آکادمی رابکس
ارز های دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

معرفی فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

  • متوسط
  • 2دقیقه
  • 04 بهمن 1402
2.3
2.3

فهرست مطالب

  • قوانین بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024
  • بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 در یک سبد کم خطر
  • بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط
  • بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک بالا

بسیاری از سرمایه‌گذاران جدید ارز دیجیتال توانایی انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 را ندارند و از مجموعه‌ای آشفته از دارایی‌ها در سبد خود استفاده می‌کنند. تقریبا هیچ کس ساختار بازار ارز دیجیتال و ویژگی‌های دارایی‌های آن را مطالعه نمی‌کند و هیچ تحلیل عمیقی وجود ندارد که نتیجه آن عدم شناسایی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 است.

 

در این مقاله سعی خواهیم کرد فهرست بهترین اررز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2024 را با بررسی متغیرهای مهم در چیدن پرتفوی ارز دیجیتال معرفی کنیم. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در سال 2024 دارید اما با نحوه انجام این کار آشنا نیستید مقاله نحوه خرید ارز دیجیتال در ایران با بهترین قیمت ارز دیجیتال را از آکادمی رابکس مطالعه کنید.

 

قوانین بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

بسیاری از کاربران ممکن است فکر کنند که به دلیل نوسانات بالا، فراوانی کلاهبرداری‌ها و سایر مسائل، ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در 2024 نیست. با این حال، بررسی چرخه‌های تغییر قیمت خرید بیت کوین نشان می‌دهد که 2024 می‌تواند سال رشد بازار ارزهای دیجیتال باشد.

 

آن‌چه در این میان مهم است داشتن رویکرد صحیح در سرمایه‌گذاری است که می‌تواند مشکلات احتمالی را کمتر کرده و به انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 کمک کند. در ادامه این بخش قوانینی را بررسی می‌کنیم که اگرچه مشخص هستند اما کمتر در بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

 

هدف سرمایه‌گذاری خود را مشخص کنید

به دلیل نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال، تعیین هدف یک عامل مهم برای بازار ارزهای دیجیتال است. در میانه سرمایه‌گذاری احساسات می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها اثرگذار باشند که ممکن است منجر به یک تصمیم اشتباه شود. بنابراین برای اینکه در فاز نزولی بازار نگران نباشید و از سودهای از دست رفته احساس ترس نکنید، باید اهداف و اولویت‌ها را برای هر دارایی به وضوح تعیین کنید. این یکی از مهمترین قوانین سرمایه گذاری عاقلانه در بازار است.

 

به قوانین ارزهای دیجیتال توجه کنید

اخیرا در بسیاری از کشورها به خصوص آمریکا قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال دچار تغییر شده است و این روند احتمالا در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. بنابراین بهتر است روی ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنید که تحت مقررات قرار نگیرند یا آسیب ناپذیر باقی بمانند. ارزهایی که مشکلات قانونی دارند می‌توانند نوسانات شدیدتری را تجربه کنند که قابل پیش بینی نیستند.

 

تنوع ایجاد کنید

حوزه ارزهای دیجیتال به شدت گسترده است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در آن وجود دارد. هر ارز دیجیتال ممکن است یک سطح ریسک خاص داشته باشد و به همین دلیل در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 کاربران باید یک سبد با ریسک کم، متوسط ​​و بالا ایجاد کنند و با تنوع بخشی به سید خود ریسک خود را کنترل کنند. البته در این تنوع بخشی باید به ترندهای موجود نیز توجه ویژه داشت.

تعیین نقطه ورود مناسب

ارزیابی صحیح وضعیت بازار و درک فازهای مثبت و منفی ایجاد شده همیشه مهم است. نقطه ورود به دارایی نقش مهمی در تشکیل پورتفولیو ایفا می‌کند و سود بالقوه سرمایه‌گذار نیز به آن بستگی دارد. درک شرایط بازار  و تعیین نقاط مناسب کاربر را چه در روندهای نزولی و چه در روندهای صعودی از درگیرشدن با احساسات در امان نگه می‌دارد.

 

تعادل مجدد

منظور از تعادل مجدد بازیابی دوباره درصدهای سرمایه‌گذاری پس از تغییرات قیمتی قابل توجه در بازار است. به عنوان مثال، ممکمن است با افزایش قیمت یک میم کوین درصد بالایی از پرتفوی شما به میم کوین اختصاص پیدا کرد. در چنین شرایطی تعادل مجدد یک روش تخصیص عالی خواهد بود تا دوباره درصد میم کوین از سبد را به مقدار مورد نظر برگرداند.

 

توجه به ترندهای بازار

با گذشت زمان و ایجاد پروژه‌های ارز دیجیتال جدید توجه به برخی از ارزهای دیجیتال بیشتر از دیگران می‌شود. در سال 2013 فورک‌های بیت کوین مثل بیت کوین کش و لایت کوین محبوب بودند، در 4 سال بعدی پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند روند را به دست گرفتند. در سال 2020 رقیب‌های اتریوم در کانون توجه قرار گرفتند.

 

در سال 2022 ابتکار عمل در دست پروژه‌های Game-Fi و NFT افتاد. این اواخر نیز پروژه‌های ارز دیجیتال هوش مصنوعی مورد توجه قرار گرفته‌اند.  ترندهای جهانی و تمرکز بر روی آن‌ها هنگام بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024، کمک می‌کند تا مقدار سرمایه گذاری شده بدون ریسک یا ضرر زیاد چند برابر شود.

 

بسیاری از تازه کارها اغلب در اوج رشد وارد بازار می‌شوند و بدون داشتن یک سبد مناسب از ارزها با ضرر از آن خارج می‌شوند. در ادامه ما به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 به عنوان یک نمونه از سبد سرمایه‌گذاری می‌پردازیم که می‌توانند از یک روند نزولی جان سالم به در برده و در مرحله رشد بازار سود قابل توجهی به دست آورند. توجه داشته باشید که این مقاله صرفا با هدف آموزشی نوشته شده و پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 در یک سبد کم خطر

یک سبد سرمایه‌گذاری مناسب و کم ریسک باید شامل دارایی‌های اساسی بازار باشد. این ارزها معمولا کاربردی و به نفع مردم هستند و در کنار این که رشد مناسبی تجره می‌کنند، ریسک خیلی کمی برای از دست دادن وجوه سرمایه گذاری شده دارند. در ادامه بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 برای یک سبد کم ریسک که هر سرمایه‌گذار مبتدی و با تجربه باید داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

 

بیت کوین کم ریسک‌ترین و بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

در دنیای ارزهای دیجیتال، بیت کوین را پدرخوانده می‌نامند، زیرا اولین رمز ارز بازار ارزهای دیجیتال است. بیت کوین با توجه به ویزگی‌هایی که دارد و توجهی که از سمت کاربران و سرمایه‌گذاران به خود جلب کرده است برای نقش «طلای دیجیتال» بسیار مناسب است و نباید آن را برای کسب سود سریع و نوسان‌گیری خرید. خرید بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت است که به شما امکان می‌دهد کل سبد خود را متعادل کرده و ریسک آن را کاهش دهید. از مهمترین ویژگی‌های بیت کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  1. نقدینگی بالا
  2. تبادل آسان با سایر ارزهای دیجیتال
  3. کاربرد به عنوان یک روش پرداخت رسمی در برخی از کشورهای دنیا
  4. سرمایه‌گذاران بزرگ بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند
  5. به دلیل انتشار محدود شامل تورم نمی‌شود

 

کاربران می‌توانند به جای خرید بیت کوین آن را استخراج کنند که به احتمال زیاد می‌تواند سود بیشتری نصیب آن‌ها کند. با این حال خرید بیت کوین یک گزینه سرمایه‌گذاری راحت است و تقریبا از تمام صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز و غیرمتمرکز می‌توان بیت کوین را تهیه کرد. بیت کوین ممکن است سودهای نجومی نصیب کاربران نکند اما ریسک سبد سرمایه‌گذاری را به شدت کاهش می‌دهد و به همین دلیل کم ریسک ترین و بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 است.

 

بیت کوین از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

 

اتریوم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 بعد از بیت کوین

ارز دیجیتال اصلی بعدی اتریوم است که رهبر سایر آلتکوین‌های موجود در بازار نیز می‌باشد. اتر به عنوان کوین بومی شبکه اتریوم عمل می‌کند و در میان توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی و قراردادهای هوشمند مورد تقاضا است. اتریوم رقیب اصلی بیت کوین محسوب می‌شود و برخی از تحلیلگران معتقدند که انتخاب اتریوم برای سرمایه‌گذاری سودآورتر از بیت کوین است.

