آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
فروش اتریوم در تراست ولت

فروش اتریوم در تراست ولت | تبدیل مستقیم اتریوم به رمز ارزها

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 21 اسفند 1402
5
5

فهرست مطالب

  • فروش اتریوم در تراست ولت
  • جمع‌بندی

اتریوم یکی از اصلی‌ترین رمز ارزهای بازار است که بسیاری از سرمایه‌گذاران از تراست ولت برای نگهداری آن استفاده می‌کنند. فروش اتریوم در تراست ولت به کاربران این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌های پایین به فروش اتریوم و تبدیل آن به ارزهای فیات یا سایر رمز ارزها بپردازند. تراست ولت با اتصال به صرافی‌های متمرکز بین‌المللی امکان فروش اتریوم و دریافت مبلغ آن به صورت ارز فیات را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

با این حال کاربران ایرانی به دلیل عدم دسترسی به سیستم بانکی بین‌المللی امکان استفاده از امکان فروش اتریوم در تراست ولت با استفاده از صرافی‌های متمرکز را ندارند و این کیف پول نیز از فروش اتریوم و دریافت مبلغ آن به صورت تومانی پشتیبانی نمی‌کند. به هر حال تراست ولت از صرافی‌های غیرمتمرکز و پل‌های بلاک چینی نیز برای تبدیل ارزهای دیجیتال به خصوص اتریوم پشتیبانی می‌کند.

 

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز که در داخل کیف پول تراست ولت گنجانده شده است می‌توانند به فروش اتریوم در تراست ولت و تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال اقدام کنند. این مورد برای کاربران ایرانی نیز فعال است و ما در این مقاله به بررسی نحوه فروش اتریوم در تراست ولت و تبدیل مستقیم اتریوم به سایر رمز ارزها می‌پردازیم.

 

فروش اتریوم در تراست ولت

بازار ارز دیجیتال بازار پرنوسانی است که در آن کاربران ممکن است در زمان‌های مختلف اقدام به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال مختلف بپردازند. اتریوم نیز از سایر ارزهای دیجیتال جدا نیست و کاربران می‌توانند در زمان‌های مختلف به خرید یا فروش اتریوم بپردازند. فروش اتریوم در تراست ولت برای دریافت ارزهای فیات و سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و تتر امکان‌پذیر است.

 

برای فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت ارز فیات ابتدا کیف پول خود را باز کرده و بر روی رمز ارز اتریوم خود در کیف پول کلیک کنید. توجه داشته باشید که اتریوم علاوه بر خود شبکه اتریوم در شبکه‌های دیگری مثل آربیتروم و آپتیمیزم نیز پشتیبانی می‌شود و امکان فروش همه آن‌ها برای دریافت ارز فایت وجود دارد.

 

آموزش فرشو اتریوم در تراست ولت

 

در صفحه مربوط به رمز ارز اتریوم خود گزینه Sell را انتخاب کنید تا وارد صفحه فروش اتریوم در تراست ولت شوید. در این صفحه مقدار رمز ارزی که می‌خواهید بفروشید را انتخاب کنید. برای فروش هر رمز ارز در تراست ولت با استفاده از صرافی‌های متمرکز وصل شده حداقل‌هایی تعریف شده که باید مقدار انتخابی شما بیشتر از آن باشد. تراست ولت از صرافی‌های متمرکز مختلفی برای این کار استفاده می‌کند که در همین صفحه بهترین گزینه را با توجه به قیمت برای شما نشان می‌دهد.

 

پس از مشخص کردن مقدار اتریوم، بر روی صرافی نشان داده شده کلیک کنید. با این کار صفحه صرافی متمرکز مورد نظر نمایش داده می‌شود که می‌توانید در آن ارز فیات مد نظر خود را برای فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت آن انتخاب کنید. پس از انتخاب و کلیک بر روی دکمه معامله از شما خواسته می‌شود که وارد حساب کاربری خود در صرافی مورد نظر شوید یا در آن ثبت نام کنید که اگر این کار را نجام دهید می‌توانید به طور مستقیم فروش اتریوم از تراست ولت را نهایی کنید.

 

از جمله صرافی‌های متمرکز پشتیبانی شده در تراست ولت می‌توان به Moonpay و Ramp اشاره کرد. ایرانی‌ها امکان استفاده از این صرافی‌ها را ندارند و در صورت استفاده از آن‌ها نیز امکان فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت تومان وجود ندارد. بنابرانی در ادامه به بررسی نحوه فروش اتریوم در تراست ولت با استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز می‌پردازیم. استفاده از این اپلیکیشن‌ها برای ایرانی‌ها نیز کاربرد دارد اما نتیجه آن تبدیل اتریوم به یک رمز ارز دیگر مثل تتر است.

 

تبدیل اتریوم به تتر و دیگر رمز ارزها در تراست ولت

اگر به هر دلیل به دنبال فروش اتریوم هستید اما نمی‌خواهید خروجی آن به صورت تومانی به حساب بانکی شما واریز شود می‌توانید از بخش Swap موجود در تراست ولت برای تبدیل اتریوم به تتر و دیگر رمز ارزها استفاده کنید. این اتفاق باعث می‌ؤود که شما از نوسانات اتریوم در امان باشید یا ارزهای دیگری که احتمال می‌دهید رشد بیشتری نسبت به اتریوم خواهند داشت به پرتفوی خود اضافه کنید.

 

برای فروش اتریوم در تراست ولت و تبدیل آن به دیگر ارزهای دیجیتال کافی است از صفحه مربوط به اتریوم گزینه Swap را انتخاب کنید. با این کار یک پنجره جدید برای شما نمایش داده می‌شود که در آن امکان انتخاب شبکه و رمز ارز مبدا و شبکه و رمز ارز مقصد برای انجام معامله وجود دارد. از آنجایی که در این بخش به دنبال فروش اتریوم در تراست ولت هستیم ارز میدا را اتریوم و شبکه آن را شبکه‌ای که در آن اتریوم داریدم انتخاب می‌کنیم.

 

برای شبکه و رمز ارز مقصد می‌توان گزینه‌های مختلف را انتخاب کرد. اگر شبکه مقصد همان شبکه مبدا باشد در این صورت با یک تراکنش تبدیل ساده درون بلاک چینی طرف هستیم و تنها نیاز است که رمز ارز مقصد را در همان شبکه انتخاب کنیم. با انتخاب رمز ارزها و تعیین مقدار فروش اتریوم در تراست ولت اطلاعات مربوط به تراکنش مثل اپلیکیشن غیرمتمرکزی که از آن استفاده می‌شود و هزینه مورد نظر برای تراکنش نمایش داده می‌شود. در صورت مناسب بودن اطلاعات روی گزینه Continue کلیک کنید تا پنجره جدید نمایش داده شود.

 

فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت تتر

 

در پنجره اطلاعات کامل مربوط به تراکنش برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت اطلاعات تراکنش را بررسی کرده و بر روی گزینه تایید تراکنش کلیک کنید تا فروش اتریوم در تراست ولت و تبدیل آن به رمز ارز جدید نهایی شود. توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش شما نیاز به کوین شبکه مورد نظر دارید که در مورد اتریوم خود این رمز ارز برای این کار استفاده می‌شود و حتما باید مقداری از آن را برای پرداخت هزینه تراکنش در کیف پول خود نگهداری کنید.

 

تبدیل اتریوم به یک رمز ارز دیگر در شبکه متفاوت

گاهی ممکن است شما علاوه بر تبدیل اتریوم به یک رمز ارز دیگر بخواهید که رمز ارز مورد نظر را در یک شبکه متفاوت از شبکه مبدا اتریوم نگهداری کنید. در چنین حالتی شما به یک تراکنش تبدیل میان بلاک چینی نیاز دارید. در تراکنش میان بلاک چینی شما یک رمز ارز را از بلاک چین مبدا به یک رمز ارز دیگر در بلاک چین مقصد تبدیل می‌کنید که بلاک چین مبدا و مقصد با یکدیگر متفاوت هستند.

 

تراست ولت با استفاده از پل‌های میان بلاک چینی مختلف امکان فروش اتریوم در تراست ولت در شبکه مبدا و تبدیل آن به یک رمز ارز در شبکه‌ای غیر از مبدا را فراهم می‌کند. باید توجه داشته باشید که این قابلیت برای هر رمز ارز و هر شبکه‌ای امکان‌پذیر نیست اما برای رمز ارزها و شبکه‌های معروف به راحتی انجام می‌شود. فرض کنید می‌خواهید اتریوم خود را در شبکه اربیتروم به تتر در شبکه بایننس تبدیل کنید.

 

تبدیل اتریوم به تتر در تراست ولت

 

ابتدا کیف پول تراست ولت خود را باز کرده و به صفحه رمز ارز اتریوم در شبکه آربیتروم مراجعه کنید و بر روی گزینه Swap کلیک کنید. در صفحه نمایش داده شده مبدا شبکه اربیتروم و رمز ارز اتریوم و شبکه مقصد بایننس و رمز ارز USDT را انتخاب کنید. پس از مشخص کردن مقدار اتریوم روی گزینه Continue کلیک کنید تا اطلاعات کامل تراکنش مورد نظر از جمله هزینه‌های تبدیل و فراهم‌کننده را بررسی کنید.

 

هزینه تراکنش میان بلاک چینی معمولا بالاتر از هزینه Swap در یک شبکه است با این حال این هزینه‌ها ثابت نیستند و بسته به شبکه‌های انتخابی، شلوغی شبکه و تامین کننده سرویس می‌تواند متفاوت باشد. در صورت مناسب بودن شرایط تراکنش را تایید کنید تا پس از چند دقیقه رمز ارز مورد نظر را در شبکه مقصد دریافت کنید.

 

تراکنش میان بلاک چینی در تراست ولت

 

فروش اتریوم در تراست ولت برای کاربران ایرانی ممکن است؟

کاربران ایرانی امکان فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت تومان را ندارند. این به این دلیل است که سیستم بانکی ایران به سیستم‌های بین‌المللی وصل نیست و صرافی‌های پشتیبانی شده در تراست ولت کاربران ایرانی را احراز نمی‌کنند. به هر حال کاربران ایرانی می‌توانند فروش اتریوم در تراست ولت و تبدیل آن به ارزهای دیگر به خصوص تتر را با استفاده از گزینه Swap این کیف پول دنبال کنند.

 

هزینه فروش اتریوم در تراست ولت چقدر است؟

اتریوم در شبکه‌های مختلفی در تراست ولت قابل نگهداری است و فروش یا تبدیل اتریوم در تراست ولت نیز با استفاده از اپلیکیشن‌های متمرکز و غیرمتمرکز مختلف قابل انجام است. هر دو این عوامل در کنار شلوغی شبکه‌ها باعث می‌شود که هزینه فروش اتریوم در تراست ولت متغیر باشد و از چند سنت تا چند دلار تغییر کند.

 

جمع‌بندی

فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال مختلف با استفاده از واسطه‌های متمرکز و غیرمتمرکز امکان‌پذیر است. با وجود اینکه فروش اتریوم در تراست ولت و دریافت تومان امکان‌پذیر نیست اما کاربران ایرانی می‌توانند با فروش اتریوم در تراست ولت رمز ارزهای دیگری مثل تتر و بیت کوین را در شبکه‌های مختلف دریافت کنند.

 

هزینه فروش اتریوم در تراست ولت بستگی به شبکه‌های بلاک چینی انتخاب شده، شلوغی شبکه‌ها و همچنین هزینه‌هایی که تایمن کننده های خدمات دریافت می‌کند بستگی دارد. در هر حال اگر به دنبال دریافت مبلغ تومانی اتریوم خود در کیف پول هستید نیاز است که از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی استفاده کنید که با توجه به امکانات مختلف صرافی رابکس به عنوان یک گزینه امن و کارا معرفی می‌شود.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *