایلان ماسک و واکنش‌های او نسبت به جهان ارزهای دیحیتال می‌توان نظر او را نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال دانست. شما می‌توانید با همین نگرش نسبت به ایلان ماسک نظر او را در مورد یک ارز دیجیتال بدانید و بر اساس آن درباره ارز دیجیتال خود تصمیم‌گیری کنید. این شرکت به این دلیل در این لیست قرار می‌گیرد که در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است یعنی سرمایه بسباری در بازار ارزهای دیجیتال دارد و آینده مالی ان نیز تا حد زیادی به ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

 

tesla

 

صرافی Coinbase

همانطور که انتظار می‌رود بسیاری از صرافی‌‌های ارز دیجیتال نیز سرمایه‌های خود را در بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهند. کوین بیس از مهمترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سرمایه خود را در بازار ارزهای دیجیتال پس انداز کرده است. گفته می‌شود این شرکت یکی از نهنگ‌های بیت کوین است و رقمی حدود دویست میلیون دلار بیت کوین هولد کرده است. این عدد حتی برای یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز هم بسیار زیاد است.

 

محصولات این صرافی هم همانطور که انتظار می‌رود مشاوره سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال نیست. با این حال کوین بیس خدمات متفاوتی در راستای ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد و بخشی از سرمایه خودش را نیز بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند. در نهایت این شرکت نیز در میان لیست شرکت های بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد.

 

صرافی Binanace

صرافی ارز دیجیتال «بایننس» (Binanace)، یک صرافی بین‌المللی است که به کاربران بازار ارزهای دیجیتال خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. گفته می‌شود بایننس دارایی‌های خود را که ارزشی بیشتر از چندین میلیون دلار دارند در بازار ارزهای دیجیتال و روی بیت کوین و سایر پروژه‌های ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. این صرافی ارز دیجیتال نیز به دلایلی که قبلا گفتیم در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد.

 

binance

 

شرکت Voyager Digital

کارگزاری «دیجیتال ویگر» (Voyager Digital) یکی از کارگزاری‌های ارز دیجیتال است که به کاربران خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد. این کارگزاری، علاوه بر ارائه دادن خدمات مختلف در بازار ارزهای دیجیتال، خود نیز روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. کارگزاری وویگر در حال حاضر سیزده هزار بیت کوین هولد کرده است. این کارگزاری در سال ۲۰۲۱ شصت میلیون دلار از نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال سود برد و به همین دلیل این کارگزاری یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است.

 

شرکت Marathon Digital

کمپانی «ماراتون دیجیتال» (Marathon Digital) با اختلاف یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است و به کاربران امکان این را می‌دهد تا روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. این شرکت در چند سال گذشته توانسته درآمد بسیار خوبی از سرمایه‌گذاری خود روی ارزهای دیجیتال داشته باشد. کاربران زیادی این شرکت را به عنوان مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌مند شدن از سودی مناسب می‌دانند. اگر قصد دارید روی یک شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال حساب باز کنید یا از خدمات این شرکت‌ها بهره‌مند شوید این شرکت برای شما گزینه مناسبی است.

 

جمع‌بندی

ترید و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال در حال حاضر یکی از جدیدترین و بهترین انواع سرمایه‌گذاری است. ارزهای دیجیتال می‌توانند سرمایه شما را در زمان سرمایه‌گذاری چند برابر کنند و اگر شما تصمیم‌های مالی درستی بگیرید این اتفاق قطعی است. اما بسیاری از افراد، توانایی و سواد تصمیم‌گیری دقیقی درباره ارزهای دیجیتال ندارند و به همین دلیل است که شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند به کاربران بازار ارزهای دیجیتال سود زیادی برسانند. در این مقاله به بررسی اهمیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال پرداختیم و بیسا مورد از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال را با هم بررسی کردیم.

برچسب های مرتبط

سرمایه گذاری

امتیاز دهید

سوالات متداول

مزایای سرمایه‌گذاری روی شرکت های بزرگ ارز دیجیتال چیست؟

شما می‌توانید با قرار دادن سرمایه خود در شرکت‌های ارز دیجیتال با کمترین میزان خطر و بدون نیاز به آموزش دیدن سرمایه خود را چندین برابر کنید.

بزرگترین شرکت ارز دیجیتال کدام است؟

شرکت‌های زیادی روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند اما چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: بلک تاورٍ، بالانسر، تسلا...