آکادمی رابکس
فروش شیبا در تراست ولت

فروش شیبا در تراست ولت | چگونه در تراست والت شیبا بفروشیم؟

  • 1دقیقه
  • 24 تیر 1403
5
5

فهرست مطالب

  • فروش شیبا در تراست ولت
  • جمع‌بندی

تراست ولت یکی از اصلی‌ترین کیف پول‌های آنلاین برای نگهداری ارزهای دیجیتال به خصوص شیبا اینو است. علاوه بر نگهداری و انتقال رمز ارزها، امکان فروش شیبا در تراست ولت با استفاده از پلتفرم‌های واسطه متمرکز و غیرمتمرکز فراهم است که هر کدام از آن‌ها به روش خاص خود امکان فروش شیبا در تراست ولت را برای کاربران این کیف پول فراهم می‌کنند. در ادامه به بررسی نحوه فروش شیبا در تراست ولت پرداخته و به سوال چگونه در تراست والت شیبا بفروشیم پاسخ می‌دهیم.

 

فروش شیبا در تراست ولت

رمز ارز شیبا اینو دومین میم کوین ارزشمند بازار بعد از دوج کوین است که در ایران نیز طرفداران بسیاری زیادی دارد. در طی سال‌های گذشته افزایش شدید قیمتی این رمز ارز توجه زیادی را به خود جلب کرده و توسعه ایجاد شده در اکوسیستم آن بسیاری از سرمایه‌گذاران را به آینده این رمز ارز امیدوار کرده است.

 

این رمز ارز به صورت بومی در شبکه اتریوم ایجاد شده است اما توکن آن به صورت غیربومی در زنجیره هوشمند بایننس نیز وجود دارد. بسیاری از سرمایه‌گذاران شیبا اینو این رمز ارز را در کیف پول شخصی به خصوص تراست ولت نگهداری می‌کنند و به منظور سرعت بخشیدن به معاملات خود به دنبال خرید و فروش شیبا در تراست ولت هستند.

 

در حال حاضر تراست ولت با استفاده از صرافی‌های متمرکز واسطه امکان فروش شیبا و دریافت مبلغ آن به صورت دلاری را برای کاربران خود فراهم کرده است. علاوه بر این، با استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز واسطه موجود در این صرافی امکان فروش شیبا در تراست ولت و تبدیل آن به سایر رمز ارزها وجود دارد. در ادامه به بررسی نحوه فروش شیبا در تراست ولت با استفاده از این روش‌ها پرداخته و مزایا و معایب آن‌ها را برای کاربران ایرانی معرفی می‌کنیم.

 

آموزش فروش شیبا در تراست ولت به صرافی متمرکز

یکی از روش‌های فروش شیبا در تراست ولت استفاده از واسطه‌های متمرکزی است که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را با استفاده از کارت‌های بانکی و اعتباری بین‌المللی در اختیار کاربران قرار داده است. برای استفاده از این گزینه، به کیف پول تراست ولت خود مراجعه کرده و گزینه Sell را انتخاب کنید. پس از انتخاب این مورد باید رمز ارز شیبا را جستجو کنید.

 

در حال حاضر پلتفرم‌های واسطه موجود در تراست ولت تنها امکان فروش شیبا در تراست ولت را برای شبکه اتریوم دارند و شیبا موجود در شبکه بایننس از این طریق قابل فروش نیست. پس از انتخاب رمز ارز، مقدار آن را انتخاب کرده و گزینه Sell را انتخاب کرده و مراحل تایید تراکنش  را دنبال کنید تا در نهایت فروش شیبا در تراست ولت به دلار، یورو یا پوند انجام و مبلغ آن به حساب شما واریز شود.

 

فروش شیبا در تراست ولت با صرافی متمرکز

 

فروش شیبا در تراست ولت با استفاده از این روش برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست زیرا پلتفرم‌های واسطه مورد استفاده امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی را فراهم نمی‌کنند. علاوه بر این دسترسی به حساب‌های بانکی و اعتباری بین‌المللی نیز برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

 

آموزش فروش شیبا در تراست ولت به صرافی غیرمتمرکز

دومین روش فروش شیبا در تراست ولت استفاده از پلتفرم‌های واسطه غیرمتمرکز است که امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را می‌دهند. در این روش امکان فروش شیبا در تراست ولت و تبدیل آن به دلار فیات ندارد اما می‌توان رمز ارزها را به استیبل کوین‌های معادل دلار مثل تتر و USDC تبدیل کرد. این روش به دلیل استفاده از واسطه‌های غیرمتمرکز برای کاربران ایرانی نیز قابل استفاده است.

 

برای استفاده از این روش به قسمت Swap در کیف پول تراست ولت مراجعه کرده و رمز ارز شیبا را در شبکه مورد نظر انتخاب کنید. با انتخاب رمز ارز صفحه اطلاعات شیبا برای شما نمایش داده می‌شود که باید روی گزینه Swap موجود در آن کلیک کنید. با این کار پنجره مربوط به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر با استفاده از واسطه‌های غیرمتمرکز برای شما نمایش داده می‌شود.

 

تراست ولت هم از تبدیل ارزهای دیجیتال در یک شبکه و هم از تبدیل میان زنجیره‌ای برای تبدیل یک ارز دیجیتال در شبکه مبدا به یک ارز دیجیتال دیگر در شبکه مقصد پشتیبانی می‌کند. البته این روش معامله برای همه ارزها و همه شبکه‌ها فراهم نیست و باید با انتخاب شبکه‌ها و ارزهای مبدا و مقصد در این پنجره، امکان‌پذیری آن‌ها را بررسی کنید.

 

برای رمز ارز شیبا در هر دو شبکه اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس امکان فروش و دریافت سایر رمز ارزها وجود دارد و تبدیل میان زنجیره‌ای نیز برای برخی از رمز ارزها و شبکه‌های مقصد قابل انجام است. در تصویر زیر فروش شیبا در تراست ولت برای شیبا موجود در شبکه اتریوم و تبدیل آن به تتر موجود در همان شبکه را مشاهده می‌کنید.

 

فروش شیبا در تراست ولت با صرافی غیرمتمرکز

 

همانطور که از تصویر مشخص است، شبکه مبدا و مقصد هر دو اتریوم، رمز ارز مبدا شیبا و رمز ارز مقصد تتر انتخاب شده است. با مشخص کردن مقدار شیبا در قسمت مبدا، میزان تتر دریافتی در بخش مقصد براساس قیمت لحظه‌ای مشخص می‌شود. در قسمت پایین تصویر نیز پلتفرم واسطه مورد نظر و اسلیپج ترامنش مشخص می‌شود.

 

درصورتی که اطلاعات قابل قبول است و مقدار مورد نظر شیبا و کوین شبکه مورد نظر (در این مورد اتریوم) را برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه دارید، می‌توانید تراکنش را با دنبال کردن مراحل تایید کنید تا پس از نهایی شدن تراکنش مقدار تتر مورد نظر را با پرداخت مقدار شیبا دریافت کنید.

 

فروش شیبا در تراست والت و دریافت تومان

از آنجایی که سیستم بانکی کشور به سیستم بانکی دنیا متصل نیست امکان فروش شیبا در تراست والت و دریافت تومان در ازای آن وجود ندارد. این امکان حتی در صرافی‌های متمرکز بین‌المللی که برای احراز هویت مشکل ندارند نیز برای کاربران ایرانی ممکن نیست. در روش‌های غیرمتمرکز نیز تنها امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر وجود دارد و امکان دریافت ارز فیات وجود ندارد.

 

بنابراین، امکان فروش شیبا در تراست ولت و دریافت مبلغ تومانی آن ممکن نیست و اگر شما به دنبال فروش شیبا و دریافت مبلغ آن به تومان در حساب بانکی خود هستید تنها روش استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. برای انجام این کار می‌توانید ابتدا با فروش شیبا در تراست ولت آن را به تتر تبدیل کرده و تتر را به صرافی ایرانی انتقال دهید یا اینکه به طور مستقیم شیبا را به صرافی انتقال دهید.

 

صرافی ارز دیجیتال رابکس یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که از واریز و برداشت شیبا اینو در هر دو شبکه اتریوم زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند و امکان معامله آن را با استفاده از هر دو پلتفرم تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای برای کاربران فراهم می‌کند. در رابکس می‌توانید شیبا را با بهترین قیمت بازار به فروش رسانده و مبلغ تومانی آن را در کمترین زمان ممکن در حساب بانکی خود دریافت کنید.

 

برای انجام این کار ابتدا با مراجعه به کیف پول خود در رابکس، از قسمت واریز رمز ارز شیبا و شبکه اتریوم یا بایننس (بسته به اینکه شیبا را در چه شبکه‌ای در کیف پول شخصی خود دارید) را انتخاب کرده و با تعیین میزان ارز واریزی، آدرس خود را در کیف پول رابکس دریافت کنید. این آدرس را کپی کرده و به کیف پول شخصی مراجعه کنید.

 

انتقال شیبا از تراست ولت به صرافی

 

در کیف پول شخصی شیبا را انتخاب و وارد بخش Send شوید. در این بخش آدرس دریافت کننده را با آدرس کپی شده در کیف پول رابکس پر کرده و میزان توکن انتقالی را مشخص کنید و تراکنش را نهایی کنید. توجه داشته باشید که شبکه مبدا و مقصد حتما باید یکی باشد و مقداری کوین شبکه برای تایید تراکنش در کیف پول داشته باشید.

 

پس از نهایی شدن تراکنش در تراست ولت، روی آن کلیک کنید و هش تراکنش را کپی کنید. با مراجعه به صفحه واریز رابکس، هش تراکنش (+) را در قسمت مورد نظر وارد کرده و تراکنش را تایید کنید. پس از تایید تیم پشتیبانی، کیف پول شما با شیبا شارژ خواهد شد و شما می‌توانید آن را به فروش برسانید.

 

برای فروش سریع با قیمت بازار، پنل تبدیل سریع را انتخاب و از گزینه فروش برای فروش شیبا و دریافت تومان استفاده کنید. اگر به دنبال فروش همتتا به همتا شیبا و با قیمت مشخص هستید، گزینه معامله حرفه‌ای را انتخاب و تراکنش فروش شیبا را با قیمت مشخص به پنل اضافه کنید تا در صورت وجود خریدار معامله نهایی شود. پس از فروش می‌توایند به بخش برداشت کیف پول رابکس مراجعه و تومان را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

 

جایگزین فروش شیبا در تراست ولت

 

جمع‌بندی

فروش شیبا در تراست ولت با استفاده از واسطه‌های متمرکز و غیرمتمرکز امکان‌پذیر است. کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها و عدم اتصال به سیستم بانکی جهانی امکان فروش شیبا در تراست ولت با استفاده از واسطه‌های متمرکز را ندارند و در فروش شیبا در تراست ولت با استفاده از واسطه‌های غیرمتمرکز نیز تنها امکان دریافت ارز دیجیتال در ازای فروش وجود دارد. به همین دلیل فروش شیبا در تراست ولت برای دریافت تومان تنها از طریق صرافی‌های معتبری مانند رابکس امکان‌‌پذیر است. در این مقاله هر سه این روش‌ها برای فروش شیبا مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب های مرتبط

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *