آکادمی رابکس
آموزش خرید ارز دیجیتال
نمودار تتر در تریدینگ ویو

نمودار تتر در تریدینگ ویو | دسترسی به نمودار تتر در Tradingview

  • مبتدی
  • کمتر از یک دقیقه
  • 07 مرداد 1403

فهرست مطالب

  • نمودار تتر در تریدینگ ویو
  • نمودار دامیننس و مارکت کپ تتر در تریدینگ ویو
  • جمع‌بندی

بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی به دنبال دسترسی به نمودار تتر در تریدینگ ویو برای بررسی شرایط قیمتی آن هستند. تتر معروف‌ترین و پرطرفدارترین استیبل کوین در ایران است و بسیاری از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا دلار از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله نحوه دسترسی به نمودار تتر در تریدینگ ویو را بررسی کرده و پاسخ مناسبی برای نمودار تتر به تومان و دلار | نمودار قیمت تتر را از کجا ببینم؟ معرفی می‌کنیم.

 

نمودار تتر در تریدینگ ویو

وبسایت Tradingview اصلی‌ترین سایت ارائه دهنده اطلاعات نموداری ارزهای دیجیتال برای بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی است. این سایت در کنار داده‌های بازار کریپتو، نمودار و اطلاعات مربوط به سایر بازارهای بین‌المللی مثل بازار فارکس و بازار سهام آمریکا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران در کنار دسترسی به این نمودارها، ابزارهای لازم برای تحلیل آن‌ها را نیز به دست می‌آورند.

 

برای دسترسی به نمودار تتر در تریدینگ ویو ابتدا به وبسایت Tradingview مراجعه کرده و در قسمت نمودارها عبارت USDTUSD را جستجو کنید و نمودار مربوط به صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا نمودار تتر در تریدینگ ویو برای شما نمایش داده شود. در این نمودار قیمت تتر به دلار نمایش داده می‌شود.

 

مشاهده نمودار تتر در تریدینگ ویو

 

باتوجه به پشتوانه یک دلاری هر تتر که توسط شرکت تتر در سیستم بانکی آمریکا وثیقه‌گذاری شده است، انتظار می‌رود نمودار تتر در تریدینگ ویو همواره یک خط افقی در قیمت یک دلار باشد، اما به دلیل نوسانات عرضه و تقاضا و همچنین اخبار و حواشی این قیمت حول یک دلار در نوسان است و ممکن است اندکی پایینتر یا بالاتر از یک دلار باشد.

 

اگرچه این نوسانات قیمت بسیار پایین است اما بررسی نمودار تتر در تریدینگ ویو برای کاربرانی که مقادیر بالایی از این استیبل کوین را مورد معامله قرار می‌دهند می‌تواند بسیاری ضروری باشد زیرا در مقادیر بالا همین اختلاف اندک در قیمت واحد، می‌تواند مقدار قابل توجهی باشد. قیمت تومانی تتر در صرافی‌های داخلی نیز از این متغیر تاثیر می‌گیرد و به همین دلیل توجه به نمودار تتر در تریدینگ ویو برای کاربران ایرانی نیز مهم است.

 

نمودار تتر در تریدینگ ویو به تومان

از آنجایی که معامله تتر با تومان تنها در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی انجام می‌شود، دسترسی به قیمت تتر و نمودار آن تنها در این صرافی‌ها امکان‌پذیر است. متاسفانه، سایت تریدینگ ویو از نمایش نمودارهای مربوط به صرافی‌های ایرانی پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل امکان مشاهده نمودار تتر در تریدینگ ویو به تومان وجود ندارد.

 

برای بررسی نمودار تتر به تومان بهترین کار مراجعه به صفحه قیمت تتر در صرافی ارز دیجیتال رابکس است. در این صفحه شما می‌توانید قیمت لحظه ای خرید یا فروش تتر به تومان را مشاهده کرده و باتوجه به آن اقدام به معامله رمزارزهای خود کنید. نمودار تتر به تومان علاوه بر اینکه از قیمت تتر به دلار تاثیر می‌گیرد از قیمت دلار به تومان و همچنین عرضه و تقاضای ایجاد شده برای تتر در داخل ایران تاثیر می‌گیرد.

 

نمودار دامیننس و مارکت کپ تتر در تریدینگ ویو

علاوه بر نمودار قیمت تتر که در تریدینگ ویو در دسترس است و اطلاعات زیادی به کاربران ارائه نمی‌کند، امکان دسترسی به نمودار دامیننس و مارکت کپ تتر نیز در تریدینگ ویو وجود دارد. برای دسترسی به نمودار دامیننس در تریدینگ ویو کافی است عبارت USDT.D را در بخش نمودارها جستجو کرده و میزان تسلط این رمز ارز در بازار را مشاهده کنید.

 

نمودار ارزش بازار تتر در تریدینگ ویو

 

برای دسترس به نمودار مارکت کپ یا ارزش بازار در تریدینگ ویو کافی است عبارت USDT را در این سایت جستجو کنید تا ارزش بازار کل این رمز ارز را مشاهده کنید. ارزش بازار از ضرب تعداد توکن‌ها در قیمت واحد به دست می‌آيد. از آنجایی که قیمت تتر همواره در حدود یک دلار است، تغییرات در نمودار ارزش بازار تتر در تریدینگ ویو ناشی از تغییر تعداد توکن‌های ایجاد شده و خارج شده از عرضه است.

 

بنابراین، افزایش ارزش بازار تتر می‌تواند نشانه‌ای بر ورود سرمایه به بازار ارز دیجیتال و احتمالی از روند صعودی آن باشد و کاهش آن نیز نشانه‌ای از خروج سرمایه از بازار است. در صورت افزایش ارزش بازار تتر و کاهشی بودن دامیننس تتر می‌توان نتیجه گرفت که پول ورودی به بازار وارد سایر ارزهای دیجیتال می‌شود و روند صعودی است.

 

جمع‌بندی

نمودار تتر در تریدینگ ویو نشان‌دهنده قیمت دلاری این رمز ارز است که معمولا عدد یک است و مقدار بسیار کمی حول این مقدار نوسان می‌کند. دسترسی به نمودار تتر در تریدینگ ویو به تومان امکان‌پذیر نیست و برای مشاهده آن می‌توانید به صفحه قیمت تتر در صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید. این قیمت نیز وابسته به قیمت تتر به دلار، قیمت دلار به تومان و نوسانات در عرضه و تقاضا برای تتر در ایران است.

برچسب های مرتبط

آموزش خرید ارز دیجیتال

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *