اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تبدیل توکن GTO به GFT | آموزش کامل تغییر استاندارد توکن های گیفتو

نویسنده : عارفه مدنی

2244

زمان مطالعه :

ایران

24بهمن1401|14:06

آموزش تبدیل توکن gto به gft
سایت رسمی پروژه گیفتو برنامه ارتقا توکن‌های GTO خود را به صورت رسمی اعلان کرد. طبق این اطلاعیه، تبدیل توکن GTO به GFT از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. در این تغییر، پروژه Gifto نام خود را حفظ خواهد کرد اما لوگو خود را تعویض می‌کند. مهم‌ترین تغییر اما تبدیل توکن GTO به GFT و همچنین تغییر شبکه‌های آن است.

داستان تبدیل توکن GTO به GFT چیست؟

طبق برنامه‌های جدیدی که تیم پروژه گیفتو اعلان کرده است این پروژه توکن خود با نام GTO را به توکن جدید با نماد GFT تغییر می‌دهد. در طی این تغییر به جای استفاده از شبکه‌های اتریوم و بایننس (bep2) توکن‌های جدید در شبکه زنجیره هوشمند بایننس با استاندارد bep20 ایجاد می‌شود. Gifto از توکن‌های قدیمی GTO به مدت حداقل سه ماه از شروع روز مبادله (12 ژانویه 2023) پشتیبانی می‌کند اما پس از این دوره، تنها توکن های جدید GFT پشتیبانی خواهند شد.

بنابراین در طی این مدت زمان نیاز است که کاربران با تبدیل توکن GTO به GFT از دارایی دیجیتال خود محافظت کنند. تبدیل توکن GTO به GFT با نسبت یک به یک و به صورت یک طرفه انجام می‌شود که در آن تمام توکن های GTO با استانداردهای «bep2» و «ERC-20» تعویض شده سوزانده می شوند تا از گردش مضاعف کریپتوکارنسی ها جلوگیری شود.

پروژه Gifto تمرکز خود را بر روی عرضه محصولات و پیشرفت‌های جدید در سال 2023 معطوف می‌کند و در این راه بیشتر بر روی شبکه زنجیره هوشمند بایننس متکی خواهد بود. پس از اتمام مهلت تعویض، امکان انجام این کار تنها به‌ صورت موردی و بنا به صلاحدید گیفتو ارزیابی می‌شود. بنابراین، کاربران باید قبل از اتمام این زمان تبدیل توکن GTO به GFT را در دستور کار خود قرار دهند.

توجه داشته باشید که پس از تبدیل توکن GTO به GFT توکن‌های جدید GFT را به هیچ صرافی ارز دیجیتال منتقل نکنید، مگر اینکه صرافی صراحتاً اعلام کرده باشند که از مبادله و نگهداری آن پشتیبانی می‌کند. حتی در صورت مشاهده بیانیه نیز بهتر است انتقال خود را با مقدار کمی ارز دیجیتال GFT آزمایش کنید. ممکن است کمی طول بکشد تا کیف پول‌ها و سایر سرویس‌ها نام جدید GFT را نمایش دهند که نیازمند صبر کاربران است.

 

 

تبدیل gto به gft

 

تبدیل توکن GTO به GFT به صورت دستی

برای تسهیل فرآیند تبدیل توکن GTO به GFT برای دارندگان این توکن‌ها در شبکه اتریوم، یک پورتال تبدیل توکن GTO به GFT برای کاربرانی که این توکن را با استاندارد ERC-20 دارند ارائه شده است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های خود را به صورت دستی تعویض کنید. علاوه بر این، یک پورتال مبادله برای کاربرانی که GTO را در BEP2 دارند ارایه شده است که امکان تبدیل GTO به GFT را در این استاندارد فراهم می‌کند.

قبل از شروع فرآیند تبدیل توکن GTO به GFT به صورت دستی نیاز است که به نکات زیر توجه کنید. اگر ارز دیجیتال GTO شما روی صرافی متمرکز مانند Binance نگهداری می‌شوند، نیازی به انجام کاری نخواهید داشت. به طور معمول، صرافی‌ها ارتقای تبدیل توکن GTO به GFT را مستقیماً برای کاربران انجام می‌دهند.

اگر توکن‌های GTO با استاندارد ERC-20 را در کیف پول خود دارید، برای تبدیل توکن GTO به GFT باید از پورتال تعویض GTO استفاده کنید. در نهایت اگر توکن GTO با استاندارد bep2 را در کیف پول خود دارید، می‌توانید فرم Google ارائه شده (+) را پر کنید. تیم گیفتو تعویض را به صورت دستی برای شما انجام می‌دهد.

البته اکثر توکن‌های GTO بر روی شبکه اتریوم هستند و تنها بخش کوچکی در زنجیره BEP2 Beacon باقی مانده است. در نتیجه، پورتال تعویض GTO به طور خاص برای تعویض توکن های GTO ERC20 با توکن های GFT BEP20 طراحی شده است. در هر حال ممکن است چندین روز یا حتی هفته طول بکشد تا همه صرافی‌ها، وب سایت‌های اطلاع رسانی و خدمات کیف پول به روز شوند و توکن جدید GFT را منعکس کنند. در ادامه به بررسی هر سه مرحله تبدیل GTO به GFT می‌پردازیم.

 

تبدیل توکن GTO به GFT در صرافی ها

برای تبدیل توکن GTO با GFT در صرافی ها، ممکن است نیازی به انجام کاری نداشته باشید. پروژه گیفتو با صرافی‌ها کار می‌کند تا امکان تبدیل توکن GTO به GFT به طور مستقیم برای کاربران فراهم شود. اگر توکن GTO را در صرافی‌ها دارید، اطلاعیه‌های نحوه تبدیل توکن GTO به GFT را در آن‌ها مطالعه کنید. در این اطلاعیه نحوه انجام این کار با جزئیات به شما توضیح داده می‌شود.

تبدیل توکن GTO با استاندارد ERC-20 به GFT

اگر توکن‌های GTO را با استاندارد ERC-20 روی زنجیره دارید، می‌توانید از پورتال تبدیل توکن GTO به GFT استفاده کنید. پورتال را باز کنید و با کلیک بر روی دکمه «Connect your wallet» کیف پول MetaMask خود را به وبسایت وصل کنید یا از گزینه  WalletConnect سایر کیف‌پول‌ها را به رابط وبسایت متصل کنید.

 

تبدیل gto به gft

 

اگر موجودی GTO شما در کیف پول مثبت باشد، دکمه SWAP برای شما فعال می‌شود. با کلیک بر روی آن و تایید تراکنش تبدیل توکن GTO به GFT آغاز می‌شود. در صورتی که توکن GTO در کیف پول شما موجود نباشد پیام «Your balance is : 0 GTO» نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این تعویض توکن زنجیره‌ای فقط برای توکن‌های GTO با استاندارد ERC-20 در دسترس است و توکن‌های با استاندارد BEP2 این قابلیت را ندارند.

 

تعویض توکن GTO با استاندارد BEP2 به GFT

اگر توکن‌های GTO را روی شبکه بایننس با استاندارد bep2 دارید، دو گزینه برای تعویض آنها با GFT وجود دارد. در روش اول می‌توانید توکن های GTO خود را به بایننس یا هر صرافی ارز دیجیتال دیگری که از سپرده های توکن GTO با استاندارد BEP2 پشتیبانی می‌کند ارسال کنید و منتظر بمانید تا صرافی از تبدیل آن پشتیبانی کند.

روش ذوم این است که توکن‌های GTO خود را به بایننس یا هر صرافی دیگری که از سپرده‌های GTO با استاندارد bep2 پشتیبانی می‌کند بفرستید و سپس توکن‌های GTO با استاندارد ERC-20 را به کیف پول ارز دیجیتال خود برگردانید. با انجام این کار می‌توانید از روش قبل و با استفاده از پورتال تعویض توکن GTO به GFT توکن‌های خود را به توکن‌های جدید تبدیل کنید.  توجه داشته باشید که ممکن است صرافی در حال حاضر از توکن‌های GTO پشتیبانی نکند و ارسال توکن به آن‌ها منجر به از دست دادن دارایی‌های شما شود.

 

نکات مهم در تعویض توکن GTO با GFT

تبدیل توکن GTO به GFT از طریق وبسایت رسمی ارائه شده انجام می‌شود. در این فرآیند باید مراقب وب‌سایت‌های فیشینگ و هر کسی که ادعا می‌کند به صورت دستی توکن‌های شما را تعویض می‌کند، باشید. تیم GIFTO هرگز از شما نمی‌خواهد که توکن های خود را برای کسی ارسال کنید.
اگر مطمئن نیستید که یک صرافی از GFT پشتیبانی می‌کند، قبل از انتقال مقدار بیشتر، با مقدار کمی امتحان کنید و سپس با مبلغ بیشتر تعویض را انجام دهید. پس از مبادله، صرافی‌ها ممکن است به حمایت از سپرده‌ها و برداشت‌های GTO ادامه دهند، اما ممکن است دیگر نتوانید GTO را معامله کنید. هنگام انتقال توکن های قدیمی GTO خود به یک صرافی از این موضوع آگاه باشید.

 

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • حسین 30 فروردین 1403

    رسما غلط کردم این توکن خریدم. عجب گرفتاری شدیم

  • آرش 15 اسفند 1401

    سلام توی کیف پول تراست ولت که مال خود بایننس هست این تغییر انجام نمیشه؟آخه در این کیف پول و gto pep2حمایت میشه و gft موجود نیس

  • علی یغمایی 24 بهمن 1401

    عکس نداره من گیج شدم

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لانچ نات کوین | نحوه‌ی تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin