آکادمی رابکس
ایردراپ tevaera

آموزش ایردراپ Tevaera ، فعالیت در بازی Tevaera در شبکه zksync

  • 2دقیقه
  • 07 تیر 1402
5
5

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه Tevaera
  • راهنمای شرکت در ایردراپ Tevaera
  • چرا باید در ایردراپ Tevaera شرکت کنیم؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Tevaera رایگان است؟
  • آیا دریافت ایردراپ Tevaera قطعی است؟

پروژه Tevaera یک اکوسیستم بازی بلاک چینی سازگار با EVM است که بر بستر پروژه ارز دیجیتال zkSync ایجاد شده است. Tevaera مجموعه‌ای از بازی‌های ماجراجویی است که از چندین ژانر سرگرم‌کننده تشکیل شده است.  در این مقاله به آموزش ایردراپ tevaera می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که چگونه با فعالیت در بازی Tevaera در شبکه zksync میتوانید شانس گرفتن ایردراپ tevaera را به همراه ایردراپ zksync به دست آورید.

 

معرفی پروژه Tevaera

پروژه Tevaera یک اکوسیستم تشکیل شده از چندین بازی بلاک چینی است که همه این بازی‌ها از چندین ژانر سرگرم کننده تشکیل شده‌اند. این اکوسیستم بازی ها را به وسیله Teva Games برای وب و موبایل ارائه می‌کند. زیرساخت بازی زنجیره‌ای Teva Games از 4 محصول کلیدی شامل Teva Core، Teva Chain، Teva Dex و Teva Market تشکیل شده است که قدرت پروژه Tevaera را تامین می‌کند.

 

پروژه Tevaera تأیید کرده است که توکن خود را با نماد «TEVA» در آینده ایجاد خواهد کرد. بنابراین، کاربران اولیه‌ای که از این پلتفرم استفاده کرده‌اند، ممکن است در هنگام راه اندازی این توکن واجد شرایط ایردراپ tevaera شوند. همچنین تایید شده است که فعالیت در بازی Tevaera در شبکه zksync باعث کسب امتیاز کارما (Karma) شده و بر اساس این امتیاز در آینده کاربران توکن دریافت می‌کنند.

 

نکته مهمی که در ارتباط با پروژه Tevaera وجود دارد این است که با فعالیت در این پروژه می‌توانید علاوه بر دریافت شانس ایردراپ Tevaera شانس دریافت ایردراپ پروژه ارز دیجیتال zksync را نیز به دست آورید. در ادامه به آموزش شرکت در ایرداپ Tevaera با فعالیت در بازی آن می‌پردازیم.

 

آموزش شرکت در ایردراپ Tevaera

 

راهنمای شرکت در ایردراپ Tevaera

برای شرکت در ایردراپ Tevaera نیاز است که شما شبکه zksync را در کیف پول متامسک خود اضافه کرده باشید و علاوه بر این مقداری اتریوم نیز به این شبکه اضافه کنید. برای آموزش نحوه انجام این کار شما می‌توانید مقاله ایردراپ zksync را از آکادمی رابکس مطالعه کنید و سپس بقیه مراحل را از این صفحه دنبال کنید.

 

مرحله اول: برای شروع به وب سایت پروژه Tevaera مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: برای ورود به بازی ابتدا روی گزینه (login) کلیک کنید.

 

مرحله سوم: در صفحه نمایش داده شده از قسمت WEB3 گزینه continue with Metamask را انتخاب و به کیف پول متامسک خود وصل شوید.

 

مرحله چهارم: شبکه خود را به (zksync) تغییر دهید. اگر از قبل این شبکه را به کیف پول متامسک خود اضافه نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به وبسایت Chainlist این کار را انجام دهید.

 

مرحله پنجم: در این مرحله شما به حداقل 0.00015 اتریوم احتیاج دارید. بنابراین، اگر از قبل در کیف پول خود اتریوم ندارید، نیاز است که پس از خرید اتریوم در شبکه اصلی، با استفاده از پل بلاک چین مقداری اتریوم را از شبکه‌های دیگر به zksync منتقل کنید. پروژه‌های Layerswap و Orbiter Finance در کنار بریج اصلی zksync گزینه‌های مناسب برای این کار هستند.

 

مرحله ششم: برای شروع فعالیت در پروژه Tevaera نیاز است که شما سه فعالیت مختلف را پیش از انتخاب و شروع بازی انجام دهید. در مرحله اول باید NFT مربوط به «شناسه شهروندی» (Citizen ID) خود را با انتخاب Mint Citizen ID و با تایید تراکنش در کیف پول مینت کنید. این شناسه برای فعالیت در بازی‌های پروژه لازم است.

 

مرحله هفتم: پس از مینت NFT شناسه شهروندی، شما باید «ان اف تی محافظ» (NFT Guardian) را نیز مینت کنید. این ان اف تی رایگان است و تنها هزینه تراکنش از شما گرفته می‌شود.

 

مرحله هشتم: در مرحله بعد باید توکن KARMA را به خزانه بازی اضافه کنید. اگر این توکن را ندراید می‌توانید با مراجعه به یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز ایجاد شده در zksync مثل syncswap بخشی از اتریوم خود را به این توکن تبدیل کنید. پس از انجام این کار می‌توانید به بخش بازی رفته و با فعالیت در آن توکن‌های کارما بیشتری به دست آورید.

 

مرحله نهم: در مرحله آخر می‌توانید در کمپین های «Zealy» و «galxe» مربوط به این پروژه شرکت کنید. این فعالیت‌ها شانس شما را برای دریافت ایردراپ Tevaera افزایش خواهند داد.

برای شرکت در ایردراپ Tevaera نیاز است که شما دوتا NFT در شبکه zksync مینت کنید و علاوه بر آن مقداری توکن Karma خریداری کرده و در خزانه بازی قفل کنید. علاوه بر هزینه مینت NFT اول، سایر فعالیت‌های مورد نیاز شامل پرداخت هزینه کارمزد تراکنش در شبکهzksync هستند. بنابراین، شرکت در ایردراپ Tevaera رایگان نیست.

برچسب های مرتبط

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *