اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ارز دیجیتال ایلان ماسک | واقعیت ارز هوش مصنوعی ایلان ماسک TruthGPT

نویسنده : عارفه مدنی

3243

زمان مطالعه :

1
ارزهای دیجیتال

29فروردین1402|06:16

ارز هوش مصنوعی ایلان ماسک
 ارز هوش مصنوعی ایلان ماسک که رقیب سر سخت chatgpt است، به زودی به بازار ارائه خواهد شد. ایلان ماسک این میلیاردر فناوری، طبق گزارش فاکس نیوز در 17 آوریل در مصاحبه‌ای،اعلام کرده است که در حال توسعه یک رقیب برای ChatGPT به نام TruthGPT است که ممکن است ارز دیجیتال ایلان ماسک نیز ایجاد شود. TruthGPT یک مدل زبان بزرگ (LLM) که به گفته  ایلان ماسک برای کشف اسرار جهان آموزش داده خواهد شد.
این ادعا در حالی بیان شده است که ایلان ماسک در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای نابودی تمدن‌ها هم در مصاحبه‌ای که در اخبار رقابت ایلان ماسک با chatgpt رابکس به آن اشاره کردیم، هشدار داده است. در ادامه خبر به جدید‌ترین فناوری ایلان ماسک و ضرورت وجود هوش مصنوعی در زندگی افراد می‌پردازیم.
.

ارز دیجیتال ایلان ماسک یا پروژه هوش مصنوعی؟

طیق گزارش cointelegraph و به گفته ایلان ماسک او در حال تولید محصولی است که ویژگی اصلی آن جست و جوی حقیقت است و  می‌تواند ماهیت جهان را درک کند. به گفته ماسک، این هوش مصنوعی حقیقت‌جویانه، در مقابل آنچه که او به‌عنوان سوگیری چپ‌گرا در صنعت می‌داند، پیشروی خواهد کرد. ماسک به کارلسون، مجری فاکس نیور گفته است که ChatGPT توسط کارشناسان جناح چپ برنامه‌ریزی شده است که چت‌بات‌ها را برای دروغ‌گویی آموزش می‌دهند.
کارلسون، به نوبه خود، همچنین در این گفت و گو اعلام کرد، که مشکل عمیق‌ChatGPT این نیست که داده‌های ارائه شده آن  خودمختار است و همه ما را  در طولانی مدت به برده تبدیل می‌کند، بلکه درک ما از واقعیت را کنترل و دور می‌کند و این کار را به شیوه‌ای ناصادقانه انجام می‌دهد.
او در ادامه مصاحبه اضافه کرد که ChatGPT را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که در مورد مسائل سیاسی هم به ما دروغ بگوید. هوش مصنوعی همچنین ظرفیت خود را در مورد برنامه های بلاک چین نشان داده است. از 17 مارس، cointelegraph در مورد یک سری معاملات توکن که توسط ChatGPT-4 انجام شده است، گزارش داده است که ممکن است روی بازارهای مالی تاثیر سو بگذارد.
ارز هوش مصنوعی ایلان ماسک که در آینده ارائه خواهد شد نگرانی‌هایی هم به دنبال دارد، که مربوط به ورود او به بازار LLM (یادگیری ماشین تقویت شده با زبان طبیعی) می‌شود. او در مورد این نگرانی‌ها پاسخ‌هایی ارائه کرده است. گزارش شده است ایلان ماسک برای ورود به این بازار، ۱۰ هزار واحد پردازشگر گرافیکی (GPU) خریداری کرده است. این خریداری درست بعد از آن انجام شد که او در چند هفته گذشته یک طومار امضا کرده بود و در آن توصیه می‌شد به دلیل نگرانی‌های امنیتی، پژوهش در این حوزه به حالت وقفه درآید.
ارز دیجیتال ایلان ماسک

به گزارش cointelegraph، ایلان ماسک کارآفرین مشهور صنعت فناوری، در حال توسعه برنامه‌هایی برای ایجاد یک استارتاپ هوش مصنوعی است که قصد دارد با شرکت OpenAI، سازنده ChatGPT، رقابت کند. شرکت OpenAI یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هوش مصنوعی مولد است که خود ایلان ماسک در سال ۲۰۱۵ آن را تأسیس کرده بود، اما در سال ۲۰۱۸ از هیئت مدیره آن خارج شد.

به گزارش فایننشال تایمز، بعد از افشاگری رقابت الان ماسک با ChatGPT، اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌دهد او در حال جمع‌آوری تیمی از محققان و مهندسان هوش مصنوعی است تا استارتاپ جدید هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کند. تأسیس چنین شرکتی می‌تواند ایلان ماسک را در کنار غول‌های فناوری دیگر مانند گوگل و مایکروسافت، برای ساخت نسل جدید هوش مصنوعی قرار دهد اما هنوز خبری در مورد ایجاد ارز دیجیتال ایلان ماسک برای هوش مصنوعی منتشر نشده است.

.

ارز هوش مصنوعی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارز دیجیتال هوش مصنوعی به توکن‌های پروژه‌های بلاک چینی گفته می‌شود که هدف آن تلفیق بلاک چین و هوش مصنوعی و ارائه خدماتی است که به این دو تکنولوژی وابسته هستند. اگر مایل هستید که اطلاعات بیشتری راجع به این توکن‌ها داشته باشید پیشنهاد می‌شود به مقاله ارزهای هوش مصنوعی در آکادمی رابکس مراجعه کنید.

پیشبینی می‌شود نظرات ایلان ماسک در مورد ارز‌های هوش مصنوعی می‌تواند بر روی قیمت های ارز‌های هوش مصنوعی همچون، The Graph (GRT)، Singularity NET (AGIX)، Fetch (FET) Ocean Protocol (OCEAN) تاثیر گذار باشد تمامی این ارز‌ها در صرافی ارز دیجیتال رابکس قابل خرید و فروش می‌باشد.باید دید که ارز دیجیتال ایلان ماسک در حوزه هوش مصنوعی نیز راه‌اندازی می‌شود یا خیر.

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

لانچ نات کوین | نحوه‌ی تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin