آکادمی رابکس
کسب درآمد از ارز دیجیتال

آموزش تصویری درآمدزایی استپن (Stepn)

  • متوسط
  • کمتر از یک دقیقه
  • 28 تیر 1401
1.6
1.6

مدتی است که افراد در ایران با راه رفتن پول در می‌اوردند! در این ویدئو آموزشی نحوه درآمدزایی از استپن را به صورت تصویری توضیح داده‌ایم.

 

راه برو و پول در بیار
استپن (STEPN) یک اپلیکیشن بر بستر شبکه بلاکچین سولانا است که با هدف سلامت و تناسب اندام راه‌اندازی شده است. ایده‌ی این اپلیکیشن بسیار ساده است: راه برو و پول در بیار!

 

آموزش تصویری استپن (Stepn)

اپلیکشن استپن را می‌توانید از اپ‌استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید. پس از دانلود و نصب، در قدم اول باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید و کیف پولتان را به این اپلیکیشن وصل کنید. البته اگر کیف پول ندارید، می‌توانید در خود برنامه یک کیف پول جدید بسازید. در قدم بعدی مقداری از ارز دیجیتال سولانا (SOL) را باید به این کیف پول منتقل کنید. سولانا ها برای خرید کردن کفش‌هایی که داخل این برنامه هستند استفاده می‌شود. کفش‌های داخل اپلیکشین سولانا توکن‌های غیرمثلی هستند، به این معنا که از آن‌ها تنها یکی وجود دارد و قابل تعویض با بقیه نیستند.

 

پس از خرید کردن این کفش‌ها، می‌توانید راه بروید و درآمدزایی کنید. هر کفش ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. نوع، کیفیت، ویژگی‌ها و حتی میزان درآمد آن‌ها با هم متفاوت هستند. علاوه بر این، کفش‌ها قابل ارتقا هستند. شما می‌توانید با خرج کردن درآمدهای خود، کفش‌هایتان را ارتقا دهید یا حتی کفش‌های جدیدی بخرید. در این فضا علاوه بر خرید، امکان اجاره‌‌ی کفش‌های کتانی نیز وجود دارد. بعد از خرید، راه رفتن خود را می‌توانید شروع کنید. توکن‌هایی که به عنوان درآمد به شما داده می‌شود، جی‌اس‌تی و جی‌ام‌تی هستند.

 

 

برچسب های مرتبط

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • مجتبی دستجردی
    03 مهر 1401

    سلام و عرض ادب
    لطفا بگین چجوری میتونیم این کفش رو بخرید

  • حسن غیاثی
    23 آبان 1401

    سلام.
    ممنون.

  • حسین
    15 آذر 1402

    بشتابید بشتابید کلاه برداری جدید از راه رسید