 

به هر حال ETH انتخاب اکثریت فعالان بازار ارزهای دیجیتال است و خرید اتریوم به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 توصیه می‌شود. اتریوم در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات خود کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر الگوریتم اجماع از اثبات کار به اثبات سهام اشاره کرد. خروجی این تغییرات اضافه شدن ویژگی‌های زیر به این شبکه بوده است.

 

  • بهبود قابل توجه در مصرف انرژی
  • افزایش سرعت تراکنش‌ها
  • کاهش میزان هزینه‌های کارمزد برای اجرای تراکنش‌ها
  • تضمین امنیت بالای برای انتقال ارزها

 

رشد اتریوم را می‌توان از علاقه شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات، استارت‌آپ‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری که از ETH برای تنوع استفاده می‌کنند، دریافت. اکوسیستم اتریوم قابل اطمینان بودن خود را از زمان پیدایش خود ثابت کرده و بسیاری از توسعه‌دهنده‌ها را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. اتریوم کم ریسک‌ترین الت کوین بازار ارز دیجیتال است و خرید اتریوم به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 توصیه می‌شود.

 

پروژه آوالانچ از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

اکوسیستم آوالانچ با توکن AVAX، یکی از پروژه‌های لایه صفر مطرح بازار است که امکان ساخت بلاک چین‌های جدید را با قابلیت ‌Subnet خود فراهم می‌کند.  این پروژه با اتریوم سازگار است و به همین دلیل امکان راه‌اندازی اسان پروژه‌های غیرمتمرکز جدید بر بستر آن وجود دارد. از جمله ویژگی‌هایی که آوالانچ را در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • راه اندازی پروژه‌های آماده DeFi
  • ایجاد و راه اندازی شبکه‌های بزرگ شرکتی در بلاک چین
  • تجارت ارز دیجیتال و دارایی‌های مالی، از جمله سهام و اوراق قرضه
  • رشد سرمایه
  • جذب معامله‌گران و سرمایه گذاران نهادی
  • یک مکانیسم کاهش تورم برنامه ریزی شده برای محافظت از دارایی در برابر تورم
  • سطح بالایی از عدم تمرکز. توسعه دهنده کمتر از 5 درصد از تعداد کل سکه ها را در اختیار دارد
  • ذخیره دارایی‌ها در کیف پول اکوسیستمی با قابلیت انباشتگی

 

سرعت ثبت تراکنش‌ها در پروژه آوالانچ بالا بوده و هزینه ثبت کارمزد تراکنش‌ها نیز بسیار پایین است. تعامل‌پذیری این شیکه با دیگر شبکه‌های مطرح بلاک چینی در سطح گسترده‌ای برقرار است. تمامی این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری بر روی کوین بومی آوالانچ به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 در سبد کم خطر مناسب است.

 

پروژه پالیگان از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

پروژه پالیگان یک روش مقیاس‌پذیری برای شبکه اتریوم است که با استفاده از روش‌های مختلفی مثل رول اپ‌ و ساید چین حجم عملیاتی شبکه اتریوم را افزایش می‌دهد. پالیگان به طور دائم روش‌های مختلفی را برای افزایش امنیت و مقیاس‌پذیری اتریوم استفاده می‌کند که نتیجه آن ویژگی‌های زیر است.

 

  • افزایش سرعت تراکنش‌ها
  • افزایش امنیت شبکه
  • آسان‌تر کردن نحوه کار با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

 

علاوه بر خود پروژه پلیگون که از نظر تکنولوژیک یکی از بهترین پروژه‌های ارز دیجیتال است، توکن این پروژه با نماد ‌‌MATIC نیز کاربردهای گسترده‌ای دارد که ویژگی‌های مثبتی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. استیکینگ توکن متیک سود زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند و با داشتن آن می‌توان در مدیریت پروژه نیز شرکت داشت. پالیگان به عنوان یک پروژه لایه دوم در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک پایین معرفی می‌شود.

 

کازماس بهترین ارز دیجیتال لایه صفر برای سرمایه گذاری در 2024

کازماس یکی از بهترین پروژه‌های لایه صفر است که با استفاده از کیت توسعه خود ساده‌ترین راه را برای ایجاد بلاک چین در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. الگوریتم اجماع یکپارچه این پروژه امکان اتصال مستقیم بلاک چین‌ها به یکدیگر و ارسال پیام و ارز دیجیتال بین آن‌ها ار فراهم می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند از امنیت و الگوریتم اجماع شبکه کازماس برای کاهش هزیتنه‌های خودت استفاده کنند یا اینکه الگوریتم مخصوص خود را ایجاد کرده و به عنوان یک ZONE به اکوسیستم کازماس اضافه شوند.

 

رمز ارز ATOM توکن اصلی شبکه کازماس است که در مدیریت شبکه، استیکینگ و تامین امنیت شبکه و پرداخت کارمزد تراکنش‌های ثبت شده کاربرد دارد. اضافه شدن پروژه‌های قوی و قدرتمند به اکوسیستم این شبکه، تصویب کاهش نرخ تورم کوین پروژه و تلاش‌های انجام شده برای اتصال این پروژه به سایر بلاک چچین‌ها به خصوص اتریوم، کازماس را به یکی از بهترین پروژه‌های ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 تبدیل کرده است.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری با ریسک کم

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط

متأسفانه، هیچ کس نمی‌تواند ارزهای دیجیتال را برای سال 2024 به طور دقیق پیش بینی کند و به شما بگوید که دقیقاً چه رمزارزی را در یک سبد سرمایه‌گذاری برای سود بالقوه بخرید. به همین دلیل بهتر است یک پرتفوی سرمایه گذاری با میزان ریسک‌های مختلف طراحی شود. رمزارزهایی که در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط معرفی می‌شوند ​​ممکن است سود بیشتری نسبت به پرتفوی اصلی داشته باشند، اما همواره در معرض ضررهای بیشتر نیز هستند.

 

پروژه FLOW در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط

پروژه FLOW یک پلتفرم بلاک چین نسل جدید برای دارایی های دیجیتال، برنامه های NFT و صرافی‌های غیرمتمرکز است که مخاطبان گسترده‌ای را هدف قرار می‌دهد. معماری طراحی شده برای این بلاک چین نوآورانه است و به افزایش مقیاس پذیری بدون به خطر انداختن امنیت پروژه کمک می کند. NBA Top Shot و Ubisoft شرکای اصلی این پروژه هستند که به آن توانایی رهبری در حوزه بازی‌های بلاک چینی و NFT را می‌دهد.

 

قرار دادن رمز ارز FLOW در لیست سبد سرمایه‌گذاری با ریسک متوسط، سرمایه‌گذاری در رسانه‌های دیجیتال و مبادلات غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد و در صورت مورد توجه قرار گرفتن این توکن‌ها، این رمز ارز نیز می‌تواند رشد مناسبی را در سبد سرمایه‌گذاری شما ایجاد کند.

 

پروتکل مینا از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط

پروتکل Mina با توکن بومی MINA یک رویکرد جدید برای بلاک چین است. این پروژه با طراحی فوق العاده سبک و اندازه ثابت آن متمایز می‌شود. این پروژه مقیاس پذیری بهتر و حداقل نیازهای ذخیره سازی را ارائه می‌دهد، که کارایی را بهبود می‌بخشد، دسترسی به هر کاربری را می‌دهد. همه اینها به لطف zk-SNARK امکان پذیر است. همه کسانی که MINA را خریداری می‌کنند، از مقیاس پذیری و راه حل‌های جدید فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌کنند. چنین سرمایه گذاری در سال 2024 پتانسیل بسیار بالایی برای رشد دارد.

 

دوج کوین کم ریسک‌ترین میم کوین برای سرمایه گذاری در 2024

این دارایی در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما توکن DOGE توسط بسیاری از فعالان بازار، به ویژه پس از نقش ایلان ماسک در تبلیغ این دارایی، جدی گرفته شد. او مقدار زیادی پول در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، به طور فعال در جامعه شرکت کرده است و دائماً این دارایی را در توییتر به یاد می‌آورد. علاوه بر این، تسلا در سال 2022 اعلام کرد که دوج را برای پرداخت کالاهای موجود در فروشگاه‌های خود می‌پذیرد. تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که این میم تنها به خاطر توییت‌های ایلان ماسک ارزش ندارد، در اینجا چند واقعیت مطرح است.

 

  • سرمایه گذاری زیاد پروژه که نشان دهنده اعتماد کاربران است.
  • جذب سرمایه‌گذاران خرد و در نتیجه افزایش ارزش سکه
  • توسعه پایدار توسط جامعه
  • استفاده به عنوان وسیله پرداخت. با استفاده از Doge می‌توانید اقامتگاه هتل، بلیط هواپیما، هزینه خدمات تلویزیونی و غیره را بخرید.

 

در نهایت از آنجایی دوج که یک میم کوین باقی خواهد ماند، بهتر است درصد کمی از پرتفی سرمایه‌گذاری خود را به آن اختصاص دهید. این رمز ارز می‌تواند همچنان با توییت‌های ایلان ماسک و حمایت سرمایه‌گذاران خرد رشد‌های خوبی را تجربه کند.

 

میم کوین PEPE معروف‌ترین میم کوین در 2024 برای سرمایه‌گذاری

پپه کوین (PEPE) یک میم کوین است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. از زمان عرضه عمومی در آپریل 2023، پپه ن به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. PEPE دارای حجم معاملات روزانه 32 میلیون دلار است که برای یک رمز ارز جدید عدد بسیار بالایی است.

 

برخلاف دوج کوین که ارزش بازار آن تقریباً در چهار سال از یک میلیارد دلار گذشته است، PEPE تنها در سه هفته پس از راه‌اندازی به این رقم رسید که نشانگر توجه زیاد جامعه ارز دیجیتال به آن است. این توکن توسط بیش از 100 هزار سرمایه گذار خریداری شده و همچنین در صرافی‌های بزرگ از جمله Bybit و Binance لیست شده است. سرمایه‌گذاری بسیار کم بر روی این رمز ارز می‌تواند به عنوان یکی از گرینه‌های بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 در نظر گرفته شده است.

 

رمز ارز HFT از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری با ریسک متوسط

رمز ارز HFT توکن پروژه هش فلو است که یکی از جدیدترین و بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز است که بسیاری از مشکلات صرافی‌های غیرمتمرکز مثل Front Running را حل می‌کند. توکنی که از آن به عنوان ابزار معاملاتی با فرکانس بالا یاد می‌شود. این پروژه بهترین الگوریتم‌ها و اجرای با سرعت بالا را ترکیب می‌کند تا یک استراتژی معاملاتی موثر با درآمد پایدار ارائه دهد.

 

هش فلو یک اکوسیستم پیشرفته از ابزارهای دیفای است که معامله گران را قادر می‌سازد تا تراکنش‌های مالی ایمن را با سود خوب انجام دهند. خرید HFT می‌تواند یک گزینه با ریسک متوسط به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 باشد.

 

هش فلو از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

 

توکن FXS و سرمایه گذاری روی استیبل کوین های غیرمتمرکز

توکن FXS مربوط به پروتکل فراکس است که یک سیستم پایدار نوآورانه در دنیای ارزهای دیجیتال است. رویکرد مورد استفاده، الگوریتم کسری است که دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده در آن به حفظ ثبات ارز دیجیتال FRAX کمک می‌کند و در عین حال یک اکوسیستم DeFi سازگار را تشکیل می‌دهد.

 

سرمایه گذاری در FXS به نوعی سرمایه گذار روی توسعه استیبل کوین‌های غیرمتمرکز است و ممکن است ریسک‌هایی نیز به همراه داشته باشد. به هرحال در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط می‌توان FXS را نیز قرار داد.

 

توکن RNDR برای طراحان و هنرمندان

توکن RNDR یک دارایی پیشرفته برای سال 2024 است که ماموریت آن تغییر ایجاد، بهره برداری و توزیع محتوا با استفاده از بلاک چین است. از طریق شبکه بلاک چین، این پروژه قادر به ارائه رندر مقرون به صرفه به طراحان و هنرمندان است. این پروژه در نوع خود منحصربه‌فرد بوده و در صورت بازاریابی مناسب می‌تواند توجه زیادی را به خود جلب کند.

 

توکن CHZ برای سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های ورزشی

چیلیز (CHZ) یک پلتفرم بلاک چین است که برای صنعت ورزش و سرگرمی طراحی شده است. هدف چیلیز این است که تیم‌های ورزشی، سازمان‌ها و مکان‌های تفریحی را قادر سازد تا با استفاده از توکن‌های فن با طرفداران خود تعامل داشته باشند. CHZ هم به عنوان یک توکن ERC20 در بلاک چین اتریوم و یک توکن BEP2 در زنجیره هوشمند بایننس کار می‌کند.

 

کاربران می‌توانند با استفاده از CHZ در پلتفرم Socios، توکن‌های فن را خریداری و مبادله کنند. قبل از افزودن CHZ به سبد ارز دیجیتال خود در سال 2024، خطرات را بررسی کنید. این پروژه جدیدی است که توسعه آن به زمان نیاز دارد. با این وجود، مفهوم بلاک چین در تعامل با بخش سرگرمی واقعی، ما را به انتشار این خبر سوق می‌دهد.

 

توکن NMR از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

NMR توکن بومی پروژه Numerai است. این پروژه یک پلتفرم غیرمتمرکز برای انجام تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها براساس داده است. این پروژه برای تشویق دانشمندان، تحلیلگران و سایر افرادی که با داده‌ها کار می‌کنند برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود طراحی شده است. خود توکن به انجام پیش‌بینی‌های دقیق کمک می‌کند و مدل‌های فردی را با برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی ایجاد می‌کند. مکانیک منحصربه‌فرد به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا در صورت دقیق بودن پیش‌بینی‌هایشان شرط‌بندی کنند و جوایزی دریافت کنند.

 

توکن GMX در حوزه پلتفرم‌های معاملات مشتقات ارز دیجیتال

پروژه GMX اصلی‌ترین پروژه معامله دارایی‌های مشتقات ارز دیجیتال است که بر روی شبکه آربیتروم ایجاد شده است. توکنومیک منحصر به فرد با رویکردی پویا به کمیسیون‌ها و پاداش‌ها منجر به علاقه بسیاری از سرمایه‌گذارن به پلتفرم و توکن این پروژه شده است. GMX نقدینگی مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد برای انجام معاملات در دارایی‌های دیجیتال وارد اکوسیستم عظیم شوید.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک بالا

در سرمایه‌گذاری با ریسک بالا کاربر باید بتواند از میان پروژه‌های جدید ارز دیجیتال آن‌هایی را که حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند در آینده رشد بالایی تجریه کنند را جدا کرده و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند. این کار برای بیشتر فعالان این بازار سخت و غیرممکن است. شناخت این نوع ارزها نیازمند کسب اطلاعات بسیاری از تیم پروژه، سرمایه‌گذاران و جنبه‌های فنی پروژه است. در کل پروژه‌هایی که ارزش بازار پایین‌تر از 10 میلیون دلار دارند را می‌توان در فهرست پروژه‌های پریریسک در نظر گرفت.

 

بنابراین، توصیه این است که سرمایه‌گذاران عادی به این حوزه ورود نکنند زیرا بیشتر اوقات سرمایه‌گذاری این نوع کاربرها در چنین پروژه‌هایی منجر به ضرر می‌شود. کاربران حرفه‌ای نیز می‌توانند با بررسی عمیق‌تر اکوسیستم‌ بلاک چین‌های پرطرفدار از میان آن‌ها رمز ارزهای پرریسک با احتمال رشد بالا را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند. نکته مهم این است که درصد بسیار پایینی از پرتفوی سرمایه‌گذاری کاربران باید در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شود.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 در یک سبد کم خطر کدامند؟

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک کم ارزهایی هستند که اولا در طول زمان توانسته‌اند جایگاهی برای خود کسب کنند و همچنان تقاضا برای آن‌ها با توجه به نوع فعالیت وجود داشته باشد. در این میان بیت کوین، اتریوم، لینک، آواکس، اتم و پالیگان از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 هستند که مورد توجهع بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار هستند.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 در یک سبد با ریسک متوسط کدامند؟

اگر به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024 با ریسک متوسط هستید باید به دنبال ارزهایی با ارزش بازار متوسط اما تکنولوژي و کاربرد خاص باشید. پروژه‌هایی مل فلو، مینا، هش فلو، NMR و GMX، پروژه‌های لایه دوم اتریوم مثل آربیتروم و آپتیمیزم و میم کوین‌هایی مانند پپه می‌توانند از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه کذاری در 2024 با ریسک متوسط باشند.

برچسب های مرتبط

ارز های دیجیتال

امتیاز دهید