آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
قیمت تتر امروز به تومان

قیمت تتر امروز به تومان | بررسی قیمت روز تتر در صرافی ایرانی

  • مبتدی
  • 1دقیقه
  • 13 اسفند 1402

فهرست مطالب

  • قیمت تتر امروز به تومان
  • عوامل موثر بر قیمت تتر امروز به تومان
  • جمع‌بندی

تتر یک رمز ارز با ارزش ثابت دلار آمریکا است که علاوه بر کاربران بازار ارزهای دیجیتال فعالان بازارهای دلار و فارکس را نیز به خود جلب کرده است. بسیاری از معامله‌گران این بازارها به دنبال قیمت تتر امروز به تومان در صرافی‌های ایرانی هستند تا با بررسی آن‌ها تصمیمات مهم خود را در خصوص خرید یا فروش این رمز ارز اتخاذ کنند.

 

قیمت تتر امروز به تومان در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی تعیین می‌شود و به طور مستقیم با قیمت دلار به تومان، قیمت تتر به دلار و عرضه و تقاضای شگل گرفته برای تتر در بازارهای داخلی دارد. برای مشاهده قیمت تتر امروز می‌توان از صرافی‌های مختلف ایرانی استفاده کرد. در این مقاله عوامل موثر در قیمت تتر امروز به تومان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

قیمت تتر امروز به تومان

قیمت تتر امروز به تومان در ایران از معامله کاربران در صرافی‌های ایرانی مشخص می‌شود اما به طور غیرمستقیم به قیمت روز دلار به تومان و قیمت دلاری تتر بستگی دارد. معمولا به دلیل هزینه‌های تبدیل دلار به تتر در ایران قیمت تتر بالاتر از قیمت دلار است اما ممکن است بر اثر تغییر در عرضه و تقاض قیمت تتر امروز به تومان حتی پایینتر از قیمت دلار نیز باشد.

 

نکته مهم دیگر که در ارتباط با قیمت تتر امروز به تومان مهم است توجه به قیمت خرید و قیمت فروش است. در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی قیمت خرید و قیمت فروش تتر برای کاربران یکی نیست و معمولا قیمت خرید برای کاربران اندکی بیشتر از قیمت فروش کاربران به صرافی است. این اختلاف مخصوصات در پلتفرم‌های تبدیل سریع که قیمت تتر امروز به تومان در آن‌ها توسط صرافی تعیین می‌شود بیشتر است.

 

قیمت تتر امروز به تومان در ایران

 

در پنل‌های معامله حرفه‌ای ارز دیجیتال معامله تتر بین کاربران انجام می‌شود و صرافی ارز دیجیتال نقشی در قیمت‌گذاری تتر ندارد. در این نوع پلتفرم‌ها کاربران با قیمت و مقدار مشخص درخواست خرید یا فروش خود را به پلتفرم ارائه می‌کنند و در صورتی که بخش یا تمام یک درخواست خرید با بخش یا تمام یک درخواست فروش انطباق داشت معامله انجام می‌شود.

 

قیمت تتر امروز به تومان در پلتفرم معامله حرفه‌ای معمولا بهتر از پلتفرم‌ها سریع است اما برای خرید یا فروش تتر در حجم‌های بالا پنل معامله سریع مناسب‌تر است زیرا با استفاده از این نوع پلتفرم‌ها می‌توان با یک قیمت مشخص مقدار زیادی تتر را بدون نوسان قیمت خرید یا فروخت اما در معامله حرفه‌ای ممکن است این موضوع منجر به میانگین قیمت بسیار بالاتر از نرم بازار شود.

 

بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان

برای مشاهده قیمت تتر امروز به تومان می‌توان از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی مختلف استفاده کرد. اگر از یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش تتر یا ارز دیجیتال استفاده می‌کنید و به دنبال پیدا کردن بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان نیستید بهترین سایت برای مشاهده قیمت تتر برای شما سایت همان صرافی است زیرا قیمت در آن صرافی با معاملات شما همخوانی دارد و سود و زیان شما را بهتر نشان می‌دهد.

 

برای پیدا کردن بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان نیازمند بررسی متغیرهای مختلفی است که ممکن است به نیازهای شما و هزینه‌های مرتبط با خرید و فروش تتر مرتبط باشد. در صورتی که به دنبال پیدا کردن بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان و خرید و فروش تتر هستید می‌توانید معیارهای زیر را در نظر بگیرید.

 

  • قیمت تتر امروز به تومان در پلتفرم‌های تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای با یکدیگر متفاوت است و کارکرد آن‌ها نیز با یکدیگر فرق دارد. بنابراین مشاهده قیمت تتر امروز به تومان و خرید و فروش در صرافی که از هر دو نوع پلتفرم پشتیبانی می‌کند می‌تواند هم برای خرید در حجم بالا و هم با قیمت مناسب به شما کمک کند.

 

  • علاوه بر قیمت تتر امروز به تومان باید به کارمزدی که صرافی از کاربران دریافت می‌کند نیز دقت داشته باشید. ممکن است در برخی از صرافی‌ها قیمت تتر امروز به تومان را بسیار مناسب ارائه کنند اما کارمزد دریافتی از کاربران به حدی بالا باشد که خروجی نهایی معامله بدتر از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال باشد.

 

  • مورد دیگر در انتخاب بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان و خرید و فروش تتر توجه به تفاوت قیمت خرید و فروش تتر در پلتفرم است. ممکن است یک صرافی برای خرید قیمت مناسبی ارائه کند اما برای فروش تتر قیمت مناسبی نداشته باشد که منجر به ضرر شما شود.

 

  • در نهایت توجه به شبکه‌های انتقال تتر در صرافی‌ها نیز برای انتخاب بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان و استفاده از آن برای خرید و فروش اهمیت زیادی دارد. پشتیبانی از بلاک چین‌های مختلف هم هزینه‌های انتقال را برای شما کاهش می‌دهد و هم در مواقع لزوم امکان استفاده از شبکه‌هیا بلاک چینی را برای شما فراهم می‌کند.

 

مقایسه قیمت تتر امروز به تومان در صرافی های مختلف

 

صرافی ارز دیجیتال رابکس از هر دو نوع پلتفرم معامله سریع و معامله حرفه‌ای برای خرید و فروش تتر استفاده می‌کند. در پنل تبدیل سریع خرید تتر با بهترین قیمت تتر امروز به تومان با توجه به قیمت‌های جهانی، بدون محدودیت در حجم معامله و در سریعترین زمان ممکن ممکن امکان‌پذیر می‌شود. در معامله حرفه‌ای شما می‌توانید با قیمت تتر امروز دلخواه خود به معامله USDT بپردازید که معمولا قیمت در این پنل‌ها بسیار مناسب و رقابتی است.

 

کارمزد پایه معامله ارزهای دیجیتال در رابکس 0.3 درصد است که با افزایش سطح کاربری این عدد قابلیت کاهش تا 0.12 درصد را نیز دارد که در مقایسه با صرافی‌های دیگر بسیار رقابتی است. رابکس از انتقال تتر در 10 شبکه بلاک چینی پشتیبانی می‌کند و امکان معامله بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

صفحه قیمت تتر امروز به تومان صرافی رابکس علاوه بر ارائه قیمت و اطلاعات قیمتی در ارتباط با رمز ارز تتر نمودار تحلیل تکنیکال آن را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای تحلیل قیمت بسیار کاربردی است. مججموع این ویژگی‌ها در کنار هم رابکس را به بهترین سایت مشاهده قیمت تتر امروز به تومان در ایران تبدیل می‌کند.

 

عوامل موثر بر قیمت تتر امروز به تومان

تتر یک استیبل کوین بر پایه دلار آمریکا است. این به این معنی است که انتظار می‌رود ارزش تتر همواره در بازار‌های جهانی برابر با یک دلار آمریکا باشد. شرکت تتر به ازای هر یک واحد توکن مینت شده خود پشتوانه یک دلاری را به صورت دلار یا سایر دارایی‌های در موسسات مالی آمریکا نگهداری می‌کند و این ذخایر به صورت دائمی مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

وجود این پشتوانه انتظار یک دلار بودن دائمی قیمت تتر را برای کاربران ایجاد می‌کند اما آنچه نمودار قیمت تتر امروز به دلار در صرافی‌های معتبری مثل Binance نشان می‌دهد این است که قیمت تتر به دلار همواره یک دلار نبوده و حول آن نوسان می‌کند. این نوسان قیمت تتر حول یک دلار به دلیل تغییر در عرضه و تقاضای ایجاد شده برای این رمز ارز در برهه‌های مختلف است.

 

گاهی اوقات شاهد نوسان شدیدتر قیمت تتر به دلار نیز در نمودار بوده‌ایم که این نوسان بیشتر به دلیل مشکلات به وجود آمده برای شرکت تتر بوده است و ترس حاکم بر بازار منجر به این نوسانات غیرعادی در قیمت تتر امروز شده است. این نوسانات قیمت تتر به دلار در نوسانات قیمت تتر امروز به تومان نیز تاثیرگزار بوده است اما تنها عامل موثر بر قیمت تتر امروز به تومان نیست.

 

عامل مهم دیگر تاثیرگذار بر قیمت تتر امروز به تومان، قیمت دلار به تومان در بازار آزاد است. نوسانات قیمت دلار به تومان در بازار ارز به صورت لحظه ای بر روی قیمت تتر تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش یا کاهش آن می‌شود. به همین دلیل است که برای بسیاری از کاربران تتر یک جایگزین دیجیتال برای تتر به حساب می‌آید.

 

قیمت روز تتر

 

در نهایت آخرین عامل تاثیرگذار بر قیمت تتر امروز به تومان، عرضه و تقاضای شکل گرفته برای این رمز ارز در بازار داخلی است. هرچه تقاضا برای خرید تتر در بازار ایران افزایش پیدا کند، قیمت تتر امروز به تومان افزایش پیدا می‌کند و تفاوت تتر با دلار بیشتر از حالت عادی می‌شود. در مقابل هر زمان که عرضه تتر افزایش می‌یابد، قیمت تتر امروز به تومان کاهش پیدا کرده و در مواقع نادر به زیر قیمت دلار به تومان نیز نفوذ می‌کند.

 

توجه به این نکته مهم است که تغییر عرضه و تقاضا برای تتر در ایران دلایل متعددی دارد که یکی از اصی‌ترین این دلایل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال است. با رشد بازار ارز دیجیتال تقاضا برای تتر در بازار ایران نیز افزایش پیدا می‌کند که این مساله عامل افزایش قیمت تتر در بازار است. عامل دیگر تاثیرگذار بر تقاضای تتر نوسانات قیمت دلار است که منجر به خرید یا فروش تتر توسط فعالان بازار ارز می‌شود.

 

جمع‌بندی

قیمت تتر امروز به تومان در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی تعیین می‌شود و براساس عرضه و تقاضای کاربران در پلتفرم‌های معامله حرفه‌ای تعیین می‌شود. از آنجایی که قیمت تتر به دلار تقریبا برابر یک دلار است برای محاسبه قیمت تتر امروز به تومان از قیمت دلار به تومان و هزینه‌های تبدیل دلار به تتر استفاده می‌شود.  معمولا قیمت تتر امروز به تومان اندکی بالاتر از قیمت دلار است اما ممکن است براساس عرضه و تقاضای شکل گرفته در بازار این قیمت حتی به زیر قیمت دلار در بازار نیز کاهش پیدا کند.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *