Animoca Brands از برنامه‌های K-pop NFT Metaverse رونمایی کرد

Animoca Brands از برنامه‌های K-pop NFT Metaverse رونمایی کرد

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در صنعت سرگرمی ادامه به فعالیت می‌دهند، شرکت بازی‌سازی NFT Animoca Brands با شرکت ضبط کره‌ای، آژانس استعدادیابی و شرکت تولید موسیقی، Cube Entertainment، برای ساختن «متاور موسیقی K-pop» همکاری می‌کند.

این همکاری که در 15 نوامبر(۲۴ آبان) اعلام شد، شاهد همکاری Animoca و Cube برای ایجاد NFT‌های چند رسانه‌ای برای تجلیل از بازیگران محبوب و نوازندگان کی پاپ در فهرست Cube خواهد بود. NFT‌ها دارای تصاویری مانند پرتره‌های هنرمند و آلبوم هنری هستند و همچنین شامل منابع صوتی دیجیتال می‌شوند.

یات سیو (Yat Siu)، مدیر اجرایی Animoca Brands، اظهار داشت که نمی‌تواند منتظر شروع همکاری با Cube برای “واقعیت بخشیدن به متاور باز” باشد. Animoca این همکاری را به عنوان امکان “حقوق مالکیت دیجیتال واقعی و سایر مزایای بلاک چین” برای هنرمندان موجود در فهرست Cube و طرفداران آنها توصیف کرد. Ahn Woo Hyung، مدیر عامل Cube، گفت:

این همکاری شروع مهمی برای رهبری بازار جهانی فرهنگ دیجیتال و پیشرفت صنعت محتوای دیجیتال خواهد بود.

کیوب تقریباً 50 هنرمند کی پاپ از جمله BtoB، Pentagon، (G)I-DLE و Lightsum را سازمان‌دهی می‌کند. Animoca از نزدیک با بسیاری از نقاط عطف کلیدی در رشد NFTها مرتبط بوده است، زیرا پس از مشاهده‌ی برنامه‌های این شرکت با شبکه‌ی اتریوم، در نتیجه موفقیت گسترده CryptoKitties در سال 2017(1396) از یک دفتر، در Dapper Labs سرمایه‌گذاری کرد.

در سال 2020 (1399)، Animoca یک توافقنامه مجوز جهانی را با فرمول 1 برای راه‌اندازی بازی F1 Delta Time منعقد کرد، قبل از فروش 3 میلیون دلار NFTs زمین مجازی برای زیرمجموعه متاورس خود The Sandbox، در یک پیشنهاد اولیه مبادله‌ای توسط Binance در پایان بازی برگزار شدو در سال در آغاز نوامبر 2021 (1400)، The Sandbox 93 میلیون دلار دیگر برای گسترش متاورنس NFT خود جمع آوری کرد.

منبع: کوین تلگراف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *