اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

5 ارز دیجیتال پیشنهادی برای واچ لیست این هفته (23 آبان)

نویسنده : علی‌اکبر اکبرزاده

427

زمان مطالعه :

۵ دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوینتحلیل

23آبان1401|57:06

5 ارز دیجیتال پیشنهادی برای واچ لیست این هفته (23 آبان)

در این نوشته می‌خواهیم 5 ارز مطرح این روزهای بازار ارز دیجیتال را با هم تحلیل و بررسی کنیم. در این تحلیل از روش پرایس اکشن استفاده کرده‌ایم و نقاط و نواحی‌ای که بیشترین احتمال چرخش قیمت را دارند مشخص کرده‌ایم. در نظر داشته باشید که این تحلیل‌ها صرفا برای دریافت دیدگاه بوده و برای ترید و معامله نیاز به تایید بیشتر و تحلیل شخصیت خودتان دارید. تحلیل تکنیکال بیت کوین، اتریوم، شیبا، سولانا و اف تی تی در ادامه برای شما آماده شده است.

 

این تحلیل‌ها در تام فریم 4 ساعته و 1ساعته انجام شده و تا هفته آینده و شروع هفته معاملاتی جدید معتبر هستند. بعد از این زمان نیاز به بررسی دوباره و پیدا کردن نواحی پرایس اکشنی جدید دارند. در این تحلیل‌ها نواحی عرضه با رنگ قرمز و نواحی تقاضا با رنگ سبز مشخص شده‌اند. در نواحی تقاضا باید با مشاهه تاییدیه‌های دیگر وارد معامله خرید و در نواحی عرضه وارد معامله فروش شویم.

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین

با وجود اینکه در هفته گذشته به دلیل انتشارات گزارش تورمی آمریکا، دلار این کشور با ضعف روبرو شد، بیت کوین به دلیل فروپاشی صرافی FTX دچار ریزش شد و تمام قیمت‌های قبلی را به پایین شکست. این ریزش از ناحیه‌ای که در واچ لیست هفته گذشته  مشخص کردیم شروع شد و می‌توانستید با مشاهده تاییدیه و تریگر در تایم فریم‌هایی پایین‌تر وارد معامله فروش شوید. از این واچ لیست هنوز تحلیل دوج کوین معتبر است.

در این هفته بیت کوین را با نواحی تصویر زیر دنبال می‌کنیم. بعد از اتفاقی که برای FTX افتاد و ورشکستگی این صرافی بزرگ آمریکایی، بیت کوین سیر نزولی خودش را باز هم در پیش گرفته است و از رنج چند ماهه رو به پایین خارج شده است. اگر تا انتهای ماه نوامبر یعنی دو هفته دیگر نتواند به این رنج بازگردد، احتمالا می‌توانیم منتظر قیمت‌های 10 یا حتی 8 هزار دلار باشیم. با این حال بیت کوین در حال حاضر هم بر روی یک ناحیه تقاضای قدیمی قرار دارد که می‌تواند آن را بالا ببرد. ناحیه تقاضای قبلی بعد از شکست اکنون به ناحیه عرضه تبدیل شده و می‌توانستیم با دیدن پولبک به این ناحیه وارد معامله فروش شویم. بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری و خرید بلند مدت در نواحی تقاضای پایینی اطراف 11 هزار دلار است. باید دید بیت کوین در ماه نوامبر که اولین بار ریزشش را از آن شروع کرد چه می‌کند.

 

 

تحلیل تکنیکال اتریوم

اتریوم نیز از ریزش بر اثر ریزش بیت کوین و خادثه FTX در امان نبود؛ اما به زیبایی به نواحی هفته گذشته واکنش نشان داد و ریزش را آغاز کرد. بعد از شکستن ناجیه تقاضای گفته شده به ناحیه تقاضا رسید و بعد از پولبک دارد به مسیر نزولی خودش ادامه می‌دهد. پیش‌بینی می‌کنیم فعلا در این نواحی حرکت یک طرفه‌ای وجود نداشته باشد؛ اما در صورت رسیدن قیمت به نواحی تقاضا یا عرضه، می‌توان با دیدن تریگر، وارد معامله خرید و فروش شد. عدد 1000 دلار برای اتریوم بسیار مهم است و باید آن را زیر نظر گرفت، احتمالا یک استاپ هانت زیر این عدد و رسیدن به ناحیه تقاضای تصویر زیر انتهای حرکت نزولی اتریوم در این مرحله باشد.

 

تحلیل تکنیکال اتریوم

 

تحلیل تکنیکال شیبا

شیبا یکی از محبوب‌ترین ارزهای بازار است و بسیاری از سرمایه‌گذاران به این امید آن را خریدند که یک صفر از جلوی آن برداشته شده و پولشان چند برابر شود؛ اما متاسفانه اکنون یک صفر هم به آن اضافه شده است؛ با این حال شیبا در حال حاضر به منطقه‌ای رسیده است که سال گذشته مدتها در آن رنج زد و هیچ حرکت خاصی انجام نمی‌داد و بعد از این انباشت گسترده حرکتی 1000 درصدی را آغاز کرد. رسیدن به این ناحیه باید بسیار دقیق زیر نظر قرار گرفته شود؛ زیرا ممکن است باز هم رشدی را از شیبا مشاهده کنیم. نواحی عرضه بالای سر شیبا نیز رسم شده‌اند که در صورت رسیدن به آن‌ها می‌توان باز هم به فروش آن فکر کرد.

 

تحلیل تکنیکال شیبا

 

تحلیل تکنیکال سولانا

قیمت SOLUSDT به جایی رسیده است که زیاد نمی‌شود در مورد آن تحلیل ارائه داد. قیمت‌های سال گذشته که رشد عجیب سولانا تا بالای 200 دلار از آنجا شروع شد به پایین شکسته شده است؛ اما به همین دلیل هم می‌توان به خرید پله‌ای سولانا فکر کرد. با توجه به وضعیت بیت کوین در صورتی که خط سبز هانت بشود، می‌توان با تایید، کمی سولانا خرید. اگر از قبل این ارز دیجیتال را دارید و در ضرر هستید هم می‌توانید در نواحی عرضه‌ای که می‌بینید اقدام به فروش آن بکنید.

 

تحلیل تکنیکال سولانا

 

تحلیل تکنیکال FTT

تمام ریزش‌ها در هفته گذشته زیر سر این ارز دیجیتال بوده است! ارز دیجیتال صرافی FTX که به دلیل ورشکستگی و کمبود نقدینگی باعث سقوط بازار ارز دیجیتال شد و به قطع توکن خودش هم از این ماجرا بیرون نماند و شدید‌ترین ریزش متعلق به همین ارز FTT بود. بسیاری از افراد و تحلیل‌گران ددر گذشته انتظار داشتند FTT نیز مانند BNB، ارز دیجیتال صرافی بایننس عمل کند؛ اما این صرافی همه را نا امید کرد. تحلیل خاصی نمی‌توان از شرایط FTT داشت و ریزش شدیدی را شبیه لونا تجربه می‌کند و مشخص نیست قرار است چه اتفاقی بیفتد. در تصویر زیر برخی نواحی عرضه که ممکن است این ارز دیجیتال دوباره به آن‌ها سری بزند را مشاهده می‌کنید؛ اما قدرت کافی در حرکات آن مشاهده نمی‌شود؛ مگر اتفاق فاندامنتال هاصی بیفتد.

 

تحلیل تکنیکال اف تی ایکس

 

خرید ارز های دیجیتال

هر چهار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو، سوالنا و اف تی ایکس را می‌توانید در رابکس خریداری کنید. برای خرید به یکی از لینک‌های زیر بروید.

خرید بیت کوین

خرید شیبا اینو

خرید اتریوم

خرید سولانا

 

توجه

این یک پیشنهاد مالی یا سرمایه‌گذاری نیست. مطالب این صفحه صرفا تحلیلی از بازار ارزهای دیجیتال بر اساس علم و مفاهیم تحلیل است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. لطفا پیش از هر سرمایه‌گذاری ملاحظات و مطالعات لازم و کافی را انجام دهید. رابکس هیچ گونه مسئولیتی در زمینه سرمایه‌گذاری کاربران بر عهده نمی‌گیرد. پر سود و پیروز باشید.

 

منبع : رابکس

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